Fietsenhumor ;)
Ik heb vroeger aan fietscross gedaan (BMX). Bij de start wordt dan altijd gevraagd "riders ready?" voordat de lichten aangaan en het hek naar beneden klapt. Zelden zo hard gelachen als die keer dat iemand zijn hand opstak en zei: "Moet poepen..!!". (Hij moest echt poepen trouwens, hahaha.)
-
- Forum-lid
Kamper humor: Fietsen van het dak halen,aluminium levert veel geld op!!
-
- Forum-lid
Armstrong humor....je fiets op het dak van de wagen zetten, net doen of je nog fietst en Hincapie de tour laten winnen!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Astana humor........eueueueueueuhhhhhhh?????
-
- Forum-lid
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....da's een goeie jaapieo. Kom d'r beej hihihi.... Kom op! Nog wat meer...!:D:D:D:D:D:D:d:d:d:d:d
Als ik eerlijk ben was het een heel serieuze opmerking waarna een iets grapigere volgde die ik vervolgens postte, ik kan er niet echt om laggen namelijk!
Een fiets op het dak gooien HAHAHAHAHAHA
Kom op, das tog geen humor?
Maar als dat echt zo leuk is...
Een gele fiets op een wolkenkrabber gooien.
Echt ik lig dubbel....
Een fiets op het dak gooien HAHAHAHAHAHA
Kom op, das tog geen humor?
Maar als dat echt zo leuk is...
Een gele fiets op een wolkenkrabber gooien.
Echt ik lig dubbel....
mijn Flickr
-
- Forum-lid
Kijk...daar zit hem nu net de kneep. Humor...is niet voor iedereen hetzelfde. Wat jij leuk vindt kan voor iemand anders totaaale kul zijn... DUS! Je kunt hier wel een oordeel over vellen. Tuurlijk mag dat...daar is niets mis mee. Humor over fietsen, volgens jouw veronderstelde humor, relativeert.
En het gros van de fietsers kan op de een of andere manier zijn eigen sport niet met relativering of zelfspot bekijken. In de topic 'leuke filmpjes' kom ik ze wel tegen. De geweldige filmpjes uit Belgie...gewoonweg geniaal!!!
Mijn boodschap is eigenlijk heel simpel jaapieo....als jij niet wil lachen of jouw gevoel voor fietsenhumor nog niet hebt ontdekt....daag ik je uit.
Geef jij nu eens een goede wending aan dit topic waardoor er volgens jouw WEL humorvolle bijdragen worden geleverd!!!
En dan niet deze topic bekritiseren of zeggen dat we 'm uit de lucht moeten halen of alle voorgangers die gepost hebben verwijten dat ze geen humor hebben..
KOM OP....GEEF GAS!!! Laat maar eens wat zien. En als je het niet kunt of wil...dan even goede vrienden.
Trouwens...lachen is niet met twee GG's. En tog is met ch. Waarom eigenlijk een gele fiets?
En het gros van de fietsers kan op de een of andere manier zijn eigen sport niet met relativering of zelfspot bekijken. In de topic 'leuke filmpjes' kom ik ze wel tegen. De geweldige filmpjes uit Belgie...gewoonweg geniaal!!!
Mijn boodschap is eigenlijk heel simpel jaapieo....als jij niet wil lachen of jouw gevoel voor fietsenhumor nog niet hebt ontdekt....daag ik je uit.
Geef jij nu eens een goede wending aan dit topic waardoor er volgens jouw WEL humorvolle bijdragen worden geleverd!!!
En dan niet deze topic bekritiseren of zeggen dat we 'm uit de lucht moeten halen of alle voorgangers die gepost hebben verwijten dat ze geen humor hebben..
KOM OP....GEEF GAS!!! Laat maar eens wat zien. En als je het niet kunt of wil...dan even goede vrienden.
Trouwens...lachen is niet met twee GG's. En tog is met ch. Waarom eigenlijk een gele fiets?
Tja, kijk om een serieuze opmerking als dit kan ik dan ook wel weer laggen!
Snap enkel de humor van de fietsen op daken niet hoewel dat in deze tijd van het jaar wel erg leuk zou zijn!
Zelfspot hou ik overigens ook wel van, schijnt dat ik dat ook nog wel eens naarbuiten breng
Wat ik aan humor geprobeert heb in te brengen was mijn post over dit topic vol met mensen die denken hummor te hebben, wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn!
Enne, een gele fiets.... ik snap het zelf ook niet maar dat is mischien omdat ik de humor zoals hierboven uitgelegd van fietsen op daken gooien niet snap!
Hier in meppel gooit iedereen ze in het kanaal!
En over de spelling, vanaf dat ik klein was altijd al moete gehad met het verschil tussen g&ch en ij&ei, vast die kronkel in mijn hersenen
Ik ga erover nadenken, mischien zit er nog wel een leuke opmerking in deze avond!
Snap enkel de humor van de fietsen op daken niet hoewel dat in deze tijd van het jaar wel erg leuk zou zijn!
Zelfspot hou ik overigens ook wel van, schijnt dat ik dat ook nog wel eens naarbuiten breng
Wat ik aan humor geprobeert heb in te brengen was mijn post over dit topic vol met mensen die denken hummor te hebben, wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn!
Enne, een gele fiets.... ik snap het zelf ook niet maar dat is mischien omdat ik de humor zoals hierboven uitgelegd van fietsen op daken gooien niet snap!
Hier in meppel gooit iedereen ze in het kanaal!
En over de spelling, vanaf dat ik klein was altijd al moete gehad met het verschil tussen g&ch en ij&ei, vast die kronkel in mijn hersenen
Ik ga erover nadenken, mischien zit er nog wel een leuke opmerking in deze avond!
mijn Flickr