[quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]
Moet je wel heel erg vroeg op.
Maar volgens mij zijn er vorig jaar ook een aantla met de trein gegaan.
Dag van te voren is wel aan te raden, kan je op je gemak je klaar maken en spullen halen bij de start.
Ik had vorig jaar met mijn gezin een hotelkamer voor 99,- met z'n vieren incl eten en stalling voor de fiets.
Voor hen dus ook een leuk weekend.
Shimano Fietschallenge
[quote="bluebird1"]Nou, .........ik wil net ff dat topic van vorig jaar opzoeken voor je, maar het bestaat niet meer??? Daar word ik wel een tikkie paranoide van
Mijn ervaring op de zondag tijdens de racecyclo:
- alleen na 60 km (van de 150) was er ravi met alleen sportdrank
- bewegwijzering was treurig slecht, pijlen in en na de bocht etc.
- aantal kruisingen beveiligd, meeste niet, waaronder hele linke 80 km. wegen
- na afloop was er niets te eten of te drinken
- beloofde diploma etc. moet ik nog binnen krijgen
en nu vergeet ik natuurlijk nog van alles, wellicht dat iemand anders wel het topic kan vinden??? [/quote]
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=11730
Mijn ervaring op de zondag tijdens de racecyclo:
- alleen na 60 km (van de 150) was er ravi met alleen sportdrank
- bewegwijzering was treurig slecht, pijlen in en na de bocht etc.
- aantal kruisingen beveiligd, meeste niet, waaronder hele linke 80 km. wegen
- na afloop was er niets te eten of te drinken
- beloofde diploma etc. moet ik nog binnen krijgen
en nu vergeet ik natuurlijk nog van alles, wellicht dat iemand anders wel het topic kan vinden??? [/quote]
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=11730
[quote="MarZ"][quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]
Dag van te voren is wel aan te raden, kan je op je gemak je klaar maken en spullen halen bij de start.
Ik had vorig jaar met mijn gezin een hotelkamer voor 99,- met z'n vieren incl eten en stalling voor de fiets.
Voor hen dus ook een leuk weekend.[/quote]
Ah oke thx. Misschien is een onvernachting bij een 'Van Der Valk' een optie.
Ik rijd overigens alleen (heel waarschijnlijk). Met de JJ classic wat dat hartstikke gezellig geworden, door een kerel uit A'dam. Nog meer alleen fietsers dit jaar?
Ik rijd overigens alleen (heel waarschijnlijk). Met de JJ classic wat dat hartstikke gezellig geworden, door een kerel uit A'dam. Nog meer alleen fietsers dit jaar?
[quote="Rezne"][quote="MarZ"][quote="Rezne"]Ik rijd 'm denk ik ook dit jaar. Is reizen met de trein een beetje een optie, of is het beter een dag eerder ter plaatse te zijn?[/quote]
[/quote]
Er zijn vast meer goedkopere hotelletjes te vinden.
Ik heb vorig jaar ook de jj gereden, erg leuk.
Maar ik rij dit jaar ook de FC en er zullen er vast meer zijn, dus wie weet "zien " we elkaar daar.
[/quote]
Er zijn vast meer goedkopere hotelletjes te vinden.
Ik heb vorig jaar ook de jj gereden, erg leuk.
Maar ik rij dit jaar ook de FC en er zullen er vast meer zijn, dus wie weet "zien " we elkaar daar.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel.
[quote="Alp d'Huez53:15"]je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel. [/quote]
Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.
Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.
[quote="Soffatti"][quote="Alp d'Huez53:15"]je kan ook een stacaravan huren op een camping. doe ik ook meestal en is best goedkoop en je hebt minder gezeur dan met een tent en het is goedkoper dan een hotel. [/quote]
Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.[/quote]
Niet helemaal in Vaals maar vlak bij de Camerig ligt deze camping met stacaravans http://www.cottesserhoeve.nl/
Heb je misschien een adresje voor me in de buurt van Vaals waar een stacaravan te huren is? Ik ben naar zoiets op zoek voor het Fietschallenge weekend.[/quote]
Niet helemaal in Vaals maar vlak bij de Camerig ligt deze camping met stacaravans http://www.cottesserhoeve.nl/
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.