RIH competition baanproject...
Tijdelijk een andere voorvork, remmetje en wielen om de zomer door te komen tot de piste van Sloten in september weer opengaat...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
De banden die om de zilverkleurige velgen liggen zijn oude Vittoria Competition Triathlon 26" vouwbandjes (20-571 oftewel 650x20c) met Schwalbe Ultralight binnenbandjes. Om de donkere velgen liggen Gommitalia Junior 26" tubes (650x21c)
Babs en Larissa Bijlsma?timo2.0 schreef:Even terug op geboortegrond, waar wij leerden dat dit de kleuren zijn van de KNWU baanselectie uit 1991 en dat deze mini-racer niet voor een junior gebouwd is maar voor één van tweelingzusjes die deel uitmaakten van de selectie en die klein van stuk waren (als iemand weet wie dat zouden kunnen zijn, we willen het graag weten)
Lekker lomp.... Ooit van wat fatsoen gehoord? En als het een grapje is dan hebben we daar emoticons voor.lucifur schreef:trieste opmerking..
En verder lijkt me niks mis met deze dame.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je doet je naam eer aan. Belachelijke opmerking!
Helaas geen grapje, dit forumlid maakte diezelfde opmerking een paar maanden terug ook al en is toen gewaarschuwd door de forumleiding. Blijkbaar is hij hardleers.farelli schreef:Lekker lomp.... Ooit van wat fatsoen gehoord? En als het een grapje is dan hebben we daar emoticons voor.lucifur schreef:weg gemodereerd
En verder lijkt me niks mis met deze dame.
Bedankt trouwens voor de tip over de zusjes!
Ik weet niet of ze het zijn maar ze stonden in 't Elmar Wielerjaarboek 1992-1993 vermeld als 3 en 6 bij de 200mtr Nederlands kampioenschap sprint vrouwen. Misschien zijn ze geen tweeling en megagroot... Maar het kan helpen verder zoeken.timo2.0 schreef:farelli schreef:lucifur schreef:
Bedankt trouwens voor de tip over de zusjes!