Pagina 4 van 4

Geplaatst: 14 okt 2009 14:44
door perik
TiesT schreef:
Seger schreef:Zo kan ik ook wel aan de 3,7 kg komen, als je er geen pedalen op zet :)


En geen crankbouten, helemaal niet risicovol.


Oftewel: leuk voor aan de weegschaal, maar verder is het niks. Maar hij heeft tenminste nog een stuurlint, vorig jaar op Bikemotion stond een Storck die ook zoiets woog en daar vond men een stuurlintje overbodige luxe.

Ik ben wel onder de indruk van de lak! Mooi en echt iets bijzonders!

Geplaatst: 14 okt 2009 14:49
door litespeed
Wat een grammenjagers... Niet mijn kopje thee.

Geplaatst: 14 okt 2009 14:55
door timo2.0
chrissiewizzie schreef:
Timo 2.0 schreef:Je mag er dus wel buiten de UCI wedstrijden mee rijden. Ruegamer is niet voor niets een Amerikaans bedrijf.

Ik begrijp niet goed wat je daarmee bedoelt. De I van UCI staat toch voor International?

Omdat het in Amerika buiten die paar Protour koersen letterlijk stikt van de niet aan de USAC (UCI) gebonden wedstrijden. Vooral de niet aan de USAC verbonden hill climb wedstrijden zijn daar erg populair en daar zie je dit soort super-lichtgewicht fietsen veel verschijnen. Als ze het die tien tot vijftien kilometer bergop maar uithouden tot de finish dat is eigenlijk de enige gewichtsnorm die ze iets kan schelen. Wat dat betreft vind ik dit hill climb project van 3,1 kilo (7 lbs) van een weightweenies forumlid ook een aardige...

Afbeelding

Geplaatst: 14 okt 2009 15:05
door litespeed
Afbeelding

Geplaatst: 14 okt 2009 15:10
door timo2.0
Ik was je net voor met de foto ;)