Limburgs Mooiste
-
- Forum-lid HC
[quote="Bottecchia"]Voor de twijfelaars heb ik nog even een rustig alternatief opgedoken, La magnifique!
http://www.veloclubrochefort.be/la_magnifique.htm
180km met zo'n 3200 hoogtemeters. Volgens de berichten op wielertoerist.be is het een mooie rit. [/quote]
Was enkele jaren geleden een cyclo, toen diverse malen gereden, èèn van de mooiste en zwaarste ritten (als cyclo) toendertijd in Belgie!
Ze hebben er ook heerlijk bier de Rochefort 10 is zeker het aanraden waard, na de rit wel te verstaan!
http://www.veloclubrochefort.be/la_magnifique.htm
180km met zo'n 3200 hoogtemeters. Volgens de berichten op wielertoerist.be is het een mooie rit. [/quote]
Was enkele jaren geleden een cyclo, toen diverse malen gereden, èèn van de mooiste en zwaarste ritten (als cyclo) toendertijd in Belgie!
Ze hebben er ook heerlijk bier de Rochefort 10 is zeker het aanraden waard, na de rit wel te verstaan!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Het weer morgen is volgen L1 : buien of langdurig regen. Ik heb er hoe langer hoe minder trek in. Urenlang in de regen rijden heb ik al genoeg gedaan dit jaar.....
-
- Forum-lid HC
[quote="flex"]Ja fijn is zeker anders met de huidige voorspellingen, maar het is regen en dood ga je er niet van.[/quote]
Nee, er zit zelfs meer zuurstof in de lucht!
Nee, er zit zelfs meer zuurstof in de lucht!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="giosbeast"]Het weer morgen is volgen L1 : buien of langdurig regen. Ik heb er hoe langer hoe minder trek in. Urenlang in de regen rijden heb ik al genoeg gedaan dit jaar.....[/quote]
gheghe, we zijn wel heel verwend de afgelopen weken he. nu is het afgelopen, terug naar het hollandse snertweer!
gheghe, we zijn wel heel verwend de afgelopen weken he. nu is het afgelopen, terug naar het hollandse snertweer!
[quote="vip32"][quote="giosbeast"]Het weer morgen is volgen L1 : buien of langdurig regen. Ik heb er hoe langer hoe minder trek in. Urenlang in de regen rijden heb ik al genoeg gedaan dit jaar.....[/quote]
[/quote]
Echt niet, Adrie van der Poel Classic zondag (166km) door Zeeland is mijn alternatief. Dan maar even geen heuveltjes, klimmers als Joop Z trainde ook door de polder met wind tegen!
[/quote]
Echt niet, Adrie van der Poel Classic zondag (166km) door Zeeland is mijn alternatief. Dan maar even geen heuveltjes, klimmers als Joop Z trainde ook door de polder met wind tegen!
Denk dat ik ook afhaak gezien weer. Ik weet het, het is zwak, maar een hele dag in de prut vind ik gewoon zonde van mijn materiaal.
Geloof dat organisatie bang is dat meer mensen thuis blijven gezien de tekst in hun zojuist via mail verstuurde nieuwsbrief: "Wij gaan er een prachtige en sportieve dag van maken. De weersverwachtingen zijn goed. Pas tegen de avond is er kans op een buitje."
Weet niet welke weerman ze hebben...
Geloof dat organisatie bang is dat meer mensen thuis blijven gezien de tekst in hun zojuist via mail verstuurde nieuwsbrief: "Wij gaan er een prachtige en sportieve dag van maken. De weersverwachtingen zijn goed. Pas tegen de avond is er kans op een buitje."
Weet niet welke weerman ze hebben...
Bron: meteomaastricht.nlIn de nacht neemt de bewolking toe en aan het eind kan er wat regen of enkele buien gaan vallen. De temperatuur daalt naar 11 of 12 graden minimaal.
Overdag zal het zwaar bewolkt tot betrokken zijn en er gaat van tijd tot tijd regen vallen.
In die regen zitten ook een paar verscholen plensbuien die met onweer gepaard kunnen gaan. Er kan dus mogelijk veel neerslag gaan vallen op deze dag, de zon zullen we waarschijnlijk vrijwel niet te zien krijgen.
Vanwege de regen zal het niet veel warmer worden dan slechts 15 graden.
De noordenwind wakkert in de loop van de dag aan tot matig, kracht 3.
Aan iedereen die toch gaat: veel succes.
-
- Forum-lid
Beenstukken en regenjas aan en gewoon gaan. Ik heb al te lang zin in deze tocht om nu af te haken. Klimmen in de regen boeit me niet, voelt juist heroischer, afdalen in de regen heb ik wel een hekel aan dus dat gaan we maar voorzichtig aan doen.
- leocuypers
- Forum-lid
ik heb net mijn spullen maar weer opgeborgen, (weg inschrijfgeld)
want als ik de weerberichen lees op http://www.l1.nl/weer/Meer_weer
lijkt het me geen pretje om in plensbuien te gaan fietsen
ik hoop voor de deelnemers dat de plaatselijke weerman het flink mis heeft
mischien iemand anders die onder mijn naam wil fietsen (100 km zwaar) gele lus, die moet zich maar even melden, dan kijgt hij de postkode en e-mail
want als ik de weerberichen lees op http://www.l1.nl/weer/Meer_weer
lijkt het me geen pretje om in plensbuien te gaan fietsen
ik hoop voor de deelnemers dat de plaatselijke weerman het flink mis heeft
mischien iemand anders die onder mijn naam wil fietsen (100 km zwaar) gele lus, die moet zich maar even melden, dan kijgt hij de postkode en e-mail