Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

de-echte-wielrenners-scheren-hun-benen-hyve!

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 22 apr 2008 15:14

Een hele nieuwe markt:

Aftershave voor de benen van wielrenners:D

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 22 apr 2008 15:24

massages in combinatie met overmatige haargroei op benen staat gelijk aan pijn lijden. Dat is voor mij de reden. Infectiegevaar etc. is inderdaad kul. Mensen die hun benen scheren lopen ook een groter risico mbt ingegroeide haarzakjes etc.

Bovendien vindt mijn meisje gladde beentjes wel plezant...;)

raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

joddi
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:48

joddi 22 apr 2008 15:30

Ik vind het ook erg lastig, ik heb niet van die donkere haren op me benen dus valt het minder op, maar ik vind het gewoon bijna vies als een man 3balen shag op zijn benen heeft staan en dan in een o zo'n strakke fiets outfit fietst.

Verder vind ik geschoren benen er op de fiets beter uitzien, maar als je gewoon in je korte broek loopt op het strand ofzo dan vind ik haar weer wel normaler.

ik ben er iig nog niet uit.
Cube Agree GTC

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 22 apr 2008 15:37

[quote="joddi"]Ik vind het ook erg lastig, ik heb niet van die donkere haren op me benen dus valt het minder op, maar ik vind het gewoon bijna vies als een man 3balen shag op zijn benen heeft staan en dan in een o zo'n strakke fiets outfit fietst.

Verder vind ik geschoren benen er op de fiets beter uitzien, maar als je gewoon in je korte broek loopt op het strand ofzo dan vind ik haar weer wel normaler.

ik ben er iig nog niet uit.[/quote]

Ik zou me vooral niets aantrekken van wat andere vinden/zeggen of wat in algemeen als normaal wordt gezien! Als jij zin hebt om je benen te scheren, gewoon doen! Op het strand of bij het zwembad loopt de gemiddelde fietser toch al voor joker met z'n witte arm- en beenstukken.....:D
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 22 apr 2008 17:55

[quote="paulusR3"]Op het strand of bij het zwembad loopt de gemiddelde fietser toch al voor joker met z'n witte arm- en beenstukken.....:D[/quote]

HAHAHAHAHA!!! Dat is idd wel een nadeel van fietsen, je moet eigenlijk ook het zwembad in in je fiets-outfit :D

@havana: Ik moest ook wel even slikken toen mijn vriend zei dat ie de tabak van z'n benen ging halen, en het heeft ook z'n nadelen (je moet het heel goed bijhouden, anders gaat je vriendin klagen dat ze met een cactus in bed ligt) - maar na een gewenningsperiode van pakweg een week was ik toch wel om. Dus pas op, als je eenmaal begint is er geen weg terug meer ;)

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 23 apr 2008 00:23

Nadat ik de benen van een collegafietser eens goed bekeken had en zijn wollige beharing om zijn strakke broek heenkrulde en 1 cm. verder uitstak dan zijn broek ben ik toch geneigd om het zichtbare deel van mijn benen te scheren, maar ben er erg laks in. Ik probeer ze wel eerst redelijk bruin te krijgen anders is het geen gezicht.
Voorkeur voor gladde benen dus, puur vanuit esthetisch oogpunt.

Schoonmoeder zegt nu: haren erop
Vrouwlief zegt: haren erop, behalve bij bavianen
Groet,
Mike

chorusrijder
Forum-lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 mei 2006 14:26

chorusrijder 23 apr 2008 00:56

ben sinds vandaag ook van de "shaved" partij !!!
steel is real !!!

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 23 apr 2008 01:08

witte arm en beenstukken?

niet wit t-shirtje?

of bedek jij als de zon schijnt altijd je armen en benen en de rest niet?
diessens fietserke

coen
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2005 21:18

coen 23 apr 2008 15:43

Ik dacht dat er geschoren werd puur uit machtsvertoon! Spierbundels zijn niet zichtbaar met een baal shag ervoor; als ze wel zichtbaar zijn, maakt dat meer indruk op de tegenstanders. Als je af en toe eens in het peleton kijkt, zou het voor sommige mensen eigenlijk aan te raden bij te planten, maar goed..
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 apr 2008 15:49

Misschien dat deze Hyve een partnership kan beginnen met de COC-hyve :D

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 23 apr 2008 19:29

[quote="havana"]Misschien dat deze Hyve een partnership kan beginnen met de COC-hyve :D[/quote]

Beetje homofoob, Havana?:/

Plaats reactie