Pagina 4 van 16

Geplaatst: 08 jan 2010 14:42
door markbisselink
Ik vind het wel top van de organisatie dat ze weer een totaal andere route hebben gemaakt dan vorig jaar. Vorig jaar de 150 zwaar gedaan en me nu ook weer opgegeven.

Super goed georganiseerd trouwens.

Geplaatst: 08 jan 2010 14:55
door m_huizinga
[quote="Daniel1975"]Ik sla hem denk ik over. Als ik de omschrijving lees (ken niet alle genoemde hellingen) wordt het weer net als vorig jaar een parcours met veel van die steile krengen met wellicht slecht wegdek die niks met fietsen te maken hebben. (voorbeeld vorig jaar: het rare doorsteekje op de Loorberg)[/quote]

Inderdaad, ik heb dit ook gemeld bij de enquete. De Loorberg is een prachtige heuvel met een mooi stijgingspercentage om eens flink tegenaan te knallen. Wat doen ze: Gaan ze die hele meute over het Kersenpad sturen?!? Dat sloeg echt nergens op, de helft moest afstappen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na dat pad mijn vriendin heb gebeld om me op te halen, ook omdat we daarvoor ook al 3 van die krengen gehad hadden. Best leuk 1 zo'n heuvel zoals de Keutenberg aan het eind van de AGR, maar als het de norm wordt, heeft het met fietsen geen reet meer te maken. Ik had toen ook helemaal geen zin meer, heb mijn vriendin gebeld en lekker in Maastricht op terras gehangen.

Aan de heuvels dit jaar te zien, wordt het nu wel weer mooi parcours. Dus toch maar weer ingeschreven voor de 150km.

Geplaatst: 08 jan 2010 18:37
door canyon81
Ik doe ook weer mee, de 150 km. Nr. 15, ik was er vroeg bij.

Geplaatst: 08 jan 2010 18:48
door davekuh
Ik doe ook mee voor de 150 km.:)
Hopelijk krijgen we mooi weer en goede wegen voorgeschoteld.

Geplaatst: 08 jan 2010 19:48
door daniel1975
[quote="m_huizinga"] Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na dat pad mijn vriendin heb gebeld om me op te halen, ook omdat we daarvoor ook al 3 van die krengen gehad hadden. Best leuk 1 zo'n heuvel zoals de Keutenberg aan het eind van de AGR, maar als het de norm wordt, heeft het met fietsen geen reet meer te maken.
[/quote]

Dat er meerdere inzitten maakt mij conditioneel niet uit, maar het boeit mij totaal niet. Heeft idd niks met fietsen te maken. Ze willen echter graag dat er "heroisch" nagepraat kan worden denk ik....:S

Geplaatst: 08 jan 2010 21:22
door _pfw_
Ik vond het een prachtige route. Een paar steile dingen er in, maar niets extreems. Dat kersepad omhoog was voor mij een leuke verrassing, had er wel van gehoord, maar was er nog nooit langs naar boven gereden. Die Loorberg wordt ook een beetje saai als je vaker in Limburg komt...

Het heeft volgens mij nog alles met fietsen te maken, maar misschien is mijn definitie wat ruimer...

Het leuke van Limburgs Mooiste is juist die creatieve route. Heb nu 3 x gereden (2x250 en 1x150) en het was telkens anders. De organisatie van de MH2D slaagt daar ook altijd in.

Geplaatst: 09 jan 2010 02:03
door japiecarbon
Ik heb hem ook gereden en ik weet niet eens waar jullie het over hebben dus zal wel meevallen.

Geplaatst: 09 jan 2010 10:50
door jandoedel
Hij valt ook wel mee, maar wanneer een grote groep langs dat smalle weggetje naar boven moet en een paar man moeten afstappen dan staat meteen alles stil.

Geplaatst: 09 jan 2010 18:53
door ger
Voor mij wordt het de eerste keer.
Ik lees hier diverse keren over (te) grote drukte op de hellingen.
Wat is een goede tijd om te starten ?

Geplaatst: 10 jan 2010 00:20
door redalert
Ben vorig jaar als een van de eerste gestart voor de 150km om half 7. Nergens was het druk en de plaatsen voor verzorging zijn dan ook perfect bereikbaar. Je moet even vroeg uit bed, maar krijgt er dan wel wat voor terug.

Geplaatst: 10 jan 2010 09:50
door _pfw_
Wij zijn heel laat gestart, volgens mij pas rond 10 uur. Ook weinig last gehad van de drukte. Alleen op de laatste helling was het wat druk (maar dat had ook te maken met wat onhandig autoverkeer).

Geplaatst: 10 jan 2010 12:40
door daniel1975
Wij zijn een paar minuten voor PFW gestart en de drukte was idd het probleem niet. Alleen op die kersenpad-achtige singletracks is het lastig. Maar die heb ik lekker overslagen :D (en gewoon de Loorberg gereden)