Ik vind het een contradictio in terminis: "Mart Smeets" met daarachter een verkleinende vorm...
Diogenes
Avondettape, ben ik de enige...
Smeets gaat echt niet fietsen en/of afvallen. Aan het einde van het gesprek begon hij al te sputteren dat overgewicht bij hem in de familie zit, genetisch is (wat de prachtige sneer van Appelman opleverde: "ja, dat zag ik meteen" ) en toen Veldkamp en Appelman aandrongen op hoe Smeets het nou daadwerkelijk gaat aanpakken kapte hij het onderwerp af door via een héél doorzichtig bruggetje naar de quiz te gaan.
Dus binnenkort in de Van Dale?
mart-smeetsje een ; m zwaarlijvige, ongezonde, oudere man
Dus binnenkort in de Van Dale?
mart-smeetsje een ; m zwaarlijvige, ongezonde, oudere man
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Alleen in Slim Fit leverbaar
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Geachte kijker,
Dank u voor uw e-mail, die ik inmiddels heb doorgezonden naar de betrokken redactie. Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.
Met vriendelijke groet
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Voor het laatste nieuws: www.nos.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Auke
Verzonden: vrijdag 17 juli 2009 13:07
Aan: NOS Publieksvoorlichting
Onderwerp: "Mart Smeetsje" - avondetappe
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=3&TID=32144
Op het forum van fiets.nl wordt al druk gespeculeerd over de term "Mart Smeetsje", zoals Bart Veldkamp die gister in de Avondetappe introduceerde. Wellicht even een leuk topic voor Maarten Ducrot, maar vooral voor Mart Smeets zelf natuurlijk. Ik heb er in ieder geval erg om gelachen, hopelijk jullie ook. Hopelijk komen de t-shirts snel uit
groet
Auke
Dank u voor uw e-mail, die ik inmiddels heb doorgezonden naar de betrokken redactie. Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.
Met vriendelijke groet
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Voor het laatste nieuws: www.nos.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Auke
Verzonden: vrijdag 17 juli 2009 13:07
Aan: NOS Publieksvoorlichting
Onderwerp: "Mart Smeetsje" - avondetappe
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=3&TID=32144
Op het forum van fiets.nl wordt al druk gespeculeerd over de term "Mart Smeetsje", zoals Bart Veldkamp die gister in de Avondetappe introduceerde. Wellicht even een leuk topic voor Maarten Ducrot, maar vooral voor Mart Smeets zelf natuurlijk. Ik heb er in ieder geval erg om gelachen, hopelijk jullie ook. Hopelijk komen de t-shirts snel uit
groet
Auke