Je grootste irritatie??
[quote="campaioen"]wat mij trouwens ook irriteert is de irritantie pagina op nos teletekst. Pagina 316 om precies te zijn. Moet je maar eens lezen, das echt hilarisch! [/quote]
Ja, geweldig toch? Als ik al die verhalen lees, voel ik me altijd weer een gelukkig mens.
Waar men zich toch al niet aan kan ergeren.
En wie hebben ze er mee? Juist....henzelf.
Ja, geweldig toch? Als ik al die verhalen lees, voel ik me altijd weer een gelukkig mens.
Waar men zich toch al niet aan kan ergeren.
En wie hebben ze er mee? Juist....henzelf.
Dat ik altijd zo godvergeten lang bezig ben voordat ik daadwerkelijk op de fiets zit (kut, bril ligt nog boven, banden nog oppompen?, oh, geen bidon, mmmmm, toch kouder dan ik dacht, toch maar ff jasje aan, en ga zo maar door: een moeder die met 2 kinderen op pad moet is er niks bij....en ik kan het weten!)
....en ik had maar 2 uur om te fietsen, dus 1,5 uur opgefokt op de fiets om op tijd thuis te zijn....het leven van een fietsende vader gaat niet over rozen......
Maar uiteindelijk is het zooooooo lekker om je kop ff leeg te fietsen..........
....en ik had maar 2 uur om te fietsen, dus 1,5 uur opgefokt op de fiets om op tijd thuis te zijn....het leven van een fietsende vader gaat niet over rozen......
Groet,
Mike
Mike
[quote="mike biker"]Dat ik altijd zo godvergeten lang bezig ben voordat ik daadwerkelijk op de fiets zit (kut, bril ligt nog boven, banden nog oppompen?, oh, geen bidon, mmmmm, toch kouder dan ik dacht, toch maar ff jasje aan, en ga zo maar door: een moeder die met 2 kinderen op pad moet is er niks bij....en ik kan het weten!)
[/quote]
A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten!
[/quote]
A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten!
Niets is wat het lijkt..
[quote="maurice"]
A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten![/quote]
Jij bent een van de vier?
A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten![/quote]
Jij bent een van de vier?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
[quote="HenkV"]Ik irriteer me aan de tacx-fortius. Zo snel ik bergop ga in 'n real video is het alsof ik in 'n hakmolen zit. Rondtrappen is er niet meer bij. Ik woon aan een weg die over 12km 4% loopt dus niemand hoeft mij te vertellen hoe het zou moeten voelen maar dit is gewoon k*t. Met of zonder calibratie, ik word er gek van. Maar ja, dat mag niet van gastheerg dus ga ik maar weer rondjes in het velodrome rijden. Mocht iemand 'n optie hebben dan irriteer ik mij daar zeker niet aan![/quote]
Valt een beetje buiten het algemene iritatie topic maar heb je wel ge-update naar versie 2.01 software en de laatste motor firmware upgrade? Mijn "gehoekt" trappen begint nu bij 13-14% en niet zoals eerst bij 8% helling.
En weet je zeker dat het geen slippende band is. (De knop 3 volle slagen aandraaien zodra je wiel de rol raakt) Evt. blauwe Tacx band maar dat maakte bij mij niet zo veel uit. Al gespeeld met bandendruk?? de ene zweert bij 4 bar, de ander bij 8 bar. Hopelijk heb ik al je iritatie weggenomen.
Valt een beetje buiten het algemene iritatie topic maar heb je wel ge-update naar versie 2.01 software en de laatste motor firmware upgrade? Mijn "gehoekt" trappen begint nu bij 13-14% en niet zoals eerst bij 8% helling.
En weet je zeker dat het geen slippende band is. (De knop 3 volle slagen aandraaien zodra je wiel de rol raakt) Evt. blauwe Tacx band maar dat maakte bij mij niet zo veel uit. Al gespeeld met bandendruk?? de ene zweert bij 4 bar, de ander bij 8 bar. Hopelijk heb ik al je iritatie weggenomen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Een fietspad waarop het zicht door een dichte mistbank flink wordt vertroebeld. Een schim aan de rechterkant! Uitwijken! Een kleine schim aan de linkerkant! Draadje ertussen! Vol in de rem! En dan....... Hee kun je niet uitkijken!!
Best wel handig zo'n uitrolbare hondenriem. Inderdaad, ik zal voortaan beter uitkijken, want het is nou al de derde keer dit jaar dat me dit overkomt.
Best wel handig zo'n uitrolbare hondenriem. Inderdaad, ik zal voortaan beter uitkijken, want het is nou al de derde keer dit jaar dat me dit overkomt.
[quote="Scepticus"][quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]
Iets irriteert je.
[/quote]
Hmmmmm.... mijn nederige excuses. Je hebt helemaal gelijk.
Nu ik het terug lees dan staat er gewoon hetzelfde. Alleen staat bij de eerste optie het woord "aan" niet. (stiekem bedoelde ik dus wat jij zegt)
Je irriteert je.
[/quote]
Iets irriteert je.
[/quote]
Nu ik het terug lees dan staat er gewoon hetzelfde. Alleen staat bij de eerste optie het woord "aan" niet. (stiekem bedoelde ik dus wat jij zegt)
-
- Forum-lid
Haha...mijn vraag levert een bonte verzameling aan reacties op. Da's interessant! Wat is je grootste irritatie? Nou...geen irritatie maar wel een grote wens. De nieuwe Pinarello Prince......... De kleurstelling mag van mij nog in het groen...dan wordt ie nog gaver....
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
[quote="Moustache"][quote="Scepticus"][quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]
Iets irriteert je.
[/quote]
[/quote]
En ook dat is dus fout!! je irriteert je niet "aan" iets.
Dus zoals Mousrache schrijft: Iets irriteert je, of je ergert je AAN iets.
Je irriteert je.
[/quote]
Iets irriteert je.
[/quote]
[/quote]
En ook dat is dus fout!! je irriteert je niet "aan" iets.
Dus zoals Mousrache schrijft: Iets irriteert je, of je ergert je AAN iets.
-
- Forum-lid HC
[quote="mike biker"][quote="Il Grasso"][quote="maurice"]
Jij bent een van de vier? [/quote]
:D:D:D:D[/quote]
Dan ben je dus of een van de Daltons of Lucky Luke :p!
Jij bent een van de vier? [/quote]
:D:D:D:D[/quote]
Dan ben je dus of een van de Daltons of Lucky Luke :p!
What makes the boat go faster?