Aldi sportdrank, Vitalis
Even een vergelijk gemaakt tussen Isostar en Vitalis qua ingredienten:
Isostar Vitalis
Hydrate & Perform Grapefruit
Energiewaarde (kcal) 148 171
Energiewaarde (kJ) 631 728
Eiwitten (g) 0 <1
Koolhydraten (g) 35 41
waarvan Suikers (g) 28 80% 38 90%
Vetten (g) 0 <1
Vezels (g) 0 <1
Natrium (g) 0,34 0,3
Calcium (mg) 160 135
Magnesium (mg) 60 56
Fosfor (mg) 82
Kalium (mg) 90
Vitamine B1 (mg) 0,21 0,7
Door knippen en plakken wat onduidelijk, maar de eerste waarden behoren bij Isostar (Hydrate & Perform) en de tweede rij waarden bij Vitalis (Grapefruit). Ik ga morgen nog ff wat bussen kopen!
Isostar Vitalis
Hydrate & Perform Grapefruit
Energiewaarde (kcal) 148 171
Energiewaarde (kJ) 631 728
Eiwitten (g) 0 <1
Koolhydraten (g) 35 41
waarvan Suikers (g) 28 80% 38 90%
Vetten (g) 0 <1
Vezels (g) 0 <1
Natrium (g) 0,34 0,3
Calcium (mg) 160 135
Magnesium (mg) 60 56
Fosfor (mg) 82
Kalium (mg) 90
Vitamine B1 (mg) 0,21 0,7
Door knippen en plakken wat onduidelijk, maar de eerste waarden behoren bij Isostar (Hydrate & Perform) en de tweede rij waarden bij Vitalis (Grapefruit). Ik ga morgen nog ff wat bussen kopen!
Mijn ideale sportdrank is RoosVicee Ferro, hier wat info:
(eventueel aan te vullen met creatine of l-glutamine poeder)
[img=http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/c ... 28_200.jpg]
IJzer is een belangrijk mineraal, met name tijdens de zwangerschap, tijdens het geven van borstvoeding, voor sporters en voor kinderen die weinig groenten en vlees eten. Aan Roosvicee Vruchtvitaal Ferro is ferrogluconaat toegevoegd, een ijzer dat snel in het bloed wordt opgenomen. IJzer wordt gemakkelijker opgenomen in combinatie met vitamine C. Omdat Roosvicee van nature veel vitamine C bevat, wordt dit ijzer gemakkelijker opgenomen door het lichaam.
Ingrediënten
Suiker, sap uit vruchtensapconcentraat 36% (tomaat, rozenbottel, rode bes, framboos), water, ferrogluconaat, voedingszuur (citroenzuur), conserveermiddel (kaliumsorbaat).
Voedingswaarde per 100 ml siroop
Energie 1170 kJ/280 kcal
Eiwit 0,3 g
Koolhydraten 70 g
Waarvan suiker 68 g
Vet 0 g
Waarvan verzadigd 0 g
Voedingsvezels 0,2 g
Natrium 0,007 g
Ferro (ijzer) 100 mg = 714 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Vitamine C 60 mg = 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
groet, Ronin.
(eventueel aan te vullen met creatine of l-glutamine poeder)
[img=http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/c ... 28_200.jpg]
IJzer is een belangrijk mineraal, met name tijdens de zwangerschap, tijdens het geven van borstvoeding, voor sporters en voor kinderen die weinig groenten en vlees eten. Aan Roosvicee Vruchtvitaal Ferro is ferrogluconaat toegevoegd, een ijzer dat snel in het bloed wordt opgenomen. IJzer wordt gemakkelijker opgenomen in combinatie met vitamine C. Omdat Roosvicee van nature veel vitamine C bevat, wordt dit ijzer gemakkelijker opgenomen door het lichaam.
Ingrediënten
Suiker, sap uit vruchtensapconcentraat 36% (tomaat, rozenbottel, rode bes, framboos), water, ferrogluconaat, voedingszuur (citroenzuur), conserveermiddel (kaliumsorbaat).
Voedingswaarde per 100 ml siroop
Energie 1170 kJ/280 kcal
Eiwit 0,3 g
Koolhydraten 70 g
Waarvan suiker 68 g
Vet 0 g
Waarvan verzadigd 0 g
Voedingsvezels 0,2 g
Natrium 0,007 g
Ferro (ijzer) 100 mg = 714 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Vitamine C 60 mg = 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
groet, Ronin.
Deze week zijn ze weer te koop bij de Aldi. Het werkt voor MIJ net zo goed als isostar en ik vind ze nog lekkerder ook en dat voor de helft van de prijs t.o.v isostar.
Ik heb de nodige blikken ingeslagen want op=op en het is maar afwachten wanneer ze weer te koop zijn.
Ik heb de nodige blikken ingeslagen want op=op en het is maar afwachten wanneer ze weer te koop zijn.