heel groot voorblad
Denk dat zijwieltjes dan een averechts effect hebben.....
bassiev schreef:ik wil bereiken dat als ik in onbalans raak dat ik dan niet val
Als ze überhaupt niet meteen afbreken zorgen zijwieltjes er eerder voor dat je eigen wielen loskomen van de grond als je scheef gaat, en dan lig je geheid.
Rompelberg reed ook zonder zijwieltjes.
Niet doen dus.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Als je een garantie wilt voor een ernstige valpartij, moet je zeker zijwieltjes monteren.
Daarnaast: doe dit niet, met of zonder zijwieltjes. Al lijkt het me sterk dat je harder dan 80 zal gaan, dan nog is het een enorm risico wat je neemt.
Daarnaast: doe dit niet, met of zonder zijwieltjes. Al lijkt het me sterk dat je harder dan 80 zal gaan, dan nog is het een enorm risico wat je neemt.
Pain is just a state of mind
- geertjan5
- Forum-lid
en wat voor een zijwieltjes had je dan in gedachte?
hoop niet waar ik ooit vroeger ook op leerde fietsen. Dus die dingen die je hebt bij een leeftijd van 3/4. Dan moet je miss 26'' nemen ofzo..
Maar ik zal het doen zonder en ook zonder motorpak. Maar uiteraard wel met n helmpie. ALS je gaat ga je toch wel.
hoop niet waar ik ooit vroeger ook op leerde fietsen. Dus die dingen die je hebt bij een leeftijd van 3/4. Dan moet je miss 26'' nemen ofzo..
Maar ik zal het doen zonder en ook zonder motorpak. Maar uiteraard wel met n helmpie. ALS je gaat ga je toch wel.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Of je nu valt en kapot gaat of niet, dat maakt me niet uit, eigen schuld.
Ik heb alleen zo'n medelijden met de mensen die jou buiten hun schuld om frontaal aanrijden als je je controle kwijtraakt, je hersenen van het wegdek moeten schrapen, of je gescheurde lever moeten proberen te redden op hun vrije dag.
ALS je het doet, dan zonder zijwieltjes. 1 of 2 wielen achteraan is stabiel, 3 is nutteloos en gevaarlijk.
Ik heb alleen zo'n medelijden met de mensen die jou buiten hun schuld om frontaal aanrijden als je je controle kwijtraakt, je hersenen van het wegdek moeten schrapen, of je gescheurde lever moeten proberen te redden op hun vrije dag.
ALS je het doet, dan zonder zijwieltjes. 1 of 2 wielen achteraan is stabiel, 3 is nutteloos en gevaarlijk.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Red Bull Pro SL 4400 \'10