Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

OS Beijing: Welke (andere) sporten kijk je?

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 18 aug 2008 12:08

[quote="ZorroI"]Hoi,

Zoals ik in het 'Dopingtopic 2' Forum al zei:

(...blabla...)
[/quote]

Ga dan ook maar in dat Topic verder met het vergiftigen van mooie sportmomenten met je insinuaties, en laat ons ECHTE liefhebbers hier verder genieten van al het moois uit Peking.

Ik heb in ieder geval een topweekend achter de rug (en ben tevens van de stress 5 jaar ouder geworden). GOUD en ZILVER voor de roeisters. Waanzinnig!
Nu over een half uurtje eens zien of Marianne Vos in de Puntenkoers nog wat potjes kan breken en hoe Mulder en Bos het gaan doen in de kwarts. (Thank God for live streaming op het werk! :-) )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 aug 2008 12:13

Wel jammer dat de meest onsympathieke roeiers uiteindelijk goud pakken (met name van Eupen is totaal niet te pruimen). Had liever gezien dat de Holland4 goud had gepakt.

Was idd een mooi weekend, had zaterdagmorgen een "bed ochtend" ingepland en heb genoten!! Vooral voor de waterpolo dames heb ik heel veel respect, die trainen zich al vier jaar lang helemaal de schompes.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 aug 2008 12:22

[quote="53x11"][quote="ZorroI"]Hoi,

Zoals ik in het 'Dopingtopic 2' Forum al zei:

(...blabla...)
[/quote]

Ga dan ook maar in dat Topic verder met het vergiftigen van mooie sportmomenten met je insinuaties, en laat ons ECHTE liefhebbers hier verder genieten van al het moois uit Peking.

Ik heb in ieder geval een topweekend achter de rug (en ben tevens van de stress 5 jaar ouder geworden). GOUD en ZILVER voor de roeisters. Waanzinnig!
Nu over een half uurtje eens zien of Marianne Vos in de Puntenkoers nog wat potjes kan breken en hoe Mulder en Bos het gaan doen in de kwarts. (Thank God for live streaming op het werk! :-) )
[/quote]

Als je qoute moet je dat wel volledig doen.

Ik zei; ''Ja, Bolt liep die 9.69 wel erg 'makkelijk'. Daar had zo 0.05 seconden vanaf gekund. Maar goed elk WR is een vette premie waard. Wedden dat Bolt tijdens een Grand Prix het NOG een keer verbetererd. Wederom een vette bonus voor het WR. Bolt hield duidelijk in bij de finale van de OS. Scheelde zomaar 0.02-0.05 seconden."

Ik insinueer niets hier.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 18 aug 2008 12:22

Ach ja, Marit is misschien een beetje typisch, maar Kirsten kan je toch moeilijk onsympathiek noemen. En als je wat meer van de aanloop naar deze Spelen weet, kan je niet anders dan respect hebben voor hoe beide vrouwn hun plan tot in de puntjes hebben uitgevoerd. Het niet plaatsen van de Holland vier voor de finale is eeuwig zonde inderdaad.

@zorro: Als je erop doelt dat Bolt a la Isinbayeva steeds het wereldrecord wil aanscherpen, dan is dat zijn goed recht lijkt me. Alhoewel ik denk dat het hem op dat moment puur en alleen om Goud op het koningsnummer te doen was. Ik vind het ook wel erg knap als je het zo kan uitkienen om met 'uitlopen' toch nog een wereldrecord neer te zetten. Vraag me dan wel of waarom je zoiets in het dopingtopic zet....
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 18 aug 2008 21:15

[quote="havana"](met name van Eupen is totaal niet te pruimen)[/quote]

Ach.. gewoon door de zure pruim heen bijten.... mmm.. zakelijk zal ze ten alle tijd blijven ... spontaniteit is idd ver te zoeken, maar zij is wel de meest succesvolle Nederlandse deelnemer aan Wereldkampioenschappen roeien in de geschiedenis, en mooier kan je niet afsluiten met een gouden plak op OS.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 18 aug 2008 21:42

Ik vond de holland4 ook niet te pruimen, met al die slappe excuses over zeewier enzo..;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 18 aug 2008 21:46

Zeewier? Dat meen je niet?

Die twee roeidames ken ik alleen van de interviews naar aanleiding van hun gouden medaille. Het interview direct na de race was ronduit ongelukkig. Daar liep één van de dames weg toen er twee privé vragen werden gesteld.

Kennelijk houden ze het gewoon graag zakelijk. Ach, ieder moet voor zich weten waar de grens ligt. Gisteravond zaten ze bij Smeets aan tafel en dat vond ik best aardig. Ze zullen misschien niet hebben staan springen in die bierhal maar dat zal ik ze niet kwalijk nemen.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 19 aug 2008 17:37

Zelf heb ik het niet zo voor watersporten (en zeker niet voor zwemmen; heb op school ooit straf gekregen omdat ik aan het eind van het wekelijkse verplichte zwem-uurtje nog helemaal droog was); wel: schermen, volleybal, judo en voetbal (dat laatste tot Italië eruit lag...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie