Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fiets gestolen!!

paulusp
Forum-lid

paulusp 23 apr 2008 13:11

hehe... idd... een collega van mij rijd wel zo maar ik niet... dat zijn de echte dei hards. Ik deed het op mijn gary fisher met aangepast stuur, wielen en banden.

Je fiets op een rustig dag ongeveer 80 kilometer heel veel door de stad. Je moet echter ook veel lopen om de pakjes en brieven te bezorgen. Op een gegeven moment heb ik voor pedalen gekozen met extra grip (bmx style, waarbij je de schroefjes verder uit kan draaien om "puntjes" verder uit te laten steken) en gewoon mn sportschoenen aan. Maar ik lul nu een beetje off-topic...
schimmeltussejebenen

paulusp
Forum-lid

paulusp 23 apr 2008 13:18

Je kan ook een stencil maken met daarop dezelfde boodschap en dat op plekken sprayen waar je geen poster op kunt hangen.

Zoek in google maar eens op "stencil art" en op youtube op "how to make a stencil"

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel...
schimmeltussejebenen

rene1
Forum-lid

rene1 23 apr 2008 18:18

PaulusP schreef:Je kan ook een stencil maken met daarop dezelfde boodschap en dat op plekken sprayen waar je geen poster op kunt hangen.

Zoek in google maar eens op "stencil art" en op youtube op "how to make a stencil"

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel...

En met 1 spray meer schade veroorzaken dan de fiets waard is?

paulusp
Forum-lid

paulusp 23 apr 2008 18:54

In maastricht zijn vast veel fietspaden waar je niet snel komt met de auto of waar geen bomen of lantarenpalen staan. Dan is een stencil een uitkomst. Met een spuitbus zet je zo je advertentie op het asfalt...

Je mag het van mij ook op het Vredespaleis doen hoor... ik doelde iig niet op dit het spuiten op gebouwen.

Jij zou natuurlijk ook nog kunnen doelen op emotionele schade, maar dan moet iemand wel heel erg gehecht zijn aan zijn asfalt! :rolleye:
schimmeltussejebenen

Plaats reactie