Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het ik ben net vader geworden thema!

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 25 aug 2010 13:23

Inderdaad super lief.
Net voor het eerst in bad gedaan onder leiding van de kraamzorg. Jeetje wat een gehannes. Ben er nog niet echt handig in.
Maar wel super leuk!


Hierbij een foto van Bart:
http://yfrog.com/2p071wnhj

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4640
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 25 aug 2010 18:54

Allereerst bedankt voor de felicitaties iedereen. Met moeders gaat het uitstekend

Leuk he dat in bad doen. vanmorgen ook gedaan. Maar wat is dat klein he, maar wel de allerliefste natuurlijk

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 25 aug 2010 19:17

Hahaha uiteraard de allerliefste! Die van ons kreeg daarna eten. EN hoppa slapen........ Nu maar hopen dat die geen hongerklop krijgt! ;)

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 26 aug 2010 10:53

Aha, nu slapen ze nog veel. Wacht maarrrr...of niet 53x11! Als ze eenmaal 10 maand zijn, zoals die van ons, dan heb je, je handen er aan vol!

Gelukkig gaat hij bij ons uitermate goed. Zelfs fietsen (hoeft) er niet meer bij in te schieten. 2 tot 3 maal per week is geen probleem meer. Maar mijn kleine meid is zooooo lief dat ik soms de deur niet uit wil. Dan vind ik fietsen maar stom! Ga liever naar de kinderboerderij om jonge katjes te bekijken, of de geitjes, of de ezels....

Maar goed dat ik dit weekend weer een echte mannen weekend heb. Met 'de fietsvrienden' gaan we de hel van het noorden rijden. Gelukkig wordt het ook echt hel weer. Afsluiten met een BBQ (ook echt een mannen ding). Kan ik zondag weer de hele dag op de bank liggen met mijn dochter in de armen!




Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 26 aug 2010 15:12

[quote="Geer"]Aha, nu slapen ze nog veel. Wacht maarrrr...of niet 53x11! (...)
[/quote]

Slapen gaat heel prima, maar als ze wakker is dan heb je je handen er aan vol hoor! Boekenkasten en CD rekken leeghalen is nu favoriet. Of alles wat jij in je handen hebt ook vast willen houden. Thuis werken en oppassen zijn niet altijd ideaal te combineren blijkt dan weer....
Vroegah legde je 'er gewoon onder de baby-gym en was ze verder zoet. Wel makkelijk, maar dit is zoooo veel leuker!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 26 aug 2010 16:51

Hier nog een fietsgroet van -en aan- de fietsende papa/mama. Dat laatste is bij ons nog wel eens puzzelen aangezien mijn vriendin af en toe ook graag lange tochten in het weekend wil rijden. Dat doen we dus nu ff niet meer samen. Vaak is één van ons in het weekend dan een dagdeel met de kleine Floor van 7,5 maand bezig en de ander aan het fietsen... uitzonderingen zijn weekenden zoals komend, met een tocht die we allebei rijden- Criquelion in dit geval-. Dan is Floor voor het eerst twee dagen bij opa-oma.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 26 aug 2010 22:14

[quote="53x11"][quote="Geer"]Aha, nu slapen ze nog veel. Wacht maarrrr...of niet 53x11! (...)
[/quote]

Slapen gaat heel prima, maar als ze wakker is dan heb je je handen er aan vol hoor! [/quote]

Jep, eenmaal wakker zijn het 'kleine ik wil alles wat pappa heeft monsters'. Inclusief Oakley van 280 euro (nou ja...), fiets shirt verdwijnt in de kwijlerige mond...Maar niet te spreken over mijn Wielermagazine of Fiets...die ligt in 10.000 stukken als ik niet oppas...

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 26 aug 2010 23:33

[quote="Geer"]Aha, nu slapen ze nog veel. Wacht maarrrr...of niet 53x11! Als ze eenmaal 10 maand zijn, zoals die van ons, dan heb je, je handen er aan vol!
[/quote]

Die van mij is nu dus 10 maanden en ik word totaal gestoort van die gozer maar het is wel geweldig. Ik vrees met grote vrezen dat het mannetje, net als z'n vader, ook een echte ADHD-er wordt.

Het fietsen is wel een stukje minder geworden ten opzichte van vorig jaar. Maar ik kan nog steeds 2 maal per week een rondje doen. Door de week 's avonds 'n uurtje of anderhalf. In het weekend een lange tocht van 'n uur of 4 a 5.

Sinds de kleine man geboren is - hij had een hele moeilijke start - hou ik een blog bij over mijn ervaringen met hem, mijn fietstochten gecombineerd met m'n werk. Het levert vaak leuke, mooie en wijze inzichten op. Wie nieuwsgierig is neemt 'n kijkje op: http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/

Ik krijg er regelmatig toffe reacties op. Wellicht ga ik er nog 'ns 'n boek van maken.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

robby72
Forum-lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:48

robby72 27 aug 2010 08:33

De kleine van ons is nu 9 maanden. Slapen, dat blijft een probleem! Vanochtend weer om 5.30 wakker en dan boedoel ik ook echt wakker en de boel flink op zijn kop zetten. Maar zo als eerder door anderen gemeld; het is super.

Papa slaapt zelf vervolgens ook structureel te weinig waardoor er soms weinig energie meer is om te fietsen. Hebbe jullie gelijke ervaringen?

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 06 nov 2010 22:30

Op 4 november is ons zoontje Wessel geboren! Mamma en Wessel maken het erg goed. Pappa heeft momenteel geen enkel oog meer voor de fiets :)

Zucht... wat een snoeppie !
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

eelcoz

eelcoz 06 nov 2010 22:38

[quote="mrcoffee"]Op 4 november is ons zoontje Wessel geboren! Mamma en Wessel maken het erg goed. Pappa heeft momenteel geen enkel oog meer voor de fiets :)

Zucht... wat een snoeppie ![/quote]

Gefeliciteerd!

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 07 nov 2010 10:13

[quote="mrcoffee"]Op 4 november is ons zoontje Wessel geboren! Mamma en Wessel maken het erg goed. Pappa heeft momenteel geen enkel oog meer voor de fiets :)

Zucht... wat een snoeppie ![/quote]

Gefeliciteerd
Zij is ook tegen

Plaats reactie