pronostiekjes voorjaarsklassiekers?
Interessant dat (bijna) iedereen Haussler noteert. Ik heb eigenlijk het gevoel dat hij een goede start had maar dat het alweer een beetje voorbij is voor hem (vergelijkbaar met Gilbert vorig jaar).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
RVV: DeVolder
PR: Boom
AGR: Cunego
WP: Valverde
LBL: Cancellara (hoop, hoop, hoop)
Maar goed, ik hoop vooral op leuke koers...
Concorde schreef:Corniel schreef:RVV: DeVolder
Boom??
Zijn seizoen begint toch pas`1 mei?
PR: Jan Anton Pijl
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Voor Parijs-Roubaix moeten ze alleen nog even op zoek naar een finishlocatie:
ASO in verlegenheid gebracht door paasfestival Roubaix
Organisator ASO is tegen een onverwacht obstakel aangelopen in de voorbereidingen op Parijs-Roubaix. Het vélodrome van Roubaix, waar de kasseienklassieker finisht, blijkt op zondag 12 april al te zijn gereserveerd door een lokale organisatie voor het jaarlijkse paasfestival.
De afgelopen tijd is het paasfestival dusdanig in omvang toegenomen dat de lokale autoriteiten hun toevlucht sinds 2007 zoeken in het beroemde vélodrome. Daarbij voorbijgaand aan het gegeven dat eens in de zoveel tijd Parijs-Roubaix wordt verreden op paaszondag. De laatste keer was dat het geval in 2004, toen Magnus Backstedt won en Johan Museeuw afzwaaide.
ASO hoopt deze week tot een oplossing te komen; eventueel wordt het atletiekterrein in de nabije omgeving geasfalteerd. Het is een beetje laks van de directie van het vélodrome, zegt een ASO-woordvoerder tegenover Cyclingnews. Ze zagen gewoon over het hoofd dat Parijs-Roubaix eens in de zoveel tijd wordt verreden met Pasen.
Bron: Sportweek.nl
Toch slordig... Of zal ik 'm gelijk maar in het 1 april topic plaatsen?
ASO in verlegenheid gebracht door paasfestival Roubaix
Organisator ASO is tegen een onverwacht obstakel aangelopen in de voorbereidingen op Parijs-Roubaix. Het vélodrome van Roubaix, waar de kasseienklassieker finisht, blijkt op zondag 12 april al te zijn gereserveerd door een lokale organisatie voor het jaarlijkse paasfestival.
De afgelopen tijd is het paasfestival dusdanig in omvang toegenomen dat de lokale autoriteiten hun toevlucht sinds 2007 zoeken in het beroemde vélodrome. Daarbij voorbijgaand aan het gegeven dat eens in de zoveel tijd Parijs-Roubaix wordt verreden op paaszondag. De laatste keer was dat het geval in 2004, toen Magnus Backstedt won en Johan Museeuw afzwaaide.
ASO hoopt deze week tot een oplossing te komen; eventueel wordt het atletiekterrein in de nabije omgeving geasfalteerd. Het is een beetje laks van de directie van het vélodrome, zegt een ASO-woordvoerder tegenover Cyclingnews. Ze zagen gewoon over het hoofd dat Parijs-Roubaix eens in de zoveel tijd wordt verreden met Pasen.
Bron: Sportweek.nl
Toch slordig... Of zal ik 'm gelijk maar in het 1 april topic plaatsen?
-
- Forum-lid
Hoi,
Boonen is erg sterk op dit moment, waarbij ik denk dat de E3 niet helemaal op 100% gereden is door Boonen, dus dat belooft veel voor de Ronde van Vlaanderen en PR.
RVV:Boonen
PR:Boonen
AGR: Di Luca (heeft ie al wat laten zien?)
WP: Kirchen
LBL : Valverde
Groeten
Boonen is erg sterk op dit moment, waarbij ik denk dat de E3 niet helemaal op 100% gereden is door Boonen, dus dat belooft veel voor de Ronde van Vlaanderen en PR.
RVV:Boonen
PR:Boonen
AGR: Di Luca (heeft ie al wat laten zien?)
WP: Kirchen
LBL : Valverde
Groeten
Oorspronkelijk voorzag ik in de RVV een '2 honden en 1 been'-scenario tussen Boonen en Cancellara; scenario blijft vooralsnog identiek, maar dan met Pozzato; welke derde hond met het been gaat lopen, terwijl hij en Boonen elkaar beloeren, kweetniet - Flecha? Of toch maar eens eindelijk Hoste?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Corniel schreef:RVV: DeVolder
Bottecchia schreef: RVV: Devolder
PR: Flecha
WP: Rebellin
LBL: Valverde
Boonen is sterk dus velen zullen op zijn wiel gaan koersen. Dat levert wellicht een kans op voor Stijn Devolder om er weer alleen van tussen te gaan.
De enigen met het goede antwoord voor RVV
en bottechia heeft zelfs het koersverloop juist voorspeld :p hulde!
-
- Forum-lid
Zijn er nog nieuwe voorspellingen voor komende zondag? De stenen liggen er vooralsnog niet zo netjes bij:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/pr.jpg]
Alle logica wijst op een sterk Quick Step blok met Boonen en Devolder die misschien zelfs wel samen het podium kunnen bestormen. Toch ga ik, net als in Vlaanderen, niet voor de absolute nummer 1 favoriet. Ik hou vast aan mijn eerdere voorspelling: Juan Antonio Flecha!
Dit is de enige grote koers die ik hem wel een keer zie winnen omdat slim koersen hier denk ik minder van belang is. Je moet gewoon de sterkste zijn. En sterk is hij zeker. Nu alleen nog een keer op z'n fiets blijven zitten en niet met Boonen naar de finish.
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/pr.jpg]
Alle logica wijst op een sterk Quick Step blok met Boonen en Devolder die misschien zelfs wel samen het podium kunnen bestormen. Toch ga ik, net als in Vlaanderen, niet voor de absolute nummer 1 favoriet. Ik hou vast aan mijn eerdere voorspelling: Juan Antonio Flecha!
Dit is de enige grote koers die ik hem wel een keer zie winnen omdat slim koersen hier denk ik minder van belang is. Je moet gewoon de sterkste zijn. En sterk is hij zeker. Nu alleen nog een keer op z'n fiets blijven zitten en niet met Boonen naar de finish.
Tja, Boom stapt niet op. Ik ga daarom heel chovinistisch voor Langeveld. En die stroken liggen er toch prima bij? Zo hóórt het toch?