Sidi 2009
-
- Forum-lid
Trudie schreef:andromeda schreef:Er is al een rode damesschoen van Sidi, die blijft gewoon in de collectie:
Kijk, daar houd ik nu van...mensen die met je meedenken. Ik heb nu de Genius 5 bordeaux. Deze rood/witte spreken me wel aan. Dat wordt welllicht mijn volgende project
Deze spraken m'n vriendin ook erg aan op het plaatje, maar in real life zijn ze wel behoorlijk over the top, dat glimmende lichtroze glimt dan wel héél erg. Maar als je ervan houdt, goede en mooie schoen. Past ook wel bij een Pinarello
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Campa racer schreef: Deze spraken m'n vriendin ook erg aan op het plaatje, maar in real life zijn ze wel behoorlijk over the top, dat glimmende lichtroze glimt dan wel héél erg. Maar als je ervan houdt, goede en mooie schoen. Past ook wel bij een Pinarello
Na een week of wat is dat hele glimmende er wel af hoor...
-
- Forum-lid
Nou ja, ze is toen maar voor de Zeta women gegaan in het wit. Ook zonder dat glimmende past dit beter bij haar huidige blauwe fiets en de zwart-blauwe Wilier Mortirolo die in bestelling is dan dat rode...
Amclassic-fan schreef:Campa racer schreef: Deze spraken m'n vriendin ook erg aan op het plaatje, maar in real life zijn ze wel behoorlijk over the top, dat glimmende lichtroze glimt dan wel héél erg. Maar als je ervan houdt, goede en mooie schoen. Past ook wel bij een Pinarello
Na een week of wat is dat hele glimmende er wel af hoor...
Met dit Hollandse weer zéker. Ik ben al zo zuinig op mijn rode, die sta ik na een rit met veel opspattend water al schoon te maken. Misschien moet ik toch maar meer op kop gaan rijden.
Is er ook een zwarte damesschoen?
-
- Forum-lid
zijn de modellen 2009 al te koop .
weet iemand waneer ze te koop zijn.
cervelo
Hangt helemaal af van welk model en ook nog eens van welke kleur en maat.bastiaan 29 schreef:zijn de modellen 2009 al te koop .
Ik zie al 2009 MTB schoenen in webshops maar nog geen 'road' leverbaar. Wel zie ik voor sommige modellen een verwachte verkoop startdatum vanaf oktober maar voor andere modellen pas vanaf januari 2009.
-
- Forum-lid
-Divo- schreef:Hangt helemaal af van welk model en ook nog eens van welke kleur en maat.bastiaan 29 schreef:zijn de modellen 2009 al te koop .
Ik zie al 2009 MTB schoenen in webshops maar nog geen 'road' leverbaar. Wel zie ik voor sommige modellen een verwachte verkoop startdatum vanaf oktober maar voor andere modellen pas vanaf januari 2009.
ik wil een road model ergo 2
cervelo