[quote="GastheerG"]Datum 15 februari 2009 (zondag)
Start 10 uur Prinsenland
Afstand 80 km (GastheerG´s km´s dus iets van 90)
Halverwege stop (zelf geld meenemen) voor koffie en appeltaart
Einde evt nakletsen (geef niet al je geld bij de eerste stop uit)
We gaan niet echt eten na afloop en zijn even na 2 uur terug.
Uurtje nagenieten (doe maar whisky) kan je even na 3 uur in de auto zitten en ben je voor de warme prak thuis.
DOEL:
Rustig peddelen en plannen voor het komend seizoen uitwisselen. Voor wie de hele winter niet gefietst heeft een mooie kans om stramheid en vet achter zich te laten.
Lekker je ambities ophoesten voor het 2009 seizoen. Ga je de AGR, DM, LM, RVV, LBL doen?
Deel je plannen en vooral hoe je denkt het voor elkaar te krijgen.
Lekker met de handjes op het stuur:D
ALS HET ECHT HEEL SLECHT IS GAAT HET NIET DOOR. Niet omdat ik niet durf, kan of wil. Heb de hele winter gefietst maar een meeting als dit moet wel veilig blijven (dus als het glad is doen we het niet) en ook een beetje leuk (bij 10mm neerslag kan je beter met je partner in bed chips gaan liggen eten).
ROUTE
Eerste deel van de Rotterdamse forumtocht tot Haastrecht en van daar langs Gouda, Moordrecht, Nieuwerkerk terug naar Prinsenland (Rotterdam)
Dus we doen de route van de sluitingstocht. Prima tocht en zeker in deze tijd van het jaar lekker rustig.
Start en route is in het begin hetzelfde als bij de grote Rotterdamse forumrit en we nemen nu vanaf Haastrecht de RODE route
Starplaats in Google Maps
Deelnemers:
GastheerG (Gerard)
Andromeda (Serge)
[/quote]
Via een mailtje van Kool 486 geatendeerd op bovenstaande activiteit:rolleye:
A: ik geloof er gene ene ruk van:rolleye: de topicstarter kennende 80km is geen 90 maar reken rustig op 100 km of meer:D,handjes OP het stuur mot je lezen als onder in de beugels:D.
B: topicstarter heeft moeilijkheden met richting aangeven zoiets van rechts is in de praktijk links en omgekeerd:rolleye:,gemiddeld 4 sprints in de trend van we zijn er bijna.
Nou dank je de koekoek,enne jullie kunnen toch ook zonder deze nepfries
:rolleye::rolleye:
Bovenstaande zal ik in overweging nemen om mij op 15/2 in een limosine af te laten zakken richting Prinsenland

:D:D:rolleye::rolleye:
de gr:):)
ps de felicitatie's aan de jarigen