Marmotte 2010
Mijn eerste post op dit forum na het al enige tijd met veel plezier te raadplegen.
Ik zag eerder in het topic een vraag waar je je individuele inschrijving kunt regelen. Ik heb dit de twee keer dat ik heb meegedaan via Enroute.nl gedaan. Voor mij heeft dit nooit problemen opgeleverd. Iedereen heel veel succes met zijn voorbereiding.
Ik zag eerder in het topic een vraag waar je je individuele inschrijving kunt regelen. Ik heb dit de twee keer dat ik heb meegedaan via Enroute.nl gedaan. Voor mij heeft dit nooit problemen opgeleverd. Iedereen heel veel succes met zijn voorbereiding.
-
- Forum-lid
En heb ik ook meteen gedaan, nu nog wachten op de bevestiging!!
Verblijf is ook al geregeld.
Verblijf is ook al geregeld.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Ik heb me 31 december geregistreerd en credit card gegevens doorgegeven. Je krijgt toch eerst een bevestiging en een nummer voordat je je medische gegevens hoeft door te sturen? Ik heb namelijk nog niets gehoord. Of is het gebruikelijk dat het zo lang duurt?
-
- Forum-lid
[quote="m_huizinga"]Ik heb me 31 december geregistreerd en credit card gegevens doorgegeven. Je krijgt toch eerst een bevestiging en een nummer voordat je je medische gegevens hoeft door te sturen? Ik heb namelijk nog niets gehoord. Of is het gebruikelijk dat het zo lang duurt?[/quote]
Sinds gisteren kan je je persoonlijk startnummer zien als je inlogd op de
SITE
SITE
Groetjes
Ik vermoed dat ik voorrang heb omdat ik met 4 cyclo's, 3 grimpee's en 2 korte wedstrijdjes ga meedoen.
Of het komt door m'n prestaties van vorig jaar: L3B (118e) La Ventoux (93e), Giro Delle Dolomiti (54e overall).
Heb ze ook wel benadrukt dat ik aankomend jaar verwacht top 100 te rijden bij L3B, vorig jaar was de 1e keer en bij mij helpt parcourskennis behoorlijk (en ik hoop natuurlijk beter te trainen ).
Of het komt door m'n prestaties van vorig jaar: L3B (118e) La Ventoux (93e), Giro Delle Dolomiti (54e overall).
Heb ze ook wel benadrukt dat ik aankomend jaar verwacht top 100 te rijden bij L3B, vorig jaar was de 1e keer en bij mij helpt parcourskennis behoorlijk (en ik hoop natuurlijk beter te trainen ).
-
- Forum-lid
[quote="anniversary"][quote="m_huizinga"]Ik heb me 31 december geregistreerd en credit card gegevens doorgegeven. Je krijgt toch eerst een bevestiging en een nummer voordat je je medische gegevens hoeft door te sturen? Ik heb namelijk nog niets gehoord. Of is het gebruikelijk dat het zo lang duurt?[/quote]
SITE[/quote]
Bij het inloggen vind ik mijn naam nog niet terug, dus blijkbaar nog niet verwerkt.
Even afwachten dan maar.
SITE[/quote]
Bij het inloggen vind ik mijn naam nog niet terug, dus blijkbaar nog niet verwerkt.
Even afwachten dan maar.
- erikvdmaat
- Forum-lid
- Contact
[quote="m_huizinga"]
Even afwachten dan maar.
[/quote]
Ik heb vijf jaar geleden meegedaan en dat huisadres staat er nog in. Dus volgens mij is die database nog niet echt up to date.
Mijn kaart is in ieder geval via EnRoute besteld. Nu nog hard trainen....
Even afwachten dan maar.
[/quote]
Ik heb vijf jaar geleden meegedaan en dat huisadres staat er nog in. Dus volgens mij is die database nog niet echt up to date.
Mijn kaart is in ieder geval via EnRoute besteld. Nu nog hard trainen....
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;