L-B-L 2009
Beste mensen,
Helaas heb ik net achter het net gevist met de inschrijvingen. Is er iemand van wie ik de inschrijving van 170 km evt tegen meerbetaling over kan nemen?
Met vriendelijke groetjes,
Ben van der Veen
Helaas heb ik net achter het net gevist met de inschrijvingen. Is er iemand van wie ik de inschrijving van 170 km evt tegen meerbetaling over kan nemen?
Met vriendelijke groetjes,
Ben van der Veen
Laatst gewijzigd door benvdv op 05 nov 2020 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
-
- Forum-lid HC
Strax kan je er zat kopen op mp
@ Ben van der Veen,
Ja, ik heb 'n 170 km inschrijving over. I.v.m. te weinig kilometers in de benen (i.v.m. baby) kun je mijn inschrijving overnemen. 13 euro.
Ja, ik heb 'n 170 km inschrijving over. I.v.m. te weinig kilometers in de benen (i.v.m. baby) kun je mijn inschrijving overnemen. 13 euro.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
- Forum-lid
Iemand nog een startkaart voor de 130 over? Mail svp naar r_berentsen@hotmail.com
-
- Forum-lid
iemand toevallig ook nog een inschrijving voor de 170 of volledige afstand?
pm dan aub
pm dan aub
[quote="Bottecchia"]Een leuk alternatief op dezelfde dag: De Eiffel trophy
Misschien leuk voor mensen die straks voor een gesloten inschrijving staan of gewoon eens wat anders willen proberen.
[/quote]
Wie is er allemaal (ook) te laat met inschrijven voor L-B-L en gaat deze tocht rijden?
't Lijkt mij een mooi alternatief en leuke gelegenheid om eens gezamelijk af te spreken.
Wie?
Misschien leuk voor mensen die straks voor een gesloten inschrijving staan of gewoon eens wat anders willen proberen.
[/quote]
Wie is er allemaal (ook) te laat met inschrijven voor L-B-L en gaat deze tocht rijden?
't Lijkt mij een mooi alternatief en leuke gelegenheid om eens gezamelijk af te spreken.
Wie?
-
- Forum-lid
Wie fietsen eigenlijk wel L-B-L?
Of zijn jullie allemaal te laat geweest met inschrijven?
Of zijn jullie allemaal te laat geweest met inschrijven?