Voor al je afspraakjes

bike motion 2009

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 01 nov 2008 21:38

New Dura-Ace Di2 is zeker een mooie ontwikkeling maar momenteel nog niet interessant, niet alleen vanwege het gebrek aan gewichtsvoordeel, gebondenheid aan de accu en het nog niet aangepast zijn van de frames (kabel nokjes ed). Kortom een mooie ontwikkeling maar mechanisch blijft zeker voor dit moment toch mijn voorkeur

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 01 nov 2008 21:46

[quote="Evers"]Bikemotion was druk vandaag zeg.. slecht geregeld met de opening.. toen stond er een wachtrij van hier tot tokyo terwijl de kaartjes alleen maar ingenomen moesten worden..




Stand van Veltec was hét hoogtepunt vond ik. Knap staaltje marketing daar![/quote]


Hmm slecht geregeld?

A blijkbaar is de behoefte deze beurs te bezoeken erg groot, dus grote rijen kan men niet veel aan doen, er is daar namelijk maar 1 ingang.

B kaartjes moesten inderdaad alleen ingenomen worden, is dan wel jammer dat veel mensen niet lezen/opletten, sommige kaarten moesten bij de kassa (naast de ingang) omgeruild worden wat die mensen dus niet deden, tevens waren er mensen die de kassa voorbij liepen, omdat er op het zelfde moment duizenden moedertjes met kinderwagens rondliepen van een ernaast gehouden beurs, en bij de ingang waar iedereen die al een kaartje had dachten een kaartje te kunnen kopen omdat men niet naar de kassa ging.

C de deuren hadden eerder open gekund, maar de organisatie moest/wilde wachten op de binnenkomst van Henk Lubberding vooraf gegaan door een motor, die dus door die rij van hier naar Tokyo moest.

Als je het zo bekijkt is het nog niet zo slecht geregeld.... druk was het wel, maar goed ook anders wordt de beurs volgend jaar kleiner ipv groter.

Veltec: --> mee eens !!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 01 nov 2008 21:48

Het meeste had ik al gezien op diverse forums en er was wat mij betreft weinig verrassends.
De Ridley Noah heb ik nu wel in levende lijve mogen bewonderen. Erg mooi!
Maar ook het nwe top model van Van Nicolas: fraai!! (om over de dames bij Vredestein maar te zwijgen). Parlee viel me een beetje tegen. Meer image dan looks.
De Prince in het zwart: wat een plaatje. En het ATB CF frame (en balhoofdconstructie) bij Canyon: wauw! Het SLK raceframe stond er ook. (Evenals J. Hanegraaf). Erg licht alleen de bouw kan mij helaas niet bekoren.
Al met al is het de moeite geweest om te gaan.
Niets is wat het lijkt..

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 01 nov 2008 22:14

Erg Mooi:
Litespeed (kwijl) - Van Nicholas (kwijl) - Champagnolo 11 speed (Super) Record (ben om voor volgend jaar) - Deda - Parlee - Cinelli (Supercorsa)

Tegenvallen:
Cervelo - alle Duitse merken - voor de rest teveel drukke schreeuwende (carbon) frames
What makes the boat go faster?

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 01 nov 2008 22:21

[quote="SuperGrover1"][quote="Evers"]Bikemotion was druk vandaag zeg.. slecht geregeld met de opening.. toen stond er een wachtrij van hier tot tokyo terwijl de kaartjes alleen maar ingenomen moesten worden..




Stand van Veltec was hét hoogtepunt vond ik. Knap staaltje marketing daar![/quote]


Hmm slecht geregeld?

A blijkbaar is de behoefte deze beurs te bezoeken erg groot, dus grote rijen kan men niet veel aan doen, er is daar namelijk maar 1 ingang.

B kaartjes moesten inderdaad alleen ingenomen worden, is dan wel jammer dat veel mensen niet lezen/opletten, sommige kaarten moesten bij de kassa (naast de ingang) omgeruild worden wat die mensen dus niet deden, tevens waren er mensen die de kassa voorbij liepen, omdat er op het zelfde moment duizenden moedertjes met kinderwagens rondliepen van een ernaast gehouden beurs, en bij de ingang waar iedereen die al een kaartje had dachten een kaartje te kunnen kopen omdat men niet naar de kassa ging.

C de deuren hadden eerder open gekund, maar de organisatie moest/wilde wachten op de binnenkomst van Henk Lubberding vooraf gegaan door een motor, die dus door die rij van hier naar Tokyo moest.

Als je het zo bekijkt is het nog niet zo slecht geregeld.... druk was het wel, maar goed ook anders wordt de beurs volgend jaar kleiner ipv groter.

Veltec: --> mee eens !!

[/quote]

Dat van die motor van Henk Lubberding wist ik niet. Zal hier o.a. wel mee te maken hebben..
Train ze!

davidtwc
Forum-lid
Berichten: 388
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:25

davidtwc 01 nov 2008 22:34

Was lekker druk vandaag, eerst lekker lang in de file en dan nog eens wachten tot het wat rustiger werd.
+ Gammo, Exustar en Guru-Sport. lekker rustig en ik moest nog wat regelen
- Veltec, veel te druk
- Pina, bijna allemaal dezelfde spullen

+ Giant, nog een mooi setje gewonnen met petje op petje af, btw te koop.

Volgend jaar zeker weer!!!

wroosmalen
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:50

wroosmalen 01 nov 2008 22:54

Wat bedoel je met een setje giant?
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

davidtwc
Forum-lid
Berichten: 388
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:25

davidtwc 01 nov 2008 23:01

kleding die je kon winnen met rabo petje af petje op maatje M

hannie
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 aug 2006 21:09

hannie 02 nov 2008 10:44

Ben er ook heen geweest. Tijd blijven hangen op de storck stand. Heel erg mooie fietsen zijn dat toch.

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 02 nov 2008 11:46

Iemand een foto genomen van het nieuwe JJ frame?
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 02 nov 2008 17:21

Mij plussers:
- Pinarello, fraaiste fiets
- Veltec stand, fraaiste stand

Mijn minner:
- de nieuwe rabo Giant fiets. Wat een plomp ding zeg, lijkt wel gemaakt van regenpijpen! Heb medelijden met die rabo coureurs...

rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 02 nov 2008 17:27

Vandaag langs geweest, best een leuke dag gehad.
Veel bekenden tegen gekomen en veel mooie fietsen/onderdelen gezien.
Enige wat ik jammer vond is dat erg veel stands identiek waren aan die van het jaar daarvoor en weer daarvoor ( zoals specialized,giant etc.)
Volgend jaar weer!

Grtz.
Rubenio

Plaats reactie