Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WOUT POELS!!

simen
Forum-lid

simen 05 sep 2011 21:32

Wout gaat em winnen op woensdag.

Omdat:
-Zo'n beetje alle mannen die hem steeds net de baas waren zijn weggezakt.

-Hij deze keer door zijn ploeg keurig naar de voet van de klim gebracht wordt.

-Hij in de aanloop geen overmoedige fouten meer maakt met onbesuisde aanvallen.
Nee ,hij wacht als een panter zijn kans af en slaat op het juiste moment toe.

-Zijn banden nu wel op spanning blijven.

-Het niet te warm is.

En vooral omdat wij het met zijn allen willen!
We zijn toe aan een stunt.
Zij is ook tegen

amateurke
Forum-lid

amateurke 05 sep 2011 21:50

Leuk artikel van Ruud Plugge. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
http://www.nusport.nl/plugge/2607018/kl ... immen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 05 sep 2011 23:43

Ik ben het niet met hem eens. Wout heeft die tijd die hij verloor in de tijdrit wel degelijk goedgemaakt. Hij had alleen in de eerste week al een slechtere dag, waarop hij meerdere minuten verloor.
In rondes met weinig tijdritkilometers en met veel aankomsten bergop, maak hij in de toekomst wel degelijk kans op een goed klassement.

tieky
Forum-lid

Gebruikersavatar tieky 06 sep 2011 11:28

robbebopper schreef:Ik ben het niet met hem eens. Wout heeft die tijd die hij verloor in de tijdrit wel degelijk goedgemaakt. Hij had alleen in de eerste week al een slechtere dag, waarop hij meerdere minuten verloor.
In rondes met weinig tijdritkilometers en met veel aankomsten bergop, maak hij in de toekomst wel degelijk kans op een goed klassement.
Dan krijgen we dus ook hier de discussie, wat is beter: een top-10 klassering in een grote ronde, of het winnen van een berg-etappe.
Ik ben zelf van mening dat Wout gewoon moet gaan voor etappe-overwinningen, die spreken veel meer tot de verbeelding dan top-10-klasseringen. Helemaal als het hem lukt om bergklassementen te winnen.

Ik vind dat je als sporter altijd moet proberen te winnen, een 7e plaats is leuk, beste nederlander, ook leuk, maar echt onsterfelijk maak je jezelf door te winnen.
Wout's tijdritcapaciteiten zijn niet van dusdanige kwaliteit dat hij daarmee de échte klassementsrijders pijn mee kan doen en om dus in elke ronde in de bergen 4 minuten te moeten goedmaken, is zelfs voor echte klimmers bijna geen doen.

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 06 sep 2011 11:43

amateurke schreef:Leuk artikel van Ruud Plugge. Ben het eigenlijk wel met hem eens.
http://www.nusport.nl/plugge/2607018/kl ... immen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mee eens, al is dat gemakkelijk roepen vanaf de zijlijn.... Poels is een klimfenomeen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

ridefreeordie
Forum-lid

Gebruikersavatar ridefreeordie 06 sep 2011 15:31

Ik zie niet hoe het één het ander onmogelijk maakt. Genoeg klassementsrenners pakken ook bergetappes.
Daarnaast zegt ie 'dat ik iemand voor het rondewerk ben'. Daarmee bedoelt hij wellicht niet meteen om een ronde te gaan winnen, maar wel om goed te blijven presteren in een slopende ronde?
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 09 sep 2011 20:05

Hè, zonde, vandaag verliest Wout veel tijd (Warmte?) Maar goed, nu nog Madrid halen, en dan heeft ie gewoon een mooie Vuelta gefietst.

stokie
Forum-lid

stokie 09 sep 2011 20:08

Poels is niet fit (ziekjes) en moest daarom lossen.. kwam op bijna 8 minuten binnen.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 17 feb 2012 21:47

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120217_210" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou, op naar een nog beter seizoen dan dat van 2011!

Het eerste voorzichtige begin is al gemaakt.

neos
Forum-lid

neos 18 feb 2012 17:11

Laatst kwam hij hierlangs rijden .
Het tempo lag zo te zien hoger dan vorig jaar. :D
cornelli racing cycles Uden

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 09 mar 2013 23:36

Knappe prestatie van Wout in de Tirreno! Nou maar hopen dat hij dit jaar eens van pech verschoond blijft. Het blijft een jongen met veel talent. Als alles mee zit moet hij eens een grote koers kunnen winnen.

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 10 mar 2013 07:58

Wout is een held met ik hoop eens een jaar zonder pech , dat zou zijn vertrouwen nog versterken en zijn prestaties ook.

Grtz; Mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

Plaats reactie