Kijk, ik vind wel dat je daar gelijk in hebt, maar volgens mij vinden ook velen een zadeltasje echt lelijk staan, ook als deze klein is.
Ik vind het ook nou niet heel mooi staan hoor zo'n tasje, maar ik vind het praktisch belang zwaarder wegen dan het esthetisch belang. En jij blijkbaar ook. Ach, ieder z'n keus.
Ervaring anti lek vloeistof in binnenband
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOl, jij hebt mijn zadeltasje zeker nog nooit gezien? Die kunnen echt heeeeeeeel klein hoor. Goed proppen en aanstampen
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik zou niet aanraden je pomp en biba thuis te laten als je met vloeistof rijd. Zeker bij de hoge druk van de racefiets werkt het niet altijd goed.
Als ik het zou gebruiken is het puur om met een lekke band in een afdaling meer tijd te hebben totdat deze leeg is, of bv op 5 bar gesealt is. waardoor je nog normaal tot stilstand komt. Bij een racefiest heeft het veel minder voordelen als bij MTB's
Als ik het zou gebruiken is het puur om met een lekke band in een afdaling meer tijd te hebben totdat deze leeg is, of bv op 5 bar gesealt is. waardoor je nog normaal tot stilstand komt. Bij een racefiest heeft het veel minder voordelen als bij MTB's
-
- Forum-lid HC
Op de racefiets in nederland ben ik dat zeker met je eens. Als je met vloesitof gaat rijden doe dat dan zonder binnenband (voor de racefiets dus met tubeless buitenband).fdegrove schreef:Hoi,
Preventief inbrengen van vloeibaar latex heeft hoedanook meer nadelen dan voordelen.
Dit topic is overigens al een aantal malen de revue gepasseerd.....
Ciao,
Hoi,
Ciao,
Dat gaat volautomatisch als je maar de druk even aflaat en je je wiel enkele maanden stalt......swoosh schreef:Het wachten is nu op de eerste die preventief gaat plakken . . . .
Geldt naar mijn idee voor zowat drie kwart Europa behalve Wallonie.Op de racefiets in nederland ben ik dat zeker met je eens
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...