Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

een vervelend verhaal en een andere fiets

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 apr 2011 14:25

Ik vind dat de andere forumleden best mogen weten als iemand de discussie op deze manier probeert te sturen. Het geeft volgens mij wel aardig aan wat voor een spelletje Drummie aan 't spelen is. Als je een kleine ondernemer (die uitstekend bekend staat) op deze manier dwars wil zitten zie ik niet in waarom je dan bak commentaar over je heem mag krijgen. Wie de bal kaatste, mag hem terug verwachten.

Als ik eerder had geweten dat hij een 2e account had gehad, dan had ik dat wel direct bekend gemaakt. Ik heb er geen baat bij om dat voor me te houden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

auke
Forum-lid

auke 10 apr 2011 15:36

Amclassic-fan schreef:Ik vind dat de andere forumleden best mogen weten als iemand de discussie op deze manier probeert te sturen. Het geeft volgens mij wel aardig aan wat voor een spelletje Drummie aan 't spelen is. Als je een kleine ondernemer (die uitstekend bekend staat) op deze manier dwars wil zitten zie ik niet in waarom je dan bak commentaar over je heem mag krijgen. Wie de bal kaatste, mag hem terug verwachten.

Als ik eerder had geweten dat hij een 2e account had gehad, dan had ik dat wel direct bekend gemaakt. Ik heb er geen baat bij om dat voor me te houden.

Misschien denk ik te simpel, maar dan kun je drummie toch gewoon via een PM een waarschuwing geven en hem bij herhaling van "het delict" bannen/schorsen/deleten. Je hoeft vervolgens toch niet zelf mee te doen aan gedrag dat normaal gesproken op vierjarige al wordt afgeleerd? Of ben ik nou ouderwets aan het worden?

Verder krijg ik bijna het idee dat jullie de achtergronden van dit verhaal als vaste kennis in jullie broekzak meenemen terwijl ik er ondertussen nog steeds niets van snap.

Drummie koopt in 2007 een cervelo waarvan de zadelpen telkens inzakt. Een nieuwe zadelpen helpt niet, maar een nieuw frame wel. Waarom heeft ie dan niet binnen een paar maanden gewoon een nieuw frame gekregen? Daar kan de dealer waar hij die fiets heeft gekocht toch gewoon voor zorgen? Of kost dat dusdanig veel moeite, tijd en geld, dat ze dat liever niet doen en daarom gemakshalve de consument maar vervelend vinden en hem met een kluitje het riet in sturen?

drummie71
Forum-lid

Gebruikersavatar drummie71 10 apr 2011 20:48

Auke schreef:
Amclassic-fan schreef:Ik vind dat de andere forumleden best mogen weten als iemand de discussie op deze manier probeert te sturen. Het geeft volgens mij wel aardig aan wat voor een spelletje Drummie aan 't spelen is. Als je een kleine ondernemer (die uitstekend bekend staat) op deze manier dwars wil zitten zie ik niet in waarom je dan bak commentaar over je heem mag krijgen. Wie de bal kaatste, mag hem terug verwachten.

Misschien denk ik te simpel, maar dan kun je drummie toch gewoon via een PM een waarschuwing geven en hem bij herhaling van "het delict" bannen/schorsen/deleten. Je hoeft vervolgens toch niet zelf mee te doen aan gedrag dat normaal gesproken op vierjarige al wordt afgeleerd? Of ben ik nou ouderwets aan het worden?

Verder krijg ik bijna het idee dat jullie de achtergronden van dit verhaal als vaste kennis in jullie broekzak meenemen terwijl ik er ondertussen nog steeds niets van snap.

Drummie koopt in 2007 een cervelo waarvan de zadelpen telkens inzakt. Een nieuwe zadelpen helpt niet, maar een nieuw frame wel. Waarom heeft ie dan niet binnen een paar maanden gewoon een nieuw frame gekregen? Daar kan de dealer waar hij die fiets heeft gekocht toch gewoon voor zorgen? Of kost dat dusdanig veel moeite, tijd en geld, dat ze dat liever niet doen en daarom gemakshalve de consument maar vervelend vinden en hem met een kluitje het riet in sturen?

Dit bovenstaande is precies wat ik dus probeer duidelijk te maken verder excuseer ik me voor mijn gedrag , dat is niet zo heel netjes dat geef ik wel toe

Maar mijn gedrag komt ook mede voort uit frustratie en mijn gedrag jegens Eric destijds, ik snap niet waarom am classic fan die oude discussie erbij haalt
had ook te maken dat ik dus al vanaf de eerste maanden zoiets had is kwestie van een nieuw frame regelen onder de garantie
En de FM in dit geval inderdaad Eric niet daarin mee wilde gaan om wat voor reden dan ook, vervolgens ben ik mijn toevlucht gaan zoeken bij andere fm's en veltec zelf
Verder vind ik het kortzichtig om te veronderstellen als je een probleem hebt in een specifiek frame dan gelijk niet meer met dat merk verder te willen

En nogmaals voor de derde keer hoop echt dat men wat beter leest dit is geen hetze of anti betoog richting EP Bike
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 10 apr 2011 22:07

Slotje a.u.b. het word steeds zieliger!
No pain no gain, no guts no glory!

spiritwetteren
Forum-lid

spiritwetteren 10 apr 2011 22:25

dieseltje schreef:Slotje a.u.b. het word steeds zieliger!

Volledig akkoord!!!!!!!!!!!!!!
Dit is niet meer om ondersteuning te geven maar om personen af te breken.
Zowel forum leden als moderators.
Maar drummie71 heeft wel mooie fietsen.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 apr 2011 22:44

Ik gooi hem op slot, maar onder protest.
Wat Drummie hier doet is van zeer laag niveau en ik vind het niet fair dat nu vervolgens AMCF ook nog eens een zwarte piet toegespeeld krijgt.
Less is bore

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 apr 2011 22:44

Ik gooi hem op slot, maar onder protest.
Wat Drummie hier doet is van zeer laag niveau en ik vind het niet fair dat nu vervolgens AMCF ook nog eens een zwarte piet toegespeeld krijgt.
Less is bore

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 10 apr 2011 22:49

Dan moet je het topic openhouden.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

hm2694
Forum-lid

hm2694 10 apr 2011 22:54

Ik zag slotje waarom terugkomen op een koop uit 2007 die niet goed is bevallen. Maar ik kan het mis hebben.

Dat had je dan in 2007 moeten opwerpen niet 3 jaar na data.

Ik zeg slotje en geniet van het mooie weer.

Drummie heb je alweer een fiets. Ga dan geniet met je fiets van het mooie weer. Heb je meer plezier aan dan deze discussie eindeloos doorblijven zagen.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

roy73
Forum-lid

roy73 10 apr 2011 22:57

2 x op slot is net zoiets als - en - = +? ;)
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 10 apr 2011 23:07

Daniel1975 schreef:Ik gooi hem op slot, maar onder protest.

dat het uit mijn mond mag komen, maar ik ben het met je eens!

Scherp dat Mark het opmerkte!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Plaats reactie