Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

ADA\'s

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 dec 2007 14:58

Spreek je altijd over jezelf in 3e persoon? Bang voor je eigen naam geworden ofzo, dat je nu onder een pseudoniem door 't leven gaat? Altijd handig die semi-statisch IP adressen :D
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 17 dec 2007 15:01

en wie is dit forumlid met een persoonlijkheidsstoornis en/ofdubbele persoonlijkheid dan:D

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 17 dec 2007 15:06

Er is in ieder geval geen touw aan vast te knopen.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 17 dec 2007 15:14

inmiddels toch wel, maar dat is niet aan mij om uitsluitsel over te geven.

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 17 dec 2007 15:44

Klaasvaak heeft wel de schrijfstijl van Cees...., er zitten vast nog een paar Amerkaanse klanten van Cees op weightweenies op antwoord te wachten (was een zeer vervelende en lange thread over niet leveren door ADA die uiteindelijk perfect door de concurrent Lew is opgelost).
Afijn daar is Ada werkelijk tot de grond toe afgebrand dus die nickname kan ik me levendig voorstellen.

Wat betreft 1996, dan waren Dierl & Overmayer toch net een jaartje eerder...... pijnlijk.

speric
Forum-lid HC

speric 17 dec 2007 15:53

Hoe het ook zit.
Ik neem aan gezien de reacties dat Klaas, Cees is, en dat hij dus ook beter dan een ieder weet welke wielen dit zijn en hoe de vork in de steel steekt aangaande ADA. Overigens zegt Klaas de de getoonde wielen uit '98 komen en deze versie voor het eerst in '96 uitkwam. Misschien dat er al eerder degelijke wielen bij hem vandaan kwamen ?

Ik begrijp nu wel waarom LEW gelijk weer naa boven in de (eerdere)reactie(s) van Sharkman.
Wat moet je reviseren eigenlijk ?

Eigenlijk interesseert het mij persoonlijk nog het minst wie het eerst was, of welk jaar.
Ik ben zo benieuwd hoe Mensma ze vindt rijden.

mensma
Forum-lid

mensma 17 dec 2007 16:14

SpEric schreef:Eigenlijk interesseert het mij persoonlijk nog het minst wie het eerst was, of welk jaar.
Ik ben zo benieuwd hoe Mensma ze vindt rijden.

En daar zul je dus nog even op moeten wachten, ik ga er de komende tijd niet op rijden, pas als ik m'n Canyon weer terug heb.

Verder een interessant topic op deze manier, toch wonderlijk dat alle ADA topics weer op dezelfde discussie uitlopen
1. Wie waren er eerst (Lightweight of ADA)
2. Er altijd een onbekend persoon is die dat op wat voor manier dan ook naar voren haalt en nooit voor z'n identiteit uit durft te komen. Ervan uitgaande dat dit Cees is vind ik dat ontzettend jammer. Waarom niet gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit en meepraten over het product dat je hebt gemaakt? Daar wek je heel wat meer sympathie voor op dan elke keer weer antwoorden geven waarop alleen maar meer vragen naar boven borrelen. Het is net of je altijd in de verdiging schiet, terwijl dat totaal niet nodig is, ik ben en blijf namelijk erg onder de indruk van deze wielen.

speric
Forum-lid HC

speric 17 dec 2007 16:16

we wachten... en wachten ....

klaasvaak
Forum-lid

klaasvaak 17 dec 2007 16:24

Amclassic-fan schreef:Spreek je altijd over jezelf in 3e persoon? Bang voor je eigen naam geworden ofzo, dat je nu onder een pseudoniem door 't leven gaat? Altijd handig die semi-statisch IP adressen :D

ik ben klaas en geen Cees
i doe research bij een bedrijf ADA
en 1 van de dingen die ik tegen ben gekomen is dat het blad fiets software zonder toestemming gecopieerd heeft van firma ADA die ze vertrouwelijk hebben ontvangen ,en het blijkt dat zelfs dat ze openlijk mensen gaan beschuldigen die er niet eens iets aan kunnen doen blijkt hoe ze er dan werkelijk en zelfs met vooroordelen klaar staan.
En als hij goed had gekeken dan had hij aan een ip adres gezien dat het een geheel ander computer systeem is dan waar firma ADA op werkt.

eigenlijk een inbreuk op privacy vind ik .

KLAAS

tiest
Forum-lid HC

tiest 17 dec 2007 16:27

SpEric schreef:we wachten... en wachten ....

Op cees? of op het moment dat klass het zand uit z'n ogen heeft gewreven?

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 17 dec 2007 16:31

ik denk dat Cees met zijn visie m.b.t. garantie ook op dit forum net als bij Weight Weenies acuut zou worden afgeschoten.
Nogmaals zijn technisch inzicht en gevoel voor marketing zijn werkelijk perfect, maar als je de garantievoorwaarden van Ada leest snap je meteen waarom je voor een set wielen van 3000 tot 4000 Euro nooit bij Ada aan moet kloppen (ik ken tweedehands autobedrijven rond Apeldoorn die betere service bieden...).

Tenslotte: de kwaliteit van een wiel wordt voor 60% bepaald door de wielen zelf de rest verdient een bedrijf door service en klantondersteuning. Wat dat betreft snap ik dat Carbonsports de markt heeft veroverd en Klaasvaak hier rondzwerft (wat jammer is)

speric
Forum-lid HC

speric 17 dec 2007 16:41

"maar als je de garantievoorwaarden van Ada leest snap je meteen waarom je voor een set wielen van 3000 tot 4000 Euro nooit bij Ada aan moet kloppen (ik ken tweedehands autobedrijven rond Apeldoorn die betere service bieden...).

Tenslotte: de kwaliteit van een wiel wordt voor 60% bepaald door de wielen zelf de rest verdient een bedrijf door service en klantondersteuning. Wat dat betreft snap ik dat Carbonsports de markt heeft veroverd en Klaasvaak hier rondzwerft (wat jammer is)
"

Hoe kan nou zeggen dat z'n gevoel voor marketing perfect zijn ???

Plaats reactie