Fiets forum tourspel 2009
Ok, overheen gelezen zal vast niet de enige zijn vrees ik.. de regel die de drie resterende renners betreft is wel een beetje arbitrair.. je kunt ook zeggen dat deze vrij te kiezen zijn, of dat je maximaal 1 renner per ploeg mag selecteren. Ik vind de regels zo prima hoor, hoop alleen dat ze ook voor de minder fanatieke lezers van dit topic duidelijk zijn want het zou erg jammer zijn als het aantal geldige teams veel kleiner is dan het aantal deelnemers.Marino schreef:@LVGH: Nee hoor. Stond ook al in het eerste bericht dat ik hier over poste: 'Dan houd je drie renners over, zodat je dus 3 nummers dubbel mag hebben'
-
- Forum-lid
Ik vind het nu ook langzamerhand wel tijd worden dat alle ploegen hun selecties bekend maken. Het lijkt me dat de renners van ploegen waar nog geen duidelijkheid is wel gebaat zijn bij duidelijkheid. Kunnen ze gelijk de startnummers bekend maken dan weet iedereen waar die aan toe is. Kleine veranderingen in ploeg samenstellingen kunnen ze altijd nog doorvoeren.
Het lijkt me echt klote als je nog niet zeker van je plekkie bent en al helemaal in vorm bent en maar moet wachten en twijfelen.
Het lijkt me echt klote als je nog niet zeker van je plekkie bent en al helemaal in vorm bent en maar moet wachten en twijfelen.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
LVGH schreef:Ok, overheen gelezen zal vast niet de enige zijn vrees ik.. de regel die de drie resterende renners betreft is wel een beetje arbitrair.. je kunt ook zeggen dat deze vrij te kiezen zijn, of dat je maximaal 1 renner per ploeg mag selecteren. Ik vind de regels zo prima hoor, hoop alleen dat ze ook voor de minder fanatieke lezers van dit topic duidelijk zijn want het zou erg jammer zijn als het aantal geldige teams veel kleiner is dan het aantal deelnemers.Marino schreef:@LVGH: Nee hoor. Stond ook al in het eerste bericht dat ik hier over poste: 'Dan houd je drie renners over, zodat je dus 3 nummers dubbel mag hebben'
Zoals eerder aangegeven heeft de beheerder van de poule (ik dus) totaal geen mogelijkheden om deze regels te handhaven
15 van de 54 deelnemers hebben inmiddels hun ploeg ingevuld, zonder dat de startnummers bekend zijn. Al deze mensen hebben dus naar alle waarschijnlijkheid een ploeg die niet aan bovenstaande voldoet.
Ik snap de voordelen de startnummer regels, maar het is eenvoudig weg niet te handhaven. Ik wil toch voorstellen om iedereen naar eigen inzicht de ploegen te laten samenstellen, om iedereen gelijke kansen te geven.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Hmm tja, moet dan maar he.... Zullen veel teams nagenoeg hetzelfde zijn, maar misschien pakt het leuk uit met een aantal verassingen.
Even goed wel vermakelijk om een poultje te doen met z'n allen, dus succes mannen
Even goed wel vermakelijk om een poultje te doen met z'n allen, dus succes mannen
Anima Sana In Corpore Sano
ik heb iedereen die in dit topic heeft gereageerd of zijn forumnaam bij de tourploeg heeft staan de volgende pm gestuurd, zodat iedereen weet dat de startnummer regel is geschrapt.
==========
In het topic over de tour poule is voorgesteld om renners te kiezen met als laatste deel van het startnummer een 1, 2, 3, tot 9. plus 3 nummers dubbel.
Aangezin het helaas niet mogelijk is om deze regel te handhaven en er al 20 deelnemers hun ploeg hebben samengesteld zonder deze regel toe te passen (de startnummers zijn immers nog niet bekend) zien we af van de voorgestelde regel.
Je mag dus vrij kiezen welke renners je opsteld ongeacht het startnummer, maar probeer creatief te zijn.
Veel succes!
Frans (frenkie)
(PS; ik stuur iedereen deze PM omdat je wellicht wel het voorstel in het topic had gelezen, maar vervolgens de daaropvolgende discussie hebt gemist, je hoeft niet te reageren )
==========
In het topic over de tour poule is voorgesteld om renners te kiezen met als laatste deel van het startnummer een 1, 2, 3, tot 9. plus 3 nummers dubbel.
Aangezin het helaas niet mogelijk is om deze regel te handhaven en er al 20 deelnemers hun ploeg hebben samengesteld zonder deze regel toe te passen (de startnummers zijn immers nog niet bekend) zien we af van de voorgestelde regel.
Je mag dus vrij kiezen welke renners je opsteld ongeacht het startnummer, maar probeer creatief te zijn.
Veel succes!
Frans (frenkie)
(PS; ik stuur iedereen deze PM omdat je wellicht wel het voorstel in het topic had gelezen, maar vervolgens de daaropvolgende discussie hebt gemist, je hoeft niet te reageren )
LRTV Swift
LRTV Swift
-
- Forum-lid
Is het niet een idee om deze poule te laten voor wat hij is en gewoon een nieuwe beginnen en wel de regel startnummer 1,2,3, tot 9 plus 3 nummers dubbel. En daarnaast iedereen verplichten om zijn/haar forum naam bij tussenvoegsel in te vullen zodat we weten wie wie is.
En zo ja wie gaat dit dan oppakken?
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
Ook maar even een reactie van mij, ik had me wel al aangemeld maar sta nog niet in dit topic...
Denk dat het inderdaad misschien het beste is als eenieder zich nog een keertje opnieuw inschrijft en een nieuwe poule beginnen. Daarnaast inderdaad de verplichting en verduidelijking dat iedereen zijn/haar forumnaam als tussenvoegsel invuld...
Denk dat het inderdaad misschien het beste is als eenieder zich nog een keertje opnieuw inschrijft en een nieuwe poule beginnen. Daarnaast inderdaad de verplichting en verduidelijking dat iedereen zijn/haar forumnaam als tussenvoegsel invuld...
Ik heb m'n team ook vast ingevuld. Wellicht dat er nog een paar mutaties komen, maar ik heb wel een paar darkhorses, hoewel ik dat na VDB een gevaarlijke term vind.
Z.O Soloist schreef:Is het niet een idee om deze poule te laten voor wat hij is en gewoon een nieuwe beginnen en wel de regel startnummer 1,2,3, tot 9 plus 3 nummers dubbel. En daarnaast iedereen verplichten om zijn/haar forum naam bij tussenvoegsel in te vullen zodat we weten wie wie is.
je houdt dan hetzelfde probleem
de moderator kan de teams niet inzien dus je weet niet wie zich wel en niet aan de regel zou houden, bovendien kun je er niets tegen doen als moderator. Je kan bijvoorbeeld niemand uitsluiten als ze eenmaal zijn ingeschreven. De regels zijn simpelweg niet te handhaven. Het gaat trouwens ook om de lol
we hebben nu 57 deelnemers waarvan 23 teams al zijn ingevuld.
Ik blijf bij hetgene wat ik vandaag iedereen persoonlijk per PM heb medegedeeld; vrije keus van renners zondere enige beperking.
LRTV Swift
LRTV Swift