Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39613
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jan 2009 18:52

Heel genant, site die er weer eens een hele dag uit ligt.
Slecht geregeld, dit kunnen ze vooraf verwachten. Ze zitten zelf op te fokken dat het vorig jaar zo snel was uitverkocht.
Less is bore

hermanvanvoorschoten
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 25 jun 2007 21:46

hermanvanvoorschoten 15 jan 2009 19:03

Als het zo door gaat met de site dan zal het ook langer duren dan vorig jaar voor het inschrijven gesloten wordt... ;)

Ik wilde me inschrijven, maar zag 'en passent' dat het inschrijfgeld dit jaar weer verhoogd is... waar het vorig jaar al 25 euro was, durven zij nu 30 euro te vragen. Ik wist niet dat er nederlanders waren die tegenwoordig betalen om in de file te staan (lichtelijk overdreven natuurlijk). Ik denk dat ik een andere tocht, bijvoorbeeld de grenslandklassieker op ga zoeken...


Het is altijd feest op de Laen

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 15 jan 2009 19:13

[quote="hermanvanvoorschoten"]Als het zo door gaat met de site dan zal het ook langer duren dan vorig jaar voor het inschrijven gesloten wordt... ;)

Ik wilde me inschrijven, maar zag 'en passent' dat het inschrijfgeld dit jaar weer verhoogd is... waar het vorig jaar al 25 euro was, durven zij nu 30 euro te vragen. Ik wist niet dat er nederlanders waren die tegenwoordig betalen om in de file te staan (lichtelijk overdreven natuurlijk). Ik denk dat ik een andere tocht, bijvoorbeeld de grenslandklassieker op ga zoeken...


[/quote]


Een week na de AGR kun je voor een paar euro Klimmen-Banneux-Klimmen rijden. Een aanrader!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 15 jan 2009 19:15

Vanmiddag ingeschreven!
Geen centje last, zat gelijk op de site..... en ja, 30 euro een belachelijke prijs!
Maar die keuze maak jezelf en die Grenslandklassieker rij ik ook nog wel. ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 15 jan 2009 19:32

[quote="colnagofreak"]Vanmiddag ingeschreven!
Geen centje last, zat gelijk op de site..... en ja, 30 euro een belachelijke prijs!
Maar die keuze maak jezelf en die Grenslandklassieker rij ik ook nog wel. ;)[/quote]


nog eens een reden om mijn forum-shirt vanonder het stof te halen ;)

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 15 jan 2009 19:39

[quote="TS-Biker"][quote="colnagofreak"]Vanmiddag ingeschreven!
Geen centje last, zat gelijk op de site..... en ja, 30 euro een belachelijke prijs!
Maar die keuze maak jezelf en die Grenslandklassieker rij ik ook nog wel. ;)[/quote]


nog eens een reden om mijn forum-shirt vanonder het stof te halen ;)

[/quote]

Die zit nog niet onder het stof, nog vrij regelmatig aan, raakt al een beetje verwassen! :( Tijd voor een nieuw forumsetje! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 15 jan 2009 19:57

Ook ingeschreven voor de 150. Geen centje pijn. De drukte vind ik best meevallen op sommige stukken is het drukker maar gewoon vroeg van start gaan en het is gezellig druk.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

coen
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2005 21:18

coen 15 jan 2009 19:59

[quote="hermanvanvoorschoten"]Als het zo door gaat met de site dan zal het ook langer duren dan vorig jaar voor het inschrijven gesloten wordt... ;)

Ik wilde me inschrijven, maar zag 'en passent' dat het inschrijfgeld dit jaar weer verhoogd is... waar het vorig jaar al 25 euro was, durven zij nu 30 euro te vragen. Ik wist niet dat er nederlanders waren die tegenwoordig betalen om in de file te staan (lichtelijk overdreven natuurlijk). Ik denk dat ik een andere tocht, bijvoorbeeld de grenslandklassieker op ga zoeken...


[/quote]

Vroeger kreeg je nog een knaak korting wanneer je een rekening bij een bepaalde bank had... Dan maar een paar biertjes minder na afloop! Ben benieuwd wat ze dit jaar dan 'extra' te bieden hebben!
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 15 jan 2009 20:00

weet iemand ook wat de mininimale leeftijd is? en zijn er wel mensen die de 250 km doen de meesten doen hier 150 km zo te zien

Gebruikersavatar
nicom
Forum-lid
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:26
Locatie: West-Brabant

Gebruikersavatar nicom 15 jan 2009 20:25

Ook ingeschreven voor de 150km
Het is druk op de route maar goed te doen. Het wordt lastiger vanaf de fromberg omdat dan alle routes bij elkaar komen. Vooral de "keut" is druk door de vele lopers. als die netjes recht houden en achter elkaar aan lopen is ook dat nog te doen. Heb in de voorgaande jaren dat ik ook gereden heb nog nooit af hoeven stappen door te druk.

richard_mtb
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2007 20:49

richard_mtb 15 jan 2009 20:27

Zo ook eindelijk ingeschreven... 250km. Heb me als team ingeschreven maar nu zie ik nergens de mogelijkheid om in te loggen en mensen toe te voegen???? [EDIT] Ik zie het al je moet de anderen eerst individueel inschrijven... Phoe heb nog wat te doen vanavond... [/EDIT]

kort
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 31 aug 2007 17:49

kort 15 jan 2009 20:28

Ik doe de 200. Nu maar hopen dat het niet zo regent als vorig jaar.

Plaats reactie