roro27 schreef: Hard wegrennen bij Frensch aan de Walenburgerweg ... voor race fietsen. Voor stadsfietsen e.d. kan je wat onderhoud laten verrichten, maar na negatieve ervaringen ga ik daarvoor ook naar een ander. JE moet bij hen tegenwoordig een afspraak maken voor onderhoud welke na 2-3weken plaatsvindt. Loopt 2 man in die zaak rond.
IK heb hier mijn eerste wielrenfiets de TRek 7.2 FX gekocht. Daar ik toen nog een nono op het gebied van fietsen was volledig op hen vertrouwd. Achteraf heb ik de zaak verkeerd ingeschat en had deze liever elders gekocht.
Dan kan je beter nog naar B2B.
Grappig, ik woon daar dus vlakbij en loop er al 13 jaar langs elke dag bijna. Die gasten verkochten in de 90s nog race fietsen op eerste verdieping. Nu niks meer zover ik weet al jarenlang, dus zoiezo niet heengaan!
Ik ga naar Bikers Best op de noordersingel 3, top gasten daar, maar die monteur geen goede ervaringen mee, haast alles af lijkt het. Ik doe alles zelf aan mijn fietsen behalve slagen uit mijn wiel halen. 2x keer wiel daar gebracht en kreeg hem terug, nog even in winkel gekeken, bleek allemaal recht, op de fiets eenmaal, zit er elke keer nog een kleine slag in. Tja, ik bedoel, dan voel ik dat ik daar voor Jan lul heenga. Dus heb bijna al voorgenomen om zelf te leren hoe wielen te richten.
Maar goed, lees dus goede verhalen over pro fietsen in dit topic en ik wist nog niet eens dat hij daar zat. Ik heb mijn 2010 cannondale six bij bikers best gehaald, en allemaal top, behalve dat de remklauw scheef zit bij afmonteren, tja... bevestigd weer verhaal van hierboven. Maar goed iedereen kan fouten maken, maar komt slordig en gehaast over.
Volgende keer eens langs pro fietsen dus!