shimano 7850 c24 cl
-
- Forum-lid
Zijn de c24 cl stevig genoeg om over kasseien te gaan in een wedstrijd?
't Zijn stevige wielen hoor, van hier en daar eens een kasseistrook zullen ze niet veel weten, vermoed ik. Langs de andere kant zijn de wielen keihard, dus op kasseien zeer oncomfortabel.
Wat het gewicht betreft. Ik heb ze nog nooit gewogen, maar ik voel zo als ik ze ophef dat ze merkelijk lichter zijn dan mijn andere wielen. Ik vergelijk dan o.a. met wielsets zoals Mavic Ksyrium SL en Fulcrum R1. Ik vermoed dat het werkelijke gewicht in ieder geval onder de 1450 à 1500gr zal liggen voor een setje. De decals op de wielen spreken van 1380gr.
Wat het gewicht betreft. Ik heb ze nog nooit gewogen, maar ik voel zo als ik ze ophef dat ze merkelijk lichter zijn dan mijn andere wielen. Ik vergelijk dan o.a. met wielsets zoals Mavic Ksyrium SL en Fulcrum R1. Ik vermoed dat het werkelijke gewicht in ieder geval onder de 1450 à 1500gr zal liggen voor een setje. De decals op de wielen spreken van 1380gr.
mouse schreef:heb ze nu al een tijdj besteld en ze zijn nog niet leverbaar.... pas oktober/november... Problemen met quality control heeft men mij verteld. zucht, wachten maar.
volgens sommigen op 't forum zou mantel ze al hebben?!
Always do right. This will gratify some people and astonish the rest.
ik heb ze eindelijk, sinds vandaag. ze zien er alleszins super uit. Ze staan ook prachtig in m'n zwarte madone.
mijn fietsemaker zei me dat ze comfortabeler zijn dan bv. ksyrium elites, omwille van het carbon en omwille van de lage velg.
mijn fietsemaker zei me dat ze comfortabeler zijn dan bv. ksyrium elites, omwille van het carbon en omwille van de lage velg.
Voor de eignaren van de 7850 C24 / C50 CL is onderstaande van belang:
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... NL.pdf.pdf
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... NL.pdf.pdf
mouse schreef:ik heb ze eindelijk, sinds vandaag. ze zien er alleszins super uit. Ze staan ook prachtig in m'n zwarte madone.
bij van eyck sport 550