Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Forumlid van het jaar 2009

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 26 dec 2009 15:43

[quote="Noppie"]Zonder narcistisch te worden en zonder het schaamrood op mijn wangen durf ik wel te stellen dat IK het FORUMLID van het jaar 2009 ben. Geen fanmail aub.[/quote]

Was jij niet een zelfstandig naamwoord??

een Noppie zijn???
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

dario
Forum-lid

dario 26 dec 2009 19:59

Zonder iets te willen afdoen aan de verdienste van GastheerG (Bianchisti vinden elkaar nogal eens:) ), wil ik bij deze toch ook een eervolle vermelding laten optekenen voor de Boef van Parma: die heeft de laatste tijd kennelijk veel tijd en inspiratie voor (overigens vaak goed geschreven) leuke verhalen, en laat zich ook in discussies geregeld op een dwars standpunt of een originele invalshoek betrappen.
Ook leuk om te zien dat een Hollander zich (anders dan zovele gearriveerde Engelsen die zich in een Toscaans landhuisje installeren gewoon omdat ze het zich kunnen permitteren, maar ook na jaren blijven verwachten dat iedereen Engels met hen spreekt) weet te integreren in mijn terra madre: aan heel wat details merk ik dat hij een aardig inzicht heeft in de Italiaanse psyche - wat het extra leuk en herkenbaar maakt!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

trudie
Forum-lid

trudie 26 dec 2009 20:17

Ook van mij geen nominatie. Ik ben het wat dat betreft eens met Andromeda en GastheerG.

Het forum maken we met zijn allen. De een schrijft nu eenmaal wat meer dan de ander, maar allemaal zijn we uniek.

Behalve Big Rosa. Die was nog unieker dan de rest!!:D

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 26 dec 2009 20:23

Hoi,

Leuk initiatief maar niet aan mij besteed.

Ik zie het als iets dat je zelf doet om mensen te helpen etc. Daar hoeft en mag voor wat mij betreft verder niets aan vast zitten. Zelfs niet een nominatie.

Zoals Andromeda zegt: 'naar mijn mening wordt het forum gevormd door de diversiteit van alle leden.
Natuurlijk springen er altijd een paar uit maar ook die worden "gevoed" door anderen, als die niet reageren, commentaar hebben of een initiatief steunen komt er niets van alle goede plannen/suggesties terecht.

Met andere woorden: 'Niemand kan het alleen'

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 26 dec 2009 20:26

what he says
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

dario
Forum-lid

dario 26 dec 2009 20:48

Eens; daarom spreek ik ook liever van eervolle vermelding dan van nominatie of eretitel!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

harrebas
Forum-lid

harrebas 26 dec 2009 22:56

Ik twijfel tussen Buzz en Bottechia. Omdat Buzz bij mij uit de buurt komt gaat mijn stem naar hem.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 26 dec 2009 23:38

voor mij mag .Jeroen. ook medingen hij heeft steeds mooie verslagen van zijn tochten en foto s er bij . en ik denk dat hij een van onze jongste forum leden is.

simen
Forum-lid

simen 27 dec 2009 11:15

Die goede oude gewoonte uit de communistische kolchozen is onderhand aardig ingeburgerd in onze westerse samenleving.
De winnaar moet wel beseffen wat een enorme druk dat op zij schouders legt.

http://lizy53mopjes.skynetblogs.be/post ... n-het-jaar
Zij is ook tegen

em
Forum-lid

em 27 dec 2009 11:34

[quote="simen"]Die goede oude gewoonte uit de communistische kolchozen is onderhand aardig ingeburgerd in onze westerse samenleving.
De winnaar moet wel beseffen wat een enorme druk dat op zij schouders legt.

Afbeelding[/quote]

Als je moeite hebt met poepen en je leest dan sommige berichten hier op het forum dan gaat het vaak ineens een stuk makkelijker...;)

noppie
Forum-lid

noppie 27 dec 2009 13:47

[quote="Trudie"]Ook van mij geen nominatie. Ik ben het wat dat betreft eens met Andromeda en GastheerG.

Het forum maken we met zijn allen. De een schrijft nu eenmaal wat meer dan de ander, maar allemaal zijn we uniek.

Behalve Big Rosa. Die was nog unieker dan de rest!!:D[/quote]
Ja Trudie hij leek een beetje op deze gozert.

http://www.iklulhaags.nl/index.php?p=webstoah

[img=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:IzUl ... _harry.jpg]
kiekeboe

masterb
Forum-lid

masterb 27 dec 2009 14:03

[quote="Dario"]Eens; daarom spreek ik ook liever van eervolle vermelding dan van nominatie of eretitel![/quote]

Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het is alleen dat iemand het wel mag weten en ook kan zien dat hij of zij gewaardeerd wordt.

Plaats reactie