Pagina 4 van 4

Geplaatst: 05 feb 2009 22:51
door amclassic-fan
@Frank, je verdraait de boel nu wel een beetje heel veel. Je begrijpt best wat ik bedoelde duidelijk te maken ;) Kleine verschillen zijn nog prima te meten, je zult er ook zeker harder mee gaan, maar zolang de mens een vrij waardeloos meetapparaat is gaat voelen een stuk lastiger.

@boef van Parma, ik mag toch hopen dat geen van de forumleden te maken heeft gehad met een imploderend R-Sys wiel. Ik kan me niet voorstellen dat 't geen (ernstig) letsel om zou leveren.

Geplaatst: 06 feb 2009 01:01
door fdegrove
Amclassic-fan schreef:@Frank, je verdraait de boel nu wel een beetje heel veel. Je begrijpt best wat ik bedoelde duidelijk te maken ;) Kleine verschillen zijn nog prima te meten, je zult er ook zeker harder mee gaan, maar zolang de mens een vrij waardeloos meetapparaat is gaat voelen een stuk lastiger.

@boef van Parma, ik mag toch hopen dat geen van de forumleden te maken heeft gehad met een imploderend R-Sys wiel. Ik kan me niet voorstellen dat 't geen (ernstig) letsel om zou leveren.


Hoi,

Die indruk heb ik niet.
Iedereen weet wel dat een mens niet het beste meetapparaat is maar tenslotte zijn het wel mensen die met die ideen in hun hoofd prestaties behalen.
M.a.w. doe waar je je goed bij voelt.

Als we even het subjectieve terzijde laten, dan is het nog niet zo moeilijk om te begrijpen dat een evolutie die je toelaat om sneller te gaan, minder onderhoud vergt en in zijn geheel ook nog eens enkele grammen aan gewicht spaart alle kansen heeft om doorbraak te maken.
Waarom dan die weerstand die in mijn ogen louter subjectief is?

Ciao, ;)


Verwerpen we nu vanaf heden elke test of wat doen we?

Geplaatst: 24 apr 2009 18:34
door ilfalco2004
Info voor wie het voorwiel heeft ingeleverd de voorwielen worden uitgeleverd. Optisch niks aan veranderd. Buiten de twee streepjes op de spaken.