Fietskleding bij B-Out Bataviastad
Handelt onder de naam Merrellstore......
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Thanks, er bestaat dus nog wel een outletstore voor fietskleding daar in Bataviastad?? Als ik hem vind zal ik laten weten hoe het was!cobra427 schreef:Handelt onder de naam Merrellstore......
Heb net even geprobeerd te bellen maar nummer is niet in gebruik??
Dit nummer is wel ingebruik, had het nummer van Merell gebeld en die doet het niet! Winkel zit tegenover Merell en heeft net wat korte kleding van Leopard en Trek geloof ik binnen gehad, is niet wat ik zoek maar ga zaterdag toch even kijken wat ze dan wel allemaal hebben!!b-out schreef:hallo fietsvrienden,
Tot ziens, Bas Liewes. B-out 0320-262630 7dg pwk 10-18 uur
Misschien kan ik einde maken aan de verwarring.
Het gaat niet om de merrell winkel maar de salamon winkel er recht tegen over.
Als je de batavia mall van uit de hoofdingang betreedt, rechtdoor en dan is het ongeveer de zesde winkel
Ziet er uit als een buitensportwinkel
Heeft altijd veel kleding van craft en ultima, afgelopen jaren ook veel teamkleding van cervelo
Maar nu is het merendeel wintersportkleding, er hangt wel fietskleding maar minder dan in voorjaar/zomer
Allard
Als je de batavia mall van uit de hoofdingang betreedt, rechtdoor en dan is het ongeveer de zesde winkel
Heeft altijd veel kleding van craft en ultima, afgelopen jaren ook veel teamkleding van cervelo
Maar nu is het merendeel wintersportkleding, er hangt wel fietskleding maar minder dan in voorjaar/zomer
Allard
Allard
Vandaag even wezen kijken in Lelijkstad. Wat ik zocht kon ik niet vinden en zeker niet in de maten die mij zouden passen, als je een S zoekt of XXL en groter dan zit je goed maar verder kon ik niets vinden helaas! We l complete serie van Leopard-Trek, maar dat is niet mijn smaak.
Dat er niet veel kort spul hing snap ik nog, zocht ik wel maar een complete set is daar nu niet te vinden en dus in het voorjaar nog eens proberen! Veel kleding van Ultima, maar beperkte keuze in maten helaas! Ga maar even online shoppen voor een wind/water dichte jas en handschoenen, schoenen weet ik al en ga ik zo bestellen! Dan ben ik voor de winter weer compleet!!
Dat er niet veel kort spul hing snap ik nog, zocht ik wel maar een complete set is daar nu niet te vinden en dus in het voorjaar nog eens proberen! Veel kleding van Ultima, maar beperkte keuze in maten helaas! Ga maar even online shoppen voor een wind/water dichte jas en handschoenen, schoenen weet ik al en ga ik zo bestellen! Dan ben ik voor de winter weer compleet!!
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Off topic maarre.. Winter?RRon schreef: Dan ben ik voor de winter weer compleet!!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
-
- Forum-lid
Ik ga er morgen ff kijken en zal dan wel een update geven wat ze hebben.beren040 schreef:Misschien kan ik einde maken aan de verwarring.
Allard
Het is hem niet geworden dit weekend
Laatst gewijzigd door Mighty Bike Mike op 26 feb 2012 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik was er gisteren. Vond er nog een behoorlijke keuze, werd ook prima geholpen. Het blijft een Outlet, dus het is kijken wat er tussen hangt en niet geschikt als je iets specifiek zoekt. Prijzen vond ik niet bijzonder laag om verleid te worden om wat impulsaankopen te doen, maar als ik echt aan wat nieuwe broeken toe ben weet ik waar ik naar toe ga.Veel Castelli en Sportful.
fietst, maar loopt harder
Net bij B-out vandaan gekomen en ze hebben daar meer kleding hangen dan menig FS.
Nog even met eigenaar Bas gesproken en ze gaan binnenkort weer van de voornamelijk "wintersport indeling" naar de voornamelijk "Fiets indeling".
Prima geholpen, Bas fietst zelf veel en kan je goed adviseren, ik ben in elk geval weer klaar voor de start op zondag a.s. (op enige trainings uren na dan)
Nog even met eigenaar Bas gesproken en ze gaan binnenkort weer van de voornamelijk "wintersport indeling" naar de voornamelijk "Fiets indeling".
Prima geholpen, Bas fietst zelf veel en kan je goed adviseren, ik ben in elk geval weer klaar voor de start op zondag a.s. (op enige trainings uren na dan)
- jester7749
- Forum-lid
tja..............moet als Lelystedeling toch even reageren. Vindt dit een triest schrijven, van iemand die Lelystad dus duidelijk niet kent.RRon schreef:Vandaag even wezen kijken in Lelijkstad.
Jammer.