Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

CYCLETREND BUSSUM

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 30 dec 2009 21:15

Ik ben vandaag bij Cycletrend Bussum naar binnen gelopen ,ben er netjes onthaald door een wat oudere man [ik denk dat het Jos Willems is].
er waren nog niet veel nieuwe modellen dit omdat ze nog in de einde jaars uitverkoop zitten.
wel stond er een Marin fulcarbon fiets ultegra afgemonteerd en wat specialized modellen.
en voor mij gevoel kreeg ik behoorlijk advies.
hier bij vertelde hij ook dat er half januari een fietsshow is en dat daar vele nieuwe modelen getoond worden.
kortom ik ben opdit moment positief.
denk dat ik in januari nog maar eens ga kijken.

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 01 jan 2010 12:48

jan R Ik denk dat dit de enige juiste manier is. Je eigen bevinding daar gaat het om. Je kunt de mening van anderen vragen en dat geeft dan een beeld, terecht of onterecht, maar als ze jou als "klant" behandelen is het toch prima!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

otje2
Forum-lid

otje2 07 mei 2010 15:57

Nuenen is idd prima zaak. Niet echt al te duur (voor een winkel) en toch ook wel leuke aanbiedingen. Bussum kom ik nooit dus geen oordeel.

devoorzitter
Forum-lid

devoorzitter 07 mei 2010 17:40

Deze winkel in Bussum heet weer net als voorheen Allizi en is dus blijkbaar geen Cycletrend-vestiging meer. Op de Cycletrend-website staan ze ook niet meer. Iemand enig idee waarom?
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

pafdiver
Forum-lid

pafdiver 07 mei 2010 17:46

Onlangs heb ik dit aan de eigenaar gevraagd. Jos. Kreeg hier geen goed antwoord op. Hij draaide er maar een beetje omheen. Dit is 1 van de redenen waarom ik mijn nieuwe fiets bij een andere dealer heb besteld. Al onze overige 4 fietsen komen wel bij Allizi vandaan.

Ondanks dat ik verder goede ervaring heb met Allizi in Bussum krijg ik geen goed gevoel met een bedrijf die sneller van merk veranderd dan de meeste van onderbroek.

frigo
Forum-lid

frigo 05 nov 2011 18:49

Lijkt er op dat Bicycle Republic/Allizi v.h Cycletrend Bussum de deuren nu definitief (?) gesloten heeft. De winkel is leeggehaald en op de ramen zijn briefjes geplakt dat de zaak vanwege verbouwing tot 31 oktober 2011 gesloten is. Er was dit voorjaar echter al grootscheeps verbouwd, dus dit klinkt niet echt aannemelijk en 31 oktober ligt inmiddels achter ons. Spijtig als het over is, was een mooie winkel...

Is er iemand die hier meer over weet?
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

kc82
Forum-lid

Gebruikersavatar kc82 24 nov 2011 16:15

Ik reed vanmiddag langs de winkel. Er hingen nu papiertjes met de mededeling dat de zaak vanwege verbouwing tot januari 2012 gesloten is. Ben benieuwd....

qqqq
Forum-lid

qqqq 24 nov 2011 18:48

Ik hoop dat de winkel weer open gaat. Ik ben er altijd formidabel geholpen daarom is het mijn favoriete winkel. Het zijn mensen met enorme liefde voor de fiets, en ik heb er al twee fietsen gekocht naar volle tevredenheid.

frigo
Forum-lid

frigo 26 nov 2011 16:38

Triest, maar wel verwacht nieuws: Bicycle Republic (alias Allizi v.h. Cycletrend Bussum) is volgens publicatie van de rechtbank Amsterdam failliet verklaard.
Sterkte voor Jos Willems en zijn medewerkers!
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

stokie
Forum-lid

stokie 27 nov 2011 23:27

Ik kwam daar een tweetal jaren geleden eens.. ze waren eigenlijk te beroerd om me te helpen omdat ze wisten dat ik mijn fiets bij Vos gehaald had.. Daarna kwam ik er echt alleen nog in een noodgevalletje.
Zo mooi.. Vlak voordat deze zaak gesloten werd, kwam ik Jos Willems ineens tegen bij Vos.. hij kwam campagnolo groepen kopen, omdat hij bij de zijn inkoper wegens betalingsachterstand niet meer kon kopen..
Hij keek me heel schuchter en angstig aan en ik kon het niet laten om hem met een brede grijns te groeten bij Vos. Dat hij failliet aan het gaan was had ik toen al wel door.. Maar wat wil je ook eigenlijk in deze tijd met internetverkoop en dozenschuivers? Deze winkel rekende zo'n beetje nog meer dan de adviesprijs..
Dan ben je dus niet concurrerend en hou je het hoofd niet boven water..
Voor Jos Willems is het zuur, maar ik vermoed dat hij als oud topman van (ik dacht) unilever er echt wel weer bovenop komt.. De oprotpremie die hij daar meekreeg was niet mis namelijk:P

ld001
Forum-lid

Gebruikersavatar ld001 28 nov 2011 19:05

Bovenstaande reactie vind ik behoorlijk ongepast en weinig respectvol naar een ondernemer die alles opzij heeft gezet en zijn ziel en zaligheid en zijn geld in zijn droom heeft gestoken. Leedvermaak is hier niet op zijn plaats.

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 28 nov 2011 19:29

ld001 schreef:Bovenstaande reactie vind ik behoorlijk ongepast en weinig respectvol naar een ondernemer die alles opzij heeft gezet en zijn ziel en zaligheid en zijn geld in zijn droom heeft gestoken. Leedvermaak is hier niet op zijn plaats.
Inderdaad Stokie, vriendelijk moet je blijven, ook al kreeg je dat niet terug van CYCLETREND.
Jezus zou zijn andere wang hebben toegekeerd..... (denkend aan de mantel der liefde)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

Plaats reactie