Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Zere knie

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 30 mei 2008 13:38

als je langs de sportschool gaat kunnen ze je daar goed helpen met verschillende oefeningen maar je kan ook oefeningen thuis doen op het internet staan verschillende oefeningen.
Ik zelf heb 16 juni een afspraak bij de orthopeet moet zeggen body dat het oprekken van de hamstrings wel al wat helpt maar kan nog geen volle kracht op de pedalen zetten.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 30 mei 2008 18:01

Mijn kniepijn is zo goed al verdwenen. Ik heb voor het eerst sinds tijden ruim een week niet hardgelopen en als sneeuw voor de zon......... Oorzaak gevonden dus (min of meer).
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 30 mei 2008 20:02

[quote="Du Bois"]als je langs de sportschool gaat kunnen ze je daar goed helpen met verschillende oefeningen maar je kan ook oefeningen thuis doen op het internet staan verschillende oefeningen.
Ik zelf heb 16 juni een afspraak bij de orthopeet moet zeggen body dat het oprekken van de hamstrings wel al wat helpt maar kan nog geen volle kracht op de pedalen zetten.
[/quote]


Ook ik heb last van men knieen de rechter is erger dan men linker, ik heb dat zo sinds vorig jaar november, loop inmiddels als een een paar maand met dit probleem bij de fysio, vele oefeningen gedaan de ergste pijn is wel weg maar nog niet pijn vrij. Het is net wat je zegt de pijn is vooral bij het staan op de pedalen en dan aanzetten, de pijn scheuten schieten dan door je knieen. Nu is de ene dag erger dan de andere en zolang ik blijf zitten op de zadel wil het wel. Met oefeningen en af en toe rust probeer ik het uit tezingen tot na LBL, is de pijn er dan nog wil ik toch echt naar het ziekenhuis voor foto's.

gr,

Koos

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 02 jun 2008 12:29

Ik had gister weer gereden na weer paar dagen rust te houden onderweg ging het wel lekker na 2,5 uur begon ik wel wat te voelen maar kon wel het lichte verzet rond krijgen. Alleen zodra ik van de fiets kwam begon het steeds meer pijn te doen werd helemaal stijf en ook mn hele knieschijf dit keer. kan dit misschien iets met de meniscus te maken hebben?of kraakbeen?

Plaats reactie