29ers
Ja sorry, was een beetje aan het spelen met ImageShack..........kan dus wel deze link plaatsen........maar hoe maak ik hem direct zichtbaar hier ?
Ja dat is mijn Moots Mooto X 29er, framemaat 19". Frame komt bij Knoops -Mierlo vandaan, de wielen zijn door Frieke gespaakt en de rest heb ik zelf in elkaar geknutselt.
Fiets is inmiddels klaar (Foto volgt nog )
Ja dat is mijn Moots Mooto X 29er, framemaat 19". Frame komt bij Knoops -Mierlo vandaan, de wielen zijn door Frieke gespaakt en de rest heb ik zelf in elkaar geknutselt.
Fiets is inmiddels klaar (Foto volgt nog )
[quote="Saho"]Ja sorry, was een beetje aan het spelen met ImageShack..........kan dus wel deze link plaatsen........maar hoe maak ik hem direct zichtbaar hier ?
[quote]
Bij ImageShack nadat je 'm in je album hebt ingevoerd rechtermuisknop op de foto ->eigenschappen -> adres kopieren -> in je post op afbeelding klikken en adres invoegen.
Laat snel zien die foto's!
Grtz.
Rubenio
[quote]
Bij ImageShack nadat je 'm in je album hebt ingevoerd rechtermuisknop op de foto ->eigenschappen -> adres kopieren -> in je post op afbeelding klikken en adres invoegen.
Laat snel zien die foto's!
Grtz.
Rubenio
erg vet apparaat!
ben altijd al liefhebber geweest van Moots, en dan vooral van de racefietsen maar dit ziet er ook errug lekker uit!
veel plezier ermee!
ps heb je nog specs van de opbouw?
ben altijd al liefhebber geweest van Moots, en dan vooral van de racefietsen maar dit ziet er ook errug lekker uit!
veel plezier ermee!
ps heb je nog specs van de opbouw?
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ik vind het zeer comfortabel fietsen, stabiel weggedrag, fijne zithouding, niet super licht.....maar daar gaat het ook niet om.
@andromeda : Ik denk dat je ongeveer wel kunt zien wat de specs in grote lijnen zijn.
Frame, zadelpen, stuurpen en stuur : Moots
Naven en balhoofd : Chris King
Velgen : No Tubes Arch 29
Schijfremmen, Voorderailleur, Crankset, Cassette en ketting : XT
Shifters, Achterderailleur : XTR
Salsa Flip-offs Snelspanners, Fizik Gobi Zadel, Cane Creek ergo Barends, King Cage bidonhouder
@andromeda : Ik denk dat je ongeveer wel kunt zien wat de specs in grote lijnen zijn.
Frame, zadelpen, stuurpen en stuur : Moots
Naven en balhoofd : Chris King
Velgen : No Tubes Arch 29
Schijfremmen, Voorderailleur, Crankset, Cassette en ketting : XT
Shifters, Achterderailleur : XTR
Salsa Flip-offs Snelspanners, Fizik Gobi Zadel, Cane Creek ergo Barends, King Cage bidonhouder