Limburgs Mooiste 13 juni 2009
-
- Forum-lid
Hoe zit het eigenlijk met de verzorging bij LM? Is dat net zoiets als bij de AGR?
Dit jaar ga ik weer voor de 70Km mtb.
Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Zoniet dan maak ik er 55 van:P.
Moet t eind van de middag weer thuis zijn. Hebben darttoernooi van de club. Ik woon zelf in Zuid-limburg. Dus als ik vroeg vertrek zijn we op tijd terug.
Ga komende week beginnen met de racefiets die ik morgen krijg. Volgend jaar doe ik dus mee met de klassieker.
Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Zoniet dan maak ik er 55 van:P.
Moet t eind van de middag weer thuis zijn. Hebben darttoernooi van de club. Ik woon zelf in Zuid-limburg. Dus als ik vroeg vertrek zijn we op tijd terug.
Ga komende week beginnen met de racefiets die ik morgen krijg. Volgend jaar doe ik dus mee met de klassieker.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
Hebben jullie de inschrijfbewijzen al op de mat gekregen?
-
- Forum-lid HC
nee
Dat vroeg ik me idd ook al af. Er staat nu op de site dat je je alleen nog kan inschrijven voor 'fiets je fit', en dat voor de overige afstanden alleen nog daginschrijving mogelijk is. Betekent dat dan dat de voorinschrijving weliswaar vol is maar dat je nog wel op de bonnefooi daarheen kan gaan en je ter plaatse inschrijven?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Les Waides zit altijd in de StevenRooks. Valt op zich wel mee hoor, ik vind de Eyersbosweg vervelender met dat steile laatste stuk.
Less is bore
-
- Forum-lid
Mochten er nog mensen zijn de 250 op de vrijdag vooraf te willen fietsen, pm me dan.
Indien iemand nog opzoek is naar een startbewijs: ik heb er eentje over voor de 250km (oranje).
Ik dacht dat de inschrijving gesloten was, maar ik zie nu dat dag inschrijving nog wel mogelijk is, iemand die dit kan bevestigen?
Weet iemand trouwens of het makkelijk is iemand anders op jou startbewijs te laten rijden?
Ik dacht dat de inschrijving gesloten was, maar ik zie nu dat dag inschrijving nog wel mogelijk is, iemand die dit kan bevestigen?
Weet iemand trouwens of het makkelijk is iemand anders op jou startbewijs te laten rijden?
Als iemand nog een startbewijs zoekt... op marktplaats worden ze ook aangeboden
http://www.rotterdam-marseille.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt toch ook gewoon terplekke inschrijven? Tenminste dat kon de voorgaande jaren altijd gewoon.
Prachtige tocht dit, ik raad iedereen aan vroeg te starten ivm. drukte.
Prachtige tocht dit, ik raad iedereen aan vroeg te starten ivm. drukte.