Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Frame rond de 1000 euro

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 dec 2008 15:25

DeSlok schreef:Beste mensen bedankt voor de vele reacties, het is de cervélo geworden!

Gefeliciteerd, wordt vast een mooie fiets, nog wel even laten zien als hij af is he?!

Wel prettig dat je tussen de steken onder water en het afzeiken door nog wat gehad hebt aan dit topic.
"Try not. Do or do not......there is no try"

jackbrown
Forum-lid

Gebruikersavatar jackbrown 21 dec 2008 17:25

DeSlok schreef:Beste mensen bedankt voor de vele reacties, het is de cervélo geworden!

Proficiat! Laat je ons t.z.t. ook meegenieten? > foto's.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

perik
Forum-lid

perik 21 dec 2008 17:45

Gefeliciteerd. De Cervelo is natuurlijk een prachtig frame waar je ongetwijfeld veel plezier van gaat hebben. Mijn keuze zou een andere zijn geweest, maar dat zal wel duidelijk zijn.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 21 dec 2008 18:46

@DeSlok: Veel rijplezier met je nieuwe frame! Afgaande op de tweede zin van je openingspost dacht ik dat je zou kiezen voor een origineel merk/frame, maar dat is helaas niet het geval. Als er al een merk is waar half NL op rijdt, is het Cervelo wel ondertussen.

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 21 dec 2008 18:48

perik schreef:Gefeliciteerd. De Cervelo is natuurlijk een prachtig frame waar je ongetwijfeld veel plezier van gaat hebben. Mijn keuze zou een andere zijn geweest, maar dat zal wel duidelijk zijn.

Mijn keuze idd ook, maar uit eindelijk is het toch de persoonlijke smaak die de doorslag geeft.

Hij is er in ieder geval op vooruitgegaan :)

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 21 dec 2008 20:50

litespeed schreef:@DeSlok: Veel rijplezier met je nieuwe frame! Afgaande op de tweede zin van je openingspost dacht ik dat je zou kiezen voor een origineel merk/frame, maar dat is helaas niet het geval. Als er al een merk is waar half NL op rijdt, is het Cervelo wel ondertussen.

Als ik rondrij op mijn cervelo (of wat dan ook) kom ik vaker een litespeed tegen dan een cervelo. Het lijkt alleen dat er zo veel cervelo's zijn omdat ze opvallen en iedereen ze meteen herkent, dat merk ik aan de uitspraak "kijk een cervelo".
Ik denk dat iedere cervelo rijder dit met mij eens is.
Dat er zoveel mensen tegen zijn betekent alleen dat ze heel mooi en goed zijn.

seger
Forum-lid

seger 21 dec 2008 20:53

Het betekent iig niet dat andere merken niet ook heel goed zijn. En smaken verschillen maar over smaak valt niet te twisten, maar die discussie is al 156381x gevoerd...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 21 dec 2008 21:16

Dat word toch ook niet beweerd. En het zou me ook geen reet intresseren als wel iedereen op een cervelo rijd. IK vind het een super fiets (als iets 2 wielen heeft vind ik het al super;) )

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 21 dec 2008 21:22

japie carbon schreef:
litespeed schreef:@DeSlok: Veel rijplezier met je nieuwe frame! Afgaande op de tweede zin van je openingspost dacht ik dat je zou kiezen voor een origineel merk/frame, maar dat is helaas niet het geval. Als er al een merk is waar half NL op rijdt, is het Cervelo wel ondertussen.

Als ik rondrij op mijn cervelo (of wat dan ook) kom ik vaker een litespeed tegen dan een cervelo. Het lijkt alleen dat er zo veel cervelo's zijn omdat ze opvallen en iedereen ze meteen herkent, dat merk ik aan de uitspraak "kijk een cervelo".
Ik denk dat iedere cervelo rijder dit met mij eens is.
Dat er zoveel mensen tegen zijn betekent alleen dat ze heel mooi en goed zijn.

Wat een nonsens Japie. Daar valt niet tegenop te schrijven.

roger
Forum-lid

roger 21 dec 2008 22:22

Denk dat het wel meevalt met het aantal cervelo's wat er rondrijdt ,als er een merk is dat erg veel rondrijdt dan is het wel Pinarello.

Litespeed daarintegen kom ik nauwelijks tegen hier in het zuiden
I live to ride,I ride Passoni

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 22 dec 2008 09:55

japie carbon schreef:als iets 2 wielen heeft vind ik het al super;)

[img=http://www.greuter.demon.nl/images/2002 ... ietsen.jpg]

Alstublieft, je mag hem zelf op komen halen!

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 22 dec 2008 11:01

mister_arby schreef:
japie carbon schreef:als iets 2 wielen heeft vind ik het al super;)

[img=http://www.greuter.demon.nl/images/2002 ... ietsen.jpg]

Alstublieft, je mag hem zelf op komen halen!

Bedankt voor de tip. Ik heb het thuis besproken, maar ik mocht niet nog een fiets in de schuur zetten.

Plaats reactie