Vandaag gefietst in 2010?
Aangezien de baanclinic van 't forum toch wel ERG goed bevallen was, besloten hier toch maar een vervolg aan het te geven. Na het helse week van twee weken geleden was het vandaag beter. Thomas1974 had ook al gemeld er te zullen zijn dus het zou ook gezellig worden.
De clinic verliep wat rommelig, naja de training goed, maar het niveau was sterk wisselend en het leek alsof er veel mensen (incl. mijzelf) er niet volledig met hun gedachten bij waren. Hoewel de oefenvormen prima gingen, was het 'verlaten' van de baan een DRAMA.
Aan het einde van de training kwam Serge ook al binnen lopen voor zijn basistraining later op de avond. Na een nieuwjaarsgroet, op voor de laatste oefenvorm, die meteen het eindoordeel zou vormen. Uiteindelijk wel een lekkere training gehad, waarbij ik merk dat het wel goed zit met de conditie, zeker op dit moment.
Ook nog een leuke afsluiter, mijn niveau was voldoende om door te gaan naar de basistraining dus op naar het volgende doel. Wordt een mooie gelegenheid om weer eens een aantal die-hard forumleden en baanrenners te ontmoeten maar nu 'in de ring'.
De clinic verliep wat rommelig, naja de training goed, maar het niveau was sterk wisselend en het leek alsof er veel mensen (incl. mijzelf) er niet volledig met hun gedachten bij waren. Hoewel de oefenvormen prima gingen, was het 'verlaten' van de baan een DRAMA.
Aan het einde van de training kwam Serge ook al binnen lopen voor zijn basistraining later op de avond. Na een nieuwjaarsgroet, op voor de laatste oefenvorm, die meteen het eindoordeel zou vormen. Uiteindelijk wel een lekkere training gehad, waarbij ik merk dat het wel goed zit met de conditie, zeker op dit moment.
Ook nog een leuke afsluiter, mijn niveau was voldoende om door te gaan naar de basistraining dus op naar het volgende doel. Wordt een mooie gelegenheid om weer eens een aantal die-hard forumleden en baanrenners te ontmoeten maar nu 'in de ring'.
Lekker stukje wezen fietsen vandaag. het was weer fantastisch. Koud, maar lekker weer en alles mooi wit. Rondje Nijmegen-Zyfflich-Mehr-Donsbrueggen-Kleve-Kartenspielerweg-Grafwegen-Groesbeek-Plasmolen-Malden-Nijmegen. Was net met invallen van de duisternis weer thuis na 2:45 uur en 63km
Halverwege de Kartenspielerweg. Het Wedrennersrondje ligt er nog niet optimaal bij...
[img=http://img63.imageshack.us/img63/240/03012010243.jpg]
[img=http://img33.imageshack.us/img33/4452/03012010240.jpg]
Halverwege de Kartenspielerweg. Het Wedrennersrondje ligt er nog niet optimaal bij...
[img=http://img63.imageshack.us/img63/240/03012010243.jpg]
[img=http://img33.imageshack.us/img33/4452/03012010240.jpg]
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
In het westen des lands geen grote sneeuwhopen, maar slechts democratisch besloten halfbevroren wegen. Oppassen dus.
Het was gister wel mooi weer om een (klein) rondje te fietsen.
Het was gister wel mooi weer om een (klein) rondje te fietsen.
Zondag om kwart over 8 (koud!!!) op de crossfiets gesprongen en via de Posbank (mooi !!!) naar de achterhoek gefietst. Vooral toen ter hoogte van Hummelo de zon opkwam boven de besneeuwde velden, vroeg ik me af..... is er een beter begin van het nieuwe jaar mogelijk?
Heb foto's gemaakt, maar wat denk je.... camera uitgevallen door de kou! Blij te zien dat het anderen wel gelukt is om deze fantastische beelden de delen, dank.
Uiteindelijk 86 km gereden, maar dat was dan ook wel weer genoeg van het goede. De 17e toertocht vanuit Zelhem, hoop dat sneeuw nog even wordt ververst voor die tijd.
Heb foto's gemaakt, maar wat denk je.... camera uitgevallen door de kou! Blij te zien dat het anderen wel gelukt is om deze fantastische beelden de delen, dank.
Uiteindelijk 86 km gereden, maar dat was dan ook wel weer genoeg van het goede. De 17e toertocht vanuit Zelhem, hoop dat sneeuw nog even wordt ververst voor die tijd.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Omdat een foto meer zegt dan 1.000 woorden...
vandaag 58km door de sneeuw geploeterd.
[img=http://farm5.static.flickr.com/4005/424 ... ac94d5.jpg]
vandaag 58km door de sneeuw geploeterd.
[img=http://farm5.static.flickr.com/4005/424 ... ac94d5.jpg]
Opgeven is geen optie!
Vandaag mijn eerste ritje gemaakt van dit jaar, op de mtb door het bos. Het ziet er prachtig uit, dat moet ik zeggen, echt sprookjesachtig.
Maar oh, oh, oh, ik kan zo slecht tegen de kou. Ondanks alle kleren die ik aan had, bij thuiskomst een half uur staan douchen om op te warmen.
Morgen weer een rondje!
Maar oh, oh, oh, ik kan zo slecht tegen de kou. Ondanks alle kleren die ik aan had, bij thuiskomst een half uur staan douchen om op te warmen.
Morgen weer een rondje!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
-
- Forum-lid
Vandaag eindelijk wat verder kunnen gaan, ben wel op de weg gebleven om er nog een beetje vaart in te houden. De gemiddelde snelheid was uiteindelijk best goed maar voor het gevoel ging het niet. Wat doet mijn kont nu nog zeer van dat zadel, terwijl ik daar normaal geen last van heb.
Deze week zeker nog een keer!
Deze week zeker nog een keer!
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Leuke plaatjes weer Buzz! Hoe is het daar met de begaanbaarheid van de paden? Hier in de omgeving van Arnhem is het werkelijk één grote ijsbaan in de bossen, waar nauwelijks op te fietsen valt. Met oudjaar heb ik het nog geprobeerd maar na drie rondjes 31 laag en een valpartij toch maar snel weer de weg opgezocht. Komende vrijdag ga ik nog maar weer eens een poging doen om te sneeuwbiken.
Een wat verlate reactie, maar ik ben op de eerste dag van het nieuwe jaar maar weer eens een rondje Flevopolder gaan doen. Straat uit, polder in, en direct harde wind tegen bij -2/-3. Dit bleef aanhouden tot de Stichtse brug. Daar ook veel ijs aan één zijde van de brug en eronder ... doodeng op die smalle bandjes, maar gelukkig overeind gebleven. Fietspad langs Eemnes waardeloos, ijs en sneeuw wisselden zich af en dus op de gewone klinkerweg gereden. Ook niet echt lekker, maar beter dan glij- en valpartijen. verder prima te doen, voeten waren wel na 1 uurtje al weg, maar het "overwinningsgevoel" na thuiskomst maakte alle ontberingen onderweg weer goed!
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
dat fietspad is nu weer schoon denk dat de gemeente eemnes weer eens aan het bezuinigen is] het was voor mij de reden om niet ff een rondje tedoen
denk dat ik je heb zien gaan die dag ik heb er maar een fietser zien langs rijden .
denk dat ik je heb zien gaan die dag ik heb er maar een fietser zien langs rijden .
Sprookjesbos
Zomaar een vrije vrijdag. Uiteraard even wezen buurten in het sprookjesbos. Wat een rust, wat een sereniteit. Geen geluid, niks. Nou ja, af en toe wat krakend ijs, een aantal lichtjes stampende hoeven, en mijn knisperende bandjes. Meer niet...
Ook bij de Bokkenweide was het oorverdovend stil. Er zijn toch vrijdagen dat hier de nodige stofwolken opstijgen. Jaarlijks meestal op goede vrijdag start hier namelijk de 5 van Schoorl, een stevige marathontraining van 75km en 900 hoogtemeters...
Zomaar een vrije vrijdag. Uiteraard even wezen buurten in het sprookjesbos. Wat een rust, wat een sereniteit. Geen geluid, niks. Nou ja, af en toe wat krakend ijs, een aantal lichtjes stampende hoeven, en mijn knisperende bandjes. Meer niet...
Ook bij de Bokkenweide was het oorverdovend stil. Er zijn toch vrijdagen dat hier de nodige stofwolken opstijgen. Jaarlijks meestal op goede vrijdag start hier namelijk de 5 van Schoorl, een stevige marathontraining van 75km en 900 hoogtemeters...