Pinarello FP7 2010
Heb me vanmorgen een pinarello gekocht. Een FP7. maandje of twee w88 . Zal me benieuwen.
Is men eerste pinarello na drie ridley's. ga hem laten afmonteren mat chorus 11 speed.
Wit stuur, stuurpen en zadelpen van deda de zero 100 serie. wielen mavic cosmic sl.
ben ook nog zoekende naar een alu velg volledig wit ( velg spaken naaf). suggesties zijn welkom
greetz dizzz
Is men eerste pinarello na drie ridley's. ga hem laten afmonteren mat chorus 11 speed.
Wit stuur, stuurpen en zadelpen van deda de zero 100 serie. wielen mavic cosmic sl.
ben ook nog zoekende naar een alu velg volledig wit ( velg spaken naaf). suggesties zijn welkom
greetz dizzz
i w@nn@ be @ngelin@ jolie\'s lover for 1d@y or 2 or 3 or ...
-
- Forum-lid
dizzz schreef:Heb me vanmorgen een pinarello gekocht. Een FP7. maandje of twee w88 . Zal me benieuwen.
greetz dizzz
we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
gerrit-1963 schreef:dizzz schreef:Heb me vanmorgen een pinarello gekocht. Een FP7. maandje of twee w88 . Zal me benieuwen.
greetz dizzz
we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's![]()
Is dit de normale wachttijd bij Pinarello? Ik bestelde me vorige week een FP3, heb tot nu toe van mijn FM geen bevestiging gekregen over de levertijd..
-
- Forum-lid
nachtmens schreef:gerrit-1963 schreef:dizzz schreef:Heb me vanmorgen een pinarello gekocht. Een FP7. maandje of twee w88 . Zal me benieuwen.
greetz dizzz
Is dit de normale wachttijd bij Pinarello? Ik bestelde me vorige week een FP3, heb tot nu toe van mijn FM geen bevestiging gekregen over de levertijd..
Eind september mijn nieuwe FP2 besteld en vorige week bericht gekregen dat hij binnen was..
nachtmens schreef:gerrit-1963 schreef:dizzz schreef:Heb me vanmorgen een pinarello gekocht. Een FP7. maandje of twee w88 . Zal me benieuwen.
greetz dizzz
Meestal duurt het langer dan 2 maanden....
pinarello schreef:nachtmens schreef:gerrit-1963 schreef:
Meestal duurt het langer dan 2 maanden....
Momenteel is pinarello belgie en nederland gesloten tot 4jan. Als mijn kader (juiste maat) in voorraad is bij de hoofd leverancier B of NL dan is hij er binnen de maand. Anders moet hij van Italie (waarschijnlijk taiwan of zo) komen en dat is langer w88. Hangt er dan van af hoe druk ze het hebben met de bestellingen
i w@nn@ be @ngelin@ jolie\'s lover for 1d@y or 2 or 3 or ...
[/quote]
Meestal duurt het langer dan 2 maanden....[/quote]
Momenteel is pinarello belgie en nederland gesloten tot 4jan. Als mijn kader (juiste maat) in voorraad is bij de hoofd leverancier B of NL dan is hij er binnen de maand. Anders moet hij van Italie (waarschijnlijk taiwan of zo) komen en dat is langer w88. Hangt er dan van af hoe druk ze het hebben met de bestellingen[/quote]
Je kan toch op Cardsport zien welke frames, maat en kleur op voorraad zijn?
Cheers
Peter
Meestal duurt het langer dan 2 maanden....[/quote]
Momenteel is pinarello belgie en nederland gesloten tot 4jan. Als mijn kader (juiste maat) in voorraad is bij de hoofd leverancier B of NL dan is hij er binnen de maand. Anders moet hij van Italie (waarschijnlijk taiwan of zo) komen en dat is langer w88. Hangt er dan van af hoe druk ze het hebben met de bestellingen[/quote]
Je kan toch op Cardsport zien welke frames, maat en kleur op voorraad zijn?
Cheers
Peter
Ben net eigenaar geworden van een Paris en heb me er even in verdiept.
Dus ook nog een snelle reactie van mij over het onderscheid:
FP3, FP7 en Paris: zelfde mal, ander carbon
Prince vergelijkbare geometrie, maar andere mal.
Dus ook nog een snelle reactie van mij over het onderscheid:
FP3, FP7 en Paris: zelfde mal, ander carbon
Prince vergelijkbare geometrie, maar andere mal.
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet gelijk bekennen: ik vergis me inderdaad: de Paris afstammeling was de FP6
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;