Alles over vakanties op én met de fiets

Klimexperience

iskander_
Forum-lid

iskander_ 08 feb 2009 01:38

zucht... daar gaan weer, Waar lees je dat ik zeg dat jij meer of minder ervaring heb dan zei ?
Maar wat jij wel doet is over hun ervaring kritiek leveren.
Ja en dat niveau weet je alleen zelf ik zeg ook helemaal niet dat het niet zo is, want ik weet niet wat jou niveau is en weet ook niet wat het niveau van de fietser is die mee doet. dus kan ik daar niets over zeggen. alleen maar een suggestie uiten hier over.
waar verbied ik een onderbouwde mening? weer iets dat er niet is maar toch weer wordt genoemd.
Maar goed er is al 2 pagina's lang gezegd door o.a. Pinarello en mij dat het voor beginnende fietsers waarschijnlijk heel leerzaam is
op welke 2 paginas geven jullie dat dan weer ? ik lees alleen maar kritiek en herhalingen daar van.

je weet zelf niet eens meer wat je geschreven hebt even een paar citaatjes van jou en eentje van mm onder elkaar snap je gelijk dat je nog al is iets zegt wat je beweert niet gezegd te hebben of een ander. jullie zijn nog al negatief dus kan je niets anders lezen en is het ook terecht dat jullie terecht gewezen worden. en nogmaals wat is er verkeerd aan er iets aan te verdienen. de hele wereld verdiend geld. al denk ik dat ze er echt niet rijk van worden op dit moment.

hier onder dus uitspraken van jou die jij nu ontkent gezegd te hebben. De eerste is overigens een gefrustreerde onnodige uitspraak.
Ik zou toch bijna denken dat je shift toets 't niet doet, maar als ik 't aantal uitroeptekens zie zal dat vast niet het geval zijn!!!

Als ik zo zie hoe 1 van de heren zelf op z'n fiets zit, dan heb ik zo m'n twijfels wat die een ander moet gaan leren.

Ik zou toch bijna denken dat je shift toets 't niet doet, maar als ik 't aantal uitroeptekens zie zal dat vast niet het geval zijn!!!

Lees je eigen website eens terug van uit het oogpunt van een buitenstaander. Dan kan je toch moeilijk anders dan concluderen dat jullie behoorlijk hoog van de toren blazen over jullie zelf. Zo maar een willekeurig voorbeeldje:

Geldklopperij heeft niemand het genoemd, enkel hebben we vraagtekens bij de hoogte van het bedrag gezegd in combinatie met wat je er voor terug lijkt te krijgen. Tevens heeft er ook niemand gezegd dat jullie "niet deskundig" zijn.

mm
hoi cera stelt weinig voor heb ik vernomen meer een geldklopperij alleen voor lui met geld en denken dan dat ze een prof zijn!

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 08 feb 2009 01:58

Pffff..... lees nou eens die quote door:

Alleen MM heeft geldklopperij genoemd, beetje ongenuanceerd, maar dat heb je nu eenmaal op fora. Verder roept hij hier niets meer, maar worden zijn woorden nog 3 pagina's lang bekritiseerd.

Verder is er kritiek op wat klimexperience toevoegt, volgens mij mag je je dat best afvragen...dit komt imo vooral door de tekst op de site en de geprikkelde reacties van de medewerkers.

Beetje storm in een glas water, dit topic dus.....en als je niet tegen kritiek kunt, terecht of onterecht, vraag ik me af wat je op een forum komt doen. ;)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

iskander_
Forum-lid

iskander_ 08 feb 2009 02:03

goed zal niet meer op het forum komen want ik kan niet tegen kritiek en jullie ook niet kan dit forum niet gewoon dicht

aangepast
maar worden zijn woorden nog 3 pagina's lang bekritiseerd.
dat komt dat onze forum moderator ontkent dat deze woorden worden gebruikt.
en daarbij vind ik het niet zomaar een opmerking. Wat zou jij er van vinden als jij dat na je toe geslingerd krijgt na dat je iets hebt georganiseerd.

pinarello
Forum-lid

pinarello 08 feb 2009 12:40

[quote="Iskander_"]goed zal niet meer op het forum komen want ik kan niet tegen kritiek en jullie ook niet kan dit forum niet gewoon dicht [/quote]

Moet zeggen: als je nu eerst eens alles goed leest en vervolgens je eventuele kommentaar lees baar opstelt komen we al een stuk verder. Je leest slecht, haalt van alles doorelkaar en komt vervolgens met conclusie's die kant noch wal raken. Bovenstaande quote is daar het beste voorbeeld van.

iskander_
Forum-lid

iskander_ 08 feb 2009 15:54

Geef is aan wat ik niet goed lees. en wat in mijn quote is daar een goed voorbeeld van?
jullie proberen op alle manieren jullie gelijk te halen. Jullie zijn hier begonnen met kritiek te uiten op een organisatie. Ik doe niets anders dan iets positiefs zeggen over die organisatie en jullie kritiek hierop te weerleggen. Maar dat pikken jullie blijkbaar totaal niet en beginnen vervolgens op de man te spelen. dat ik beter zou moeten lezen van alles door elkaar haal ( wat valt er hier eigenlijk door elkaar te halen?) en mijn conclusies kant nog wal raken. Als je hier op het forum niet gewoon mee lult wordt je van alles verweten en afgesnauwd. Want wat jullie allemaal zeggen klopt. een andere mening dan jullie mening wordt niet gewaardeerd. En ga nu niet zeggen dat dat wel zo is.
Overigens vind ik ook af en toe iets positiefs in jullie commentaar zeg is ook niets over. maar de uitingen die jullie hebben gedaan en ik al eerder heb genoemd vind ik totaal onterecht, dat is mijn mening. en de uitingen waar ik vooral op doel zijn de uitingen vooraf de uitingen van de medewerkers. die terecht reageren op deze uitingen. met 3 man misschien wat overdreven Maar wat zou jij doen als er een paar man negatief over jou ideeën en ontplooien op een website uiten. Ik vind dat ze dat op een terechte en normale manier verdedigen. zij komen gewoon met feiten hoe het werkelijk is. aan de lezer hier zelf een oordeel over te houden.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2009 16:10

Wat ben je mij nu aan 't verwijten? Dat ik niet kan lezen? ROFL
Je bent werkelijk waar alles aan 't verdraaien. Wat wil nu bewijzen met die quote? Je rukt enkel wat zinnen uit 't verband en stopt ze in een quote...
Als je hier op het forum niet gewoon mee lult wordt je van alles verweten en afgesnauwd.
Wat verwijten we je dan zoal?

Van een ondernemer mag je toch wel verwachten dat ze gewoon fatsoenlijk leesbaar Nederlands kunnen schrijven. Je hoort mij echt niet over een spelfoutje, die maak ik zelf ook genoeg op 't forum (omdat ik er niet goed op let). Het gaat mij om de berichten waar duidelijk ieder respect voor de lezer ontbreekt, waar zelfs meest basale 'fouten' worden gemaakt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

iskander_
Forum-lid

iskander_ 08 feb 2009 16:20

???Wat verwijten we je dan zoal???/
Is dit nu werkelijk een vraag? of moet ik ze nu allemaal gaan opsommen hier.

Wat ben ik aan het verdraaien? kom met voorbeelden ? ik haal naar mij idee niets uit het verband.

heb ik het over spelfouten? Ik kan er in een zin 10 maken dus zal je mij nooit over horen.
niet alleen omdat ik slordig ben maar het gewoon niet kan.
dit is overigens het laatste wat ik hier over zeg. Want dit is gewoon zinloos.

pinarello
Forum-lid

pinarello 08 feb 2009 16:22

[quote="Iskander_"]Geef is aan wat ik niet goed lees. en wat in mijn quote is daar een goed voorbeeld van?

jullie proberen op alle manieren jullie gelijk te halen. Jullie zijn hier begonnen met kritiek te uiten op een organisatie. . Maar dat pikken jullie blijkbaar totaal niet en beginnen vervolgens op de man te spelen. wordt je van alles verweten en afgesnauwd. Want wat jullie allemaal zeggen klopt. een andere mening dan jullie mening wordt niet gewaardeerd. Maar wat zou jij doen als er een paar man negatief over jou ideeën en ontplooien op een website uiten. . [/quote]

Genoeg voorbeelden dacht ik zo.

Jij verwijt een ander dat een andere mening niet gewaardeerd wordt. Ik zou zeggen geef het goede voorbeeld en laat zien dat je een andere mening dan die van jezelf ook waardeerd ipv bovenstaande onzin te posten.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2009 16:52

Iskander_ schreef:???Wat verwijten we je dan zoal???/
Is dit nu werkelijk een vraag? of moet ik ze nu allemaal gaan opsommen hier.

Wat ben ik aan het verdraaien? kom met voorbeelden ? ik haal naar mij idee niets uit het verband.

heb ik het over spelfouten? Ik kan er in een zin 10 maken dus zal je mij nooit over horen.
niet alleen omdat ik slordig ben maar het gewoon niet kan.
dit is overigens het laatste wat ik hier over zeg. Want dit is gewoon zinloos.

De eerste is overigens een gefrustreerde onnodige uitspraak.

In al je reacties ben je al de boel aan 't verdraaien. Waarschijnlijk onbewust als ik 't zo zie omdat je gewoon niet goed leest wat er staat. Zo ook dat je denkt dat ik 't over jouw taalfouten heb, terwijl ik reageer op jouw verwijt dat ik iemand op taalfouten aanspreek...
Afbeelding

iskander_
Forum-lid

iskander_ 08 feb 2009 17:38

zucht moet ik toch even recht zetten.

nee ik denk helemaal niet dat je het over mijn taalfouten hebt.
ja ik vind de opmerking overbodig. en ik heb hem niet verdraaid. want hij volgt gewoon op het ontbreken van hoofdletters in een andere post. of was de opmerking anders bedoeld ? mijn excuus dan.

pinerello wat zeg je nu eigenlijk? en ja ik verwijt een paar hier inderdaad dat een andere mening niet gewaardeerd wordt. Ik waardeer jullie mening wel maar ben er niet mee eens. en zeg dat jullie wat ongenuanceerde uitspraken gedaan hebben.
Waarop jullie beginnen te reageren dat ik niet lees.
.... enz..
ik zeg hier naar mening niets verkeerds.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 feb 2009 18:25

Hoe kan je 't nu volhouden dat die uitspraken ongenuanceerd zijn? Ze waren allemaal gewoon als reactie op de website van KlimExperience.

Het ontbreken van hoofdletters zorgt dat de leestijd van een bericht heel fors toeneemt, enkel en alleen omdat de poster te beroerd is om de shift toets in te drukken. Daar heb ik dit keer iets van gezegd en daar zal ik ook in het vervolg ook weer wat van zeggen. En of ik het nu eens ben met wat die persoon zegt doet daar niet toe.

Bijv in je bericht van 23:33 spreek je jezelf totaal tegen. Je zegt 1e dat mijn nivo veel hoger is en daarna ga je dat in twijfel trekken. Dat je het in twijfel trekt interesseert met niet, ik laat de benen wel een keer spreken in een cyclo ;)
Afbeelding

amateurke
Forum-lid

amateurke 08 feb 2009 19:44

Wat een gezeik!!!!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie