Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Tacx bushido hulp gevraagd!!

cannae
Forum-lid

Gebruikersavatar cannae 31 mei 2011 16:03

Ja ik ben zeer tevreden, vooral het volledig draadloze is ideaal samen met de geintergreerde cadans sensor.

Dus ik kan naar believen overal in het huis, schuur of tuin de boel opzetten met de laptop erbij want ik heb de PC upgrade gekocht. Google routes doe ik niet wel RLV (die van de alpe d'Huez, ventoux en AGR) standaard en eigen programma's lekker makkelijk.

Ik heb wel last gehad met de batterijenhouder die contact verloor met de printplaat bij het in drukken van de knoppen, hiervoor was een modificatie nodig van de contacten. Hierna geen problemen meer gehad, wat wel jammer is de handmatige koppeling van de ANT+ hartband aan de bushido computer voor koppeling aan de PC. Automatische detectie via PC software zou prettiger zijn, maar ja ik ben er aan gewend.

De exportbestanden van de PC-upgrade software sluit naadloos aan op de Polar software die ik gebruik. Dus een zeer tevreden klant hier.
enjoy the ride

dave_mle
Forum-lid

dave_mle 31 mei 2011 18:36

Vandaag 55m getraind op hartslag.
Zoals Cannae heel goed uitlegde,

1. De bushido moet zich continue aanpassen om bij de doel hartslag te blijven, de aanpassingen vinden met een vertraging plaats.

Het liefst train ik met de software Catalyst en bepaal zelf de % en dan kijk ik steeds naar mijn hartslag en wattage.

Al dat extras van RLV virtualtrainer etc... is leuk maar zelf doe ik er niks mee. Vorig jaar voor een weddenschap heb ik een marathon op de Bushido gefiets. 4h en 17m :S
Track gedownload en gefiets maar... op de bushido is het niet reel genoeg. Op de fortius wel ;)

Zoals ik zei grootste voordeel van de bushido is dat alles draadloos is ;)

Plaats reactie