Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fietschallenge

marz
Forum-lid

marz 18 jan 2008 13:26

[quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]

Moet je wel heel erg vroeg op.
Maar volgens mij zijn er vorig jaar ook een aantla met de trein gegaan.
Dag van te voren is wel aan te raden, kan je op je gemak je klaar maken en spullen halen bij de start.

Ik had vorig jaar met mijn gezin een hotelkamer voor €99,- met z'n vieren incl eten en stalling voor de fiets.
Voor hen dus ook een leuk weekend.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

pjotr
Forum-lid

pjotr 18 jan 2008 13:49

Wat was er mis gegaan dan vorig jaar? Misschien wil ik hem ook wel gaan rijden..
Anti-Spacers!

pinarello
Forum-lid

pinarello 18 jan 2008 14:12

[quote="pjotr"]Wat was er mis gegaan dan vorig jaar? Misschien wil ik hem ook wel gaan rijden..[/quote]

Dat wil je niet weten en anders misschien even de zoekfunctie proberen.

pinarello
Forum-lid

pinarello 18 jan 2008 14:56

[quote="bluebird1"]Nou, .........ik wil net ff dat topic van vorig jaar opzoeken voor je, maar het bestaat niet meer??? Daar word ik wel een tikkie paranoide van :(

Mijn ervaring op de zondag tijdens de racecyclo:
- alleen na 60 km (van de 150) was er ravi met alleen sportdrank
- bewegwijzering was treurig slecht, pijlen in en na de bocht etc.
- aantal kruisingen beveiligd, meeste niet, waaronder hele linke 80 km. wegen
- na afloop was er niets te eten of te drinken
- beloofde diploma etc. moet ik nog binnen krijgen
en nu vergeet ik natuurlijk nog van alles, wellicht dat iemand anders wel het topic kan vinden??? [/quote]

http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=11730

rezne
Forum-lid

rezne 18 jan 2008 15:29

[quote="MarZ"][quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]

Dag van te voren is wel aan te raden, kan je op je gemak je klaar maken en spullen halen bij de start.

Ik had vorig jaar met mijn gezin een hotelkamer voor €99,- met z'n vieren incl eten en stalling voor de fiets.
Voor hen dus ook een leuk weekend.[/quote]

Ah oke thx. Misschien is een onvernachting bij een 'Van Der Valk' een optie.
Ik rijd overigens alleen (heel waarschijnlijk). Met de JJ classic wat dat hartstikke gezellig geworden, door een kerel uit A'dam. :) Nog meer alleen fietsers dit jaar?
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

marz
Forum-lid

marz 18 jan 2008 16:09

[quote="Rezne"][quote="MarZ"][quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]

Voor hen dus ook een leuk weekend.[/quote]

Ah oke thx. Misschien is een onvernachting bij een 'Van Der Valk' een optie.
Ik rijd overigens alleen (heel waarschijnlijk). Met de JJ classic wat dat hartstikke gezellig geworden, door een kerel uit A'dam. :) Nog meer alleen fietsers dit jaar?

[/quote]

Er zijn vast meer goedkopere hotelletjes te vinden.
Ik heb vorig jaar ook de jj gereden, erg leuk.
Maar ik rij dit jaar ook de FC en er zullen er vast meer zijn, dus wie weet "zien " we elkaar daar.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 18 jan 2008 23:09

je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel.

soffatti
Forum-lid

soffatti 19 jan 2008 20:42

[quote="Alp d'Huez53:15"]je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel. [/quote]

Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.:)

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 19 jan 2008 23:32

[quote="Soffatti"][quote="Alp d'Huez53:15"]je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel. [/quote]

Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.:)[/quote]

Niet helemaal in Vaals maar vlak bij de Camerig ligt deze camping met stacaravans http://www.cottesserhoeve.nl/
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

Plaats reactie