![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ALAN BIKES
-
- Forum-lid
Die groep is ervoor gemaakt om zonder chain-keeper te werken, dus ik denk dat daar wel over is nagedacht
. Daarnaast zijn er gewoon bladen te koop welke speciaal voor 1 blad setups gemaakt zijn, Hope maakt bijvoorbeeld een hele goeie, evenals Wolftooth components.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En over de kasseien zal het ook mis gaan, maar op een normale weg zonder al te veel blubber zal het goed gaan inderdaad.
Op mijn 29er rijd ik ook 1 x10, met inderdaad zo'n speciaal blad van raceface en clutchderailleur. Maar soms ook met een normaal blad en dan vergeet ik af en toe ook de clutch nog eens in te schakelen.. is er nog nooit afgevallen.
Op mijn 29er rijd ik ook 1 x10, met inderdaad zo'n speciaal blad van raceface en clutchderailleur. Maar soms ook met een normaal blad en dan vergeet ik af en toe ook de clutch nog eens in te schakelen.. is er nog nooit afgevallen.
Bike Tuning Wierden ==> http://www.biketuningwierden.nl/
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
http://alanbike.it/en/dealers/
(En voor de nostalgici : af en toe verschijnt zo'n jaren 80 exemplaar op Marktplaats.nl, 2dehands.be en dergelijke meer)
(En voor de nostalgici : af en toe verschijnt zo'n jaren 80 exemplaar op Marktplaats.nl, 2dehands.be en dergelijke meer)
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral
Ja die links had ik natuurlijk ook gevonden
Ik vroeg het enerzijds omdat die site van Biketuning een laatste update uit 2011 heeft staan, anderzijds omdat Wierden een tamelijk eindje rijden is.
Zo'n nostalgisch exemplaar heb ik, prachtig, maar ik ben aan het zoeken naar een gravelbike met schijfremmen. En wat extra stijfheid in het frame kan ook geen kwaad![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
oja, heb Biketuning ook gemaild trouwens.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zo'n nostalgisch exemplaar heb ik, prachtig, maar ik ben aan het zoeken naar een gravelbike met schijfremmen. En wat extra stijfheid in het frame kan ook geen kwaad
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
oja, heb Biketuning ook gemaild trouwens.
Je kunt rechtstreeks bij alanbikes.it bestellen. Ik heb er recent een frameset voor een gravelfiets gekocht.
Op de site staan geen prijzen. Via de button model info kun je die opvragen. Omdat in Nederland maar 1 dealer is meer dan 200 km van mijn woonplaats heb ik gevraagd of rechtstreeks bij Alanbike besteld kon worden. Dat kan. Verzending is via DHL en kost 30 euro. Alles prima verzorgd.
Frameset is inclusief zadelklem, balhoofdstel, derailleurhanger en steekassen.
Goede en duidelijke communicatie. Goede beheersing van Engelse taal.
Op de site staan geen prijzen. Via de button model info kun je die opvragen. Omdat in Nederland maar 1 dealer is meer dan 200 km van mijn woonplaats heb ik gevraagd of rechtstreeks bij Alanbike besteld kon worden. Dat kan. Verzending is via DHL en kost 30 euro. Alles prima verzorgd.
Frameset is inclusief zadelklem, balhoofdstel, derailleurhanger en steekassen.
Goede en duidelijke communicatie. Goede beheersing van Engelse taal.
Laatst gewijzigd door tremalzo op 01 jul 2018 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.