Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
Nieuwsflits:
Frame is bij coater, door weer en wind naar industrieterrein Amersfoort gereden.
Het frame is overigens droog aangekomen maar op de terugtocht ben ik tot op de laatste draad natgeregend. Je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar.
korte conclusie:
kleur : eigenwijze ik, maar het is RAL-7043 voor het hele frame&vork geworden ( niet op internet gaan kijken allemaal want in het echt ziet de kleur er heeeeel anders uit )
prijs : het gaat me 7 tientjes kosten
klaar op : a.s vrijdag
Grtz.
Rubenio
Frame is bij coater, door weer en wind naar industrieterrein Amersfoort gereden.
Het frame is overigens droog aangekomen maar op de terugtocht ben ik tot op de laatste draad natgeregend. Je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar.
korte conclusie:
kleur : eigenwijze ik, maar het is RAL-7043 voor het hele frame&vork geworden ( niet op internet gaan kijken allemaal want in het echt ziet de kleur er heeeeel anders uit )
prijs : het gaat me 7 tientjes kosten
klaar op : a.s vrijdag
Grtz.
Rubenio
[quote="rubenio"]Ik ga het verder als volgt doen : Ik laat het frame coaten en daarna aan alle kanten vlakken bij het balhoofd en BB , dit vanwege caotinglaag die daar ook gehecht zit. Ik denk dat ik dan alles overzet van mijn huidige fixer zoals ie nu is.
[/quote]
Hoe doe je dat trouwens met het schroefdraad van je trapas, laat je dit nasnijden (en zo ja door wie?) of heb je dit afgeplakt?
[/quote]
Hoe doe je dat trouwens met het schroefdraad van je trapas, laat je dit nasnijden (en zo ja door wie?) of heb je dit afgeplakt?
Ik weet het zeker denk ik
@ Paul Chris, nee ik heb m gewoon helemaal kaal ingeleverd Zij doen al het afplakwerk.
@ Il Grasso, uhm ik heb even aan stickers gedacht , maar ik wil eerst even kijken hoe ie er helemaal clean zonder iets uitziet. Als er stickes/decals opkomen wil ik wel graag iets speciaals maar daar heb ik nog niet meteen een idee over.
Overigens ,de kans is groot dat de turqoise king er toch gaat komen
Grtz.
Rubenio
@ Il Grasso, uhm ik heb even aan stickers gedacht , maar ik wil eerst even kijken hoe ie er helemaal clean zonder iets uitziet. Als er stickes/decals opkomen wil ik wel graag iets speciaals maar daar heb ik nog niet meteen een idee over.
Grtz.
Rubenio
[quote="rubenio"]@ Paul Chris, nee ik heb m gewoon helemaal kaal ingeleverd Zij doen al het afplakwerk.
Grtz.
Rubenio[/quote]
Ik zou overwegen om er Rubenio op te zetten waar normaal Gazelle staat (zie ook de fiets van Timo).
Grtz.
Rubenio[/quote]
Ik zou overwegen om er Rubenio op te zetten waar normaal Gazelle staat (zie ook de fiets van Timo).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
@ Paul Chris, tjek your pm
@ Il Grasso, dat leek mij ook een leuk plan alleen dan wel in een orgineel lettertype. Ik was er al mee bezig maar als iemand nog suggesties heeft. Ik heb al flink lang gezocht op site's zoals www.dafont.com maar nog niet echt iets gevonden wat me echt aansprak.
Ik zoek in ieder geval een superstrak ogend lettertype , dus geen graffiti-stijl of iets in die trant.
Grtz.
Rubenio
@ Il Grasso, dat leek mij ook een leuk plan alleen dan wel in een orgineel lettertype. Ik was er al mee bezig maar als iemand nog suggesties heeft. Ik heb al flink lang gezocht op site's zoals www.dafont.com maar nog niet echt iets gevonden wat me echt aansprak.
Ik zoek in ieder geval een superstrak ogend lettertype , dus geen graffiti-stijl of iets in die trant.
Grtz.
Rubenio
@ Rubenio: PM ontvangen, thanks. Ik probeer morgen wat foto's te maken en posten van mijn eigen fiets als het niet van dat k**** weer is morgen (ziet er toch altijd een beetje jammer uit, zo'n fiets in de zeikende regen)
Ik weet het zeker denk ik
Het word morgen goed weer en de komende dagen word ook vrij weinig tot geen regen verwacht. Ik hoop a.s. vrijdag de 200 KM tocht te kunnen maken Alles is klaar alleen ik heb nog geen voorblad :S , maar daar word aan gewerkt, ik hoop alleen dat het op tijd binnenkomt.
Grtz.
Rubenio
Grtz.
Rubenio