Maar wat jij wel doet is over hun ervaring kritiek leveren.
Ja en dat niveau weet je alleen zelf ik zeg ook helemaal niet dat het niet zo is, want ik weet niet wat jou niveau is en weet ook niet wat het niveau van de fietser is die mee doet. dus kan ik daar niets over zeggen. alleen maar een suggestie uiten hier over.
waar verbied ik een onderbouwde mening? weer iets dat er niet is maar toch weer wordt genoemd.
op welke 2 paginas geven jullie dat dan weer ? ik lees alleen maar kritiek en herhalingen daar van.Maar goed er is al 2 pagina's lang gezegd door o.a. Pinarello en mij dat het voor beginnende fietsers waarschijnlijk heel leerzaam is
je weet zelf niet eens meer wat je geschreven hebt even een paar citaatjes van jou en eentje van mm onder elkaar snap je gelijk dat je nog al is iets zegt wat je beweert niet gezegd te hebben of een ander. jullie zijn nog al negatief dus kan je niets anders lezen en is het ook terecht dat jullie terecht gewezen worden. en nogmaals wat is er verkeerd aan er iets aan te verdienen. de hele wereld verdiend geld. al denk ik dat ze er echt niet rijk van worden op dit moment.
hier onder dus uitspraken van jou die jij nu ontkent gezegd te hebben. De eerste is overigens een gefrustreerde onnodige uitspraak.
Ik zou toch bijna denken dat je shift toets 't niet doet, maar als ik 't aantal uitroeptekens zie zal dat vast niet het geval zijn!!!
Als ik zo zie hoe 1 van de heren zelf op z'n fiets zit, dan heb ik zo m'n twijfels wat die een ander moet gaan leren.
Ik zou toch bijna denken dat je shift toets 't niet doet, maar als ik 't aantal uitroeptekens zie zal dat vast niet het geval zijn!!!
Lees je eigen website eens terug van uit het oogpunt van een buitenstaander. Dan kan je toch moeilijk anders dan concluderen dat jullie behoorlijk hoog van de toren blazen over jullie zelf. Zo maar een willekeurig voorbeeldje:
Geldklopperij heeft niemand het genoemd, enkel hebben we vraagtekens bij de hoogte van het bedrag gezegd in combinatie met wat je er voor terug lijkt te krijgen. Tevens heeft er ook niemand gezegd dat jullie "niet deskundig" zijn.
mm
hoi cera stelt weinig voor heb ik vernomen meer een geldklopperij alleen voor lui met geld en denken dan dat ze een prof zijn!