witte Sidi's wit houden??????
Ik stop ze in badje met biotex en dan met zacht nagelborsteltje schrobben.
-
- Forum-lid
Begint wel infantile vormen aan te nemen, witte sidi,s wit houden .....man ga toch gewoon lekker fietsen en kijk eens om je heen i.p.v naar je witte schoentjes
Ga toch fietsen...
Dat gebeurt ook door de meeste hier die witte sidi's hebben maar met deze luchten worden zowel fiets, schoenen als jezeft nat en vies dus dat met weer schoon.michael2757 schreef:Begint wel infantile vormen aan te nemen, witte sidi,s wit houden .....man ga toch gewoon lekker fietsen en kijk eens om je heen i.p.v naar je witte schoentjes
Daar is toch niks mis mee. Beetje zorg voor je spullen is niet verkeerd. Of laat jij je vieze fiets in de schuur hangen en je schoenen vies.
Ik ga weer fietsen!
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
stephan68 schreef:Die krijg je van ze langzalzeleven echt nooit wit!flores schreef:Allemaal leuk en aardig die tips voor "hoe houd ik mijn witte Sid's wit.
Maar hoe zit het dan met gele...
Hetzelfde als de witte...jari schreef:Hahahaha, maar hoe zijn ze nu echt geel te houden, ben zelf van plan ze aan te schaffenflores schreef:Allemaal leuk en aardig die tips voor "hoe houd ik mijn witte Sid's wit.
Maar hoe zit het dan met gele...
Offtopic;Zonder gekheid. Er zitten veel "meshstukken" in de Mavics die bij sommige gebruikers snel vies worden.
Persoonlijk na een jaar gebruikt te hebben geen last van, want doordat ik een muggezifter kan zijn, poets ik ze na iedere rit.
Bij vies weer doe ik er meestal "oversokken" over. Verder @jari, ze zijn zo fijn, dat ik zelfs, pas een tweede paar heb aangeschaft
voor de "toekomst".
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
@jari; eigenlijk in de verkeerde topic maar toch.
Niet de Ergo 2 maar wel diverse Sidi's waaronder de Genius 5.
Tov van de Sidi's voelen de Zxelliums aan als lichte sloffen.
Fijner mbt pasvorm (soepeler),binnenzool, sluitingen. (voor mijn voeten)
Niet de Ergo 2 maar wel diverse Sidi's waaronder de Genius 5.
Tov van de Sidi's voelen de Zxelliums aan als lichte sloffen.
Fijner mbt pasvorm (soepeler),binnenzool, sluitingen. (voor mijn voeten)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Bedankt voor de tips ,ik pak ze net uit de wasmachien en zijn weer stralend wit ( na een tochtje limburgs natste ).
Zou een setje sidi chrono overschoenen dit probleem kunnen verhelpen ? ik had al gelezen dat ze niet waterdicht zijn maar houden ze ondanks dat je schoenen wel schoon is m,n vraag dan maar gelijk aan jullie ?
Zou een setje sidi chrono overschoenen dit probleem kunnen verhelpen ? ik had al gelezen dat ze niet waterdicht zijn maar houden ze ondanks dat je schoenen wel schoon is m,n vraag dan maar gelijk aan jullie ?
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.