Nog gevallen vandaag in 2008
[quote="O Sensei"]Hang je hem onder afdakje in de tuin. Altijd een kunstwerk om naar te kijken. Jammer dat ik hem op forumrit niet zie, en dan ga je in de buurt ook nog op huis aan;)[/quote]
zal het eens overleggen met de vrouw die kan er misschien wel wat mee, en je mag altijd langs komen hoor om dat mooie wrak te zien
ik heb inmiddels een ander frame gevonden waarover later meer
zal het eens overleggen met de vrouw die kan er misschien wel wat mee, en je mag altijd langs komen hoor om dat mooie wrak te zien
ik heb inmiddels een ander frame gevonden waarover later meer
-
- Forum-lid
@Edwin01
Da's mazzel voor jou en......voor mij: ik heb je assistentie op het werk komende week nog nodig!
Da's mazzel voor jou en......voor mij: ik heb je assistentie op het werk komende week nog nodig!
[quote="Edwin01"]Vandaag bijna raak.... in de laatste ronde in de één na laatste bocht gingen er drie voor mijn neus liggen. Ik kon er nog net omheen... phew.....
Uitslag wel naar de vaantjes natuurlijk.......[/quote]
Bijna gevallen vandaag = niet gevallen vandaag.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
jaja Vrijdag was het bij mij weer raak in 't Hoogeland tweedaagse, na een nette tijdrit (23e) en vier man van onze ploeg bij de eerste 33 ( 2, 18, 23, en 33) gingen er drie man dus voor top 15, en zelfs voor top 15. In de tweede ronde eerste bocht tikte Jasper Bovenhuis ( gele trui drager) mijn achterwiel aan, en daar gingen we samen. Normaal kan ik een tik wel houden, alleen ditmaal had het flink geregend, gehageld en geonweerd; Dus de weg was behoorlijk nat, daarnaast moesten we halfweg een bruggetje in de afdaling ( wel 3%!) scherp naar rechts afslaan. Ik zat al tever naar rechts, en hij dus nog verder, en toen lagen we samen. Weer wat schaafwonden erbij, gelukkig heeft me fiets het op een tweetal beschadigde shifters er niks aan over gehouden klassering was dus in rook bij mij op gegaan
Ik val ook niet vaak maar gisteren was het echt raak.
Raakt met 35km/u mijn maat zijn achterwiel en vloog over de kop.
Resultaat gebroken sleutelbeen en wat schaafwonden.
De fiets had de shifters wat geschaafd en het stuurlint natuurlijk.
En het ging zo goed de laatste tijd verdorie.
Iemand een idee hoelang zoiets duurt??????????? ik kan niet wachten om weer te beginnen!!!!!!!!!.
Toch wil ik nog even een bedankje geven aan de fietsgroep die zo behulpzaam doorfietste toen ik daarop de grond zat en zong glaasje op laat je rijden.
Het was op de weg van Nierswalde naar Kessel nog maals bedankt voor de supporting !!!!!!!!!!!
Maar later toch nog 10 km naar huis gefietst want je moet wat ....................
Naar het ziekenhuis (Boxmeer) en goed geholpen door het personeel en mijn trainingsmaatje Dr Jacobs .
Raakt met 35km/u mijn maat zijn achterwiel en vloog over de kop.
Resultaat gebroken sleutelbeen en wat schaafwonden.
De fiets had de shifters wat geschaafd en het stuurlint natuurlijk.
En het ging zo goed de laatste tijd verdorie.
Iemand een idee hoelang zoiets duurt??????????? ik kan niet wachten om weer te beginnen!!!!!!!!!.
Toch wil ik nog even een bedankje geven aan de fietsgroep die zo behulpzaam doorfietste toen ik daarop de grond zat en zong glaasje op laat je rijden.
Het was op de weg van Nierswalde naar Kessel nog maals bedankt voor de supporting !!!!!!!!!!!
Maar later toch nog 10 km naar huis gefietst want je moet wat ....................
Naar het ziekenhuis (Boxmeer) en goed geholpen door het personeel en mijn trainingsmaatje Dr Jacobs .
cornelli racing cycles Uden
2 weken geleden met de ATB hard over de kop gegaan. Ik bleef met mijn bar-end achter een struik hangen en sloeg daardoor over de kop.
Resultaat hersenschudding en mijn bovenbeen zwaar gekneusd. Ruim een week op krukken gelopen, nu gaat ie gelukkig weer wat beter.
Was net lekker de conditie aan het opbouwen voor een fietsvakantie in juni nabij Alp d'huez. Ik hoop dat ik eind van de week weer voorzichtig op de fiets kan klimmen en een klein rondje kan maken.
Resultaat hersenschudding en mijn bovenbeen zwaar gekneusd. Ruim een week op krukken gelopen, nu gaat ie gelukkig weer wat beter.
Was net lekker de conditie aan het opbouwen voor een fietsvakantie in juni nabij Alp d'huez. Ik hoop dat ik eind van de week weer voorzichtig op de fiets kan klimmen en een klein rondje kan maken.
Piet Fiets
[quote="Peterj"][quote="Edwin01"]Vandaag bijna raak.... in de laatste ronde in de één na laatste bocht gingen er drie voor mijn neus liggen. Ik kon er nog net omheen... phew.....
[/quote]
Dat heb je mooi goed....!
[/quote]
Dat heb je mooi goed....!
Zit je na een lekkere week klimmen in Frankrijk het forum terug te lezen.....vandaag schrok ik van een laag overvliegende vogel(kent u de film birds nog)
pirouetje draaien met een racefiets dat gaat niet goedkomen, eerst paaltje geraakt toen gevallen
resultaat schaafwonden aan schouder,en been ,schouder lichtgekneusd
schaafplekken aan cap shifter, stuurlint zadel,pedaal en oja frame is overleden
Lees je dit!
Echt zwaaaar balen Mario! Zonde van dat frame man! Gelukkig heb ik hem wel een keer in levende lijve mogen aanschouwen whahaha.
Ben benieuwd wat er nu gaat komen!
Laat maar horen! Dan kom ik wel weer kijken haha!
dstentler schreef:Zit je na een lekkere week klimmen in Frankrijk het forum terug te lezen.....vandaag schrok ik van een laag overvliegende vogel(kent u de film birds nog)
pirouetje draaien met een racefiets dat gaat niet goedkomen, eerst paaltje geraakt toen gevallen
resultaat schaafwonden aan schouder,en been ,schouder lichtgekneusd
schaafplekken aan cap shifter, stuurlint zadel,pedaal en oja frame is overleden
Lees je dit!
Echt zwaaaar balen Mario! Zonde van dat frame man! Gelukkig heb ik hem wel een keer in levende lijve mogen aanschouwen whahaha.
Ben benieuwd wat er nu gaat komen!
Laat maar horen! Dan kom ik wel weer kijken haha!
als je naar mijn onderschrift had gekeken had je het al geweten en waarschijnlijk heb je dit frame al eens gezien