classico Boretti
Is inmiddels bekend (een aantal foto's ook al op de site), voila:
Uitslag Classico Boretti 2009
Nog even over de 2 open bruggen/omkeren; Ik vraag me af of iedereen vooraan dit is overkomen of dat er een aantal "ontsnapt" waren aan deze omstandigheden...
Ben het met de vorige schrijver eens: Het gejakker over de smalle en onoverzichtelijke wegen en fietspaden maakt het zeer gevaarlijk. Voor ons als deelnemers, begeleiding en voor de overige weggebruikers. Het valt niet mee zoiets "100% veilig" te organiseren op de openbare weg. Op zondagochtend verschenen steeds meer mensen, die van het mooie weer wilden genieten. Alleen een circuit zou soelaas bieden, vrees ik...
Prettig te merken dat velen hun verantwoordelijkheid voor degenen achter hen in woord en gebaar kenbaar maakten. Dat scheelt!
Uitslag Classico Boretti 2009
Nog even over de 2 open bruggen/omkeren; Ik vraag me af of iedereen vooraan dit is overkomen of dat er een aantal "ontsnapt" waren aan deze omstandigheden...
Ben het met de vorige schrijver eens: Het gejakker over de smalle en onoverzichtelijke wegen en fietspaden maakt het zeer gevaarlijk. Voor ons als deelnemers, begeleiding en voor de overige weggebruikers. Het valt niet mee zoiets "100% veilig" te organiseren op de openbare weg. Op zondagochtend verschenen steeds meer mensen, die van het mooie weer wilden genieten. Alleen een circuit zou soelaas bieden, vrees ik...
Prettig te merken dat velen hun verantwoordelijkheid voor degenen achter hen in woord en gebaar kenbaar maakten. Dat scheelt!
Fiets... ook eens 11 speed!
[quote="Paul1978"]@pinarello goede reden voor mij om eens de andere kant van Amsterdam op te zoeken, ik ga altijd noord op omdat het daar relatief rustig is op de weg.[/quote]
Ok dan horen we woensdag graag of het een mooie route is:D
Ok dan horen we woensdag graag of het een mooie route is:D
Ik rijd hem ook met een paar vrienden. Ik begreep alleen dat het niet al te mooi weer wordt dit weekend
-
- Forum-lid
Ik rij de Boretti ook. Hopen dat 't weer nog een beetje bij trekt. Vroeg starten, en dan 's middags richting het parcours van de proloog. Eerdaags maar eens even wat een mooi plekkie is om ze voorbij te zien zoeven....
Ik rij de Boretti dit jaar ook. Samen met nog een paar collegas. Weer word misschien spelbreker maar dat zien we over een paar dagen wel. Ik was niet van plan om hard te gaan fietsen. gewoon lekker touren en 's middags naar de proloog kijken.
Live fast; die young. mijn blog