American Classic CR 420
-
- Forum-lid
Met quasi nieuwe DA naven (7700), cx-rays, 420 velgen en gemonteerd komt mij dat op 335 euro. Dat lijkt me niet echt een super koopje, gezien ze vroeger voor 300 euro gedumpt werden (maar met minder duurzame naven?). Wat denken jullie? Doorsparen voor een betere(?) velg (M5, Corima, Zipp)??? Of gewoon doen en zien of een licht alu aerowiel iets voor mij is...
CP.
CP.
Ik denk dat als je een stel degelijke naven en spaken neemt dat het een goede, sterke en vrij lichte wielset is.
Mn andere wielset wordt een slecht weer set en deze worden gewoon dagelijks gebruikt. Misschien geen koopje, maar wel een lichte en (behoorlijk) aero set voor een fractie van de prijs van een stel Zipps (daar spaar ik nu voor )
Mn andere wielset wordt een slecht weer set en deze worden gewoon dagelijks gebruikt. Misschien geen koopje, maar wel een lichte en (behoorlijk) aero set voor een fractie van de prijs van een stel Zipps (daar spaar ik nu voor )
Rezne schreef:Velg:
American Classic 420 (18/24), (67,50 per stuk)
Waar vind je de velg nog voor deze lage prijs?
En is dat de nieuwere uitvoering? Dus met de grote letters erop?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Hoe bevallen ze tot nu toe, qua stijfheid enzo...
En hoeveel heb je ze daar betaalt, ik vindt geen prijzen op hun site.
Binkie4 schreef:columbus schreef:En hoeveel heb je ze daar betaalt, ik vindt geen prijzen op hun site.
Produkten --> Wielsets --> In het menu horizontaal onderaan op Price Sheet klikken voor de prijzen.
Misschien een directe link, want ik kan ook geen prijzen vinden.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Nee, helemaal geen price sheet te vinden...
OK, jullie hebben gelijk. Nadat je op de Amclassic.com link hebt gedrukt, vind je wel een price sheet, deze dus. Maar dat is de price sheet van de fabrikant en niet van deze webshop. Sorry dat ik jullie op het verkeerde been zette.
-
- Forum-lid
Complete setjes heb ik bij hem niet in de winkel zien hangen, wel de velgen en de naven. Best mailen of bellen dus.
Mijn DA naven liggen hem om te spaken met een 420 velg. Maar hij geraakt niet aan de CX-ray spaken op de goede lengte. Met DT Aerolite spaken, die hij wel heeft, komt het nog wat duurder uit. Dan komen mijn twee wielen in totaal op 370 euro.... Hetgeen ik weer wat veel vind worden. Dus twijfel ik of ik het wel zou doen, aangezien het niet mijn droomwielen zijn. Heeft er iemand argumenten om toch door te zetten?
CP.
Mijn DA naven liggen hem om te spaken met een 420 velg. Maar hij geraakt niet aan de CX-ray spaken op de goede lengte. Met DT Aerolite spaken, die hij wel heeft, komt het nog wat duurder uit. Dan komen mijn twee wielen in totaal op 370 euro.... Hetgeen ik weer wat veel vind worden. Dus twijfel ik of ik het wel zou doen, aangezien het niet mijn droomwielen zijn. Heeft er iemand argumenten om toch door te zetten?
CP.