Tour of Oman 2011
-
- Forum-lid HC
Volgens mij heeft hij t meer over het Volk. Maarja eigenlijk intresseerd het me niets, een van die koersen zou gesink toch nooit winnen!
Dus is dit voor hem een hele mooie!!
Dus is dit voor hem een hele mooie!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mao en Roodhoofd gaan wel aardig kort door de bocht.
Oman heeft niet de status van RVV of LBL, maar je kunt hem maar weer op zak hebben. En RG hoeft begin april helemaal niet in vorm te zijn, die mag zo best weer even een rustiger moment inbouwen. Eind april komen zijn koersen pas weer.
Kortom, eerst even nadenken voordat je een leuke overwinning een beetje kleineert.
Oman heeft niet de status van RVV of LBL, maar je kunt hem maar weer op zak hebben. En RG hoeft begin april helemaal niet in vorm te zijn, die mag zo best weer even een rustiger moment inbouwen. Eind april komen zijn koersen pas weer.
Kortom, eerst even nadenken voordat je een leuke overwinning een beetje kleineert.
Less is bore
Eens met mao - fiets mao, niet Chairman Mao
Prachtig als Gesink Oman wint, net zo goed als het mooi was toen hij in het najaar won in Montreal.
Het zijn nieuwere koersen, die (nog) niet dezelfde status hebben als de traditionele klassiekers. Dat was ook het punt dat ik wilde maken.
Maar waar het op dit moment om gaat: winnen in een ronde tegen Boasson Hagen; winnen in een tijdrit tegen Cancellara - petje af. Gesink zit op een mooie, veelbelovende, stijgende lijn. Na deze ronde heeft men in het peloton weer meer ontzag voor hem.
Evenzo Rabobank... met Bos (winnen tegen Goss en Cavendish), en Boom, en Gesink, een team om altijd rekening mee te houden. Ik krijg steeds meer zin in dit seizoen!
Prachtig als Gesink Oman wint, net zo goed als het mooi was toen hij in het najaar won in Montreal.
Het zijn nieuwere koersen, die (nog) niet dezelfde status hebben als de traditionele klassiekers. Dat was ook het punt dat ik wilde maken.
Maar waar het op dit moment om gaat: winnen in een ronde tegen Boasson Hagen; winnen in een tijdrit tegen Cancellara - petje af. Gesink zit op een mooie, veelbelovende, stijgende lijn. Na deze ronde heeft men in het peloton weer meer ontzag voor hem.
Evenzo Rabobank... met Bos (winnen tegen Goss en Cavendish), en Boom, en Gesink, een team om altijd rekening mee te houden. Ik krijg steeds meer zin in dit seizoen!
roodhoofd schreef:Eens met mao - fiets mao, niet Chairman Mao
Ik zou er aan toe willen voegen, ik hoop ook op een seizoen met positivisme rond het Rabo Cycling Team. De winst van Gesink bergop en in de tijdrit geeft hem ongetwijfeld vertrouwen en moed.
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
Als ik kijk wie er aan de start staan, vind ik het een grote wedstrijd.
Geen renner zal voor de lol een overwinning laten lopen ook niet in OMAN
Geen renner zal voor de lol een overwinning laten lopen ook niet in OMAN
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
roodhoofd schreef:Lees de posts van Amclassic boven die van mij...
Dan moet je beter lezen
mao schreef:roodhoofd+1
Niemand weet over 2 jaar wie Oman heeft gewonnen ( waar ligt het eigenlijk? ), over 20 jaar weet iedereen nog wie PR heeft gewonnen.
In Spanje weet niemand wie er over 2 jaar PR gewonnen heeft, behalve als het Flecha was.
En hier zoals gewoonlijk wat beelden: http://nos.nl/artikel/220105-gesink-win ... -oman.html
Op wat voor fiets fietst Cancellara, ik zie zwart en rood i.p.v. zilver, blauw en wit?
Op wat voor fiets fietst Cancellara, ik zie zwart en rood i.p.v. zilver, blauw en wit?
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada