Pronostiek WK veldrijden
-
- Forum-lid
Ik gun het Albert van harte. Leuk zo'n jonge wereldkampioen en ook een knappe prestatie na zijn behoorlijk ernstige val eerder in het jaar.
-
- Forum-lid
Het blijft elk jaar hetzelfde liedje, een pijlsnelle omloop waardoor er plots met tactiek moet gegoocheld worden, dit terwijl in de maanden Oktober en November altijd de sterkste wint wat de cross zo schoon en eerlijk maakt.
Stevens SLC Team Ultegra SL
Heeft iemand gezien hoe belachelijk die helm bij Albert zat? Hij had hem helemaal achterover gekanteld op zijn hoofd zitten....heb me er de hele race aan zitten ergeren.
zal deels ook de frustratie over het optreden van Boom zijn geweest..
[img=http://www4.picturepush.com/photo/a/137 ... 371062.jpg]
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Bull schreef:Heeft iemand gezien hoe belachelijk die helm bij Albert zat? Hij had hem helemaal achterover gekanteld op zijn hoofd zitten....heb me er de hele race aan zitten ergeren.
NEE WIJ HEBBEN NAAR DE KOERS GEKEKEN
Compliment voor Boom dat de Belgen hebben samengewerkt. Zonder zo'n gevaarlijke gezamenlijke vijand was dat nooit gebeurd. Jammer dat Boom het niet heeft kunnen waarmaken, maar als hij elke aanval moet parreren gaat dat ook niet, zeker als je niet 100% bent. Mooie winnaar in ieder geval.
-
- Forum-lid
Tactiek ? Ploegenspel ? Albert was duidelijk de snelste, Stybar toont als enige dat ie ook wil winnen en de rest kan niet....
Doodsaaie wedstrijd en voor het eerst sinds tijden heb ik me geergerd aan het commentaar op Sporza, nergens voor nodig.
Doodsaaie wedstrijd en voor het eerst sinds tijden heb ik me geergerd aan het commentaar op Sporza, nergens voor nodig.
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Doodsaaie wedstrijd en voor het eerst sinds tijden heb ik me geergerd aan het commentaar op Sporza, nergens voor nodig.[/quote]
+1, je moet toch dik 45 minuten volpraten, wat is dan makkelijker om Boom onderuit te halen. En dan in de nabeschouwing vertellen dat Boom zeker behouden moet blijven voor de cross. Ook weer eigenbelang i.v.m. het stopzetten van de overheidssteun in Belgie. Zo heb ik ze gisteren en vanmorgen niet horen praten........jammer.
+1, je moet toch dik 45 minuten volpraten, wat is dan makkelijker om Boom onderuit te halen. En dan in de nabeschouwing vertellen dat Boom zeker behouden moet blijven voor de cross. Ook weer eigenbelang i.v.m. het stopzetten van de overheidssteun in Belgie. Zo heb ik ze gisteren en vanmorgen niet horen praten........jammer.
ach, wat veldrijden is voor België, is schaatsen voor Nederland. Ik vond het inderdaad een saaie wedstrijd. Toen ik in de eerste ronde 7 man van belgië in de kop zag rijden, was het al wel duidelijk hoe laat het was. Wat natuurlijk niets afdoet (klein beetje dan) aan de overwinning van Albert.
Saaie wedstrijd. Maar wel een hele knappe manier om te winnen. Gelukkig was de wedstrijd bij de vrouwen spannend tot op de streep. Het was mooi om drie verschillende rensters te zien: Compton was technisch de beste. Ze loste op de rechte stukken, en kon weer aansluiten na de technische stukken. Beul Kupfernagel en onze ontzettend lijpe Vos. Tja, als je de beste bent in de sprint, moeten ze jou eraf rijden... Ben blij dat ze in een oranje shirt rijdt...
Toch nog effe over iets HEEL !!!! irritants: Het Vlaamse publiek.. Ik zit hier toch niet naar een voetbalwedstrijd te kijken? Dit gaat toch echt nergens meer over. Dat een deel van het Vlaamse publiek de moeite neemt om met hun spandoeken niet de Belgen aan te moedigen, maar Boom te ontmoedigen, is al onbegrijpelijk. Maar dan hem de hele godganse wedstrijd uit te jouwen... Ongelooflijk. Bierdrinkende eikels. En als ik dan hierboven lees dat de Vlaamse commentatoren ook nog eens negatief waren over Boom. Ik ben bijna blij dat Boom verdwijnt uit de sport. Want een carriere zoals Groenendaal heeft gehad, die jaren lang vocale schijt naar zijn hoofd kreeg gesmeten van het geel zwarte publiek, dat willen we toch niet meer? Ongezonde sportbeleving!
Verdiende winnaar. Albert zal de komende tien jaar een groot kampioen blijven. Het is voort hem te hopen dat de cyclocross in de komende jaren weer iets meer topsportglans terugkrijgt. Want het is me toch een mooie tv-sport!
Toch nog effe over iets HEEL !!!! irritants: Het Vlaamse publiek.. Ik zit hier toch niet naar een voetbalwedstrijd te kijken? Dit gaat toch echt nergens meer over. Dat een deel van het Vlaamse publiek de moeite neemt om met hun spandoeken niet de Belgen aan te moedigen, maar Boom te ontmoedigen, is al onbegrijpelijk. Maar dan hem de hele godganse wedstrijd uit te jouwen... Ongelooflijk. Bierdrinkende eikels. En als ik dan hierboven lees dat de Vlaamse commentatoren ook nog eens negatief waren over Boom. Ik ben bijna blij dat Boom verdwijnt uit de sport. Want een carriere zoals Groenendaal heeft gehad, die jaren lang vocale schijt naar zijn hoofd kreeg gesmeten van het geel zwarte publiek, dat willen we toch niet meer? Ongezonde sportbeleving!
Verdiende winnaar. Albert zal de komende tien jaar een groot kampioen blijven. Het is voort hem te hopen dat de cyclocross in de komende jaren weer iets meer topsportglans terugkrijgt. Want het is me toch een mooie tv-sport!