Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Je grootste irritatie??

trudie
Forum-lid

trudie 10 dec 2007 21:29

[quote="campaioen"]wat mij trouwens ook irriteert is de irritantie pagina op nos teletekst. Pagina 316 om precies te zijn. Moet je maar eens lezen, das echt hilarisch! :P[/quote]

Ja, geweldig toch? Als ik al die verhalen lees, voel ik me altijd weer een gelukkig mens.
Waar men zich toch al niet aan kan ergeren.
En wie hebben ze er mee? Juist....henzelf.

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 10 dec 2007 21:33

Dat ik altijd zo godvergeten lang bezig ben voordat ik daadwerkelijk op de fiets zit (kut, bril ligt nog boven, banden nog oppompen?, oh, geen bidon, mmmmm, toch kouder dan ik dacht, toch maar ff jasje aan, en ga zo maar door: een moeder die met 2 kinderen op pad moet is er niks bij....en ik kan het weten!)

....en ik had maar 2 uur om te fietsen, dus 1,5 uur opgefokt op de fiets om op tijd thuis te zijn....het leven van een fietsende vader gaat niet over rozen......

Maar uiteindelijk is het zooooooo lekker om je kop ff leeg te fietsen..........
Groet,
Mike

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 10 dec 2007 21:52

[quote="mike biker"]Dat ik altijd zo godvergeten lang bezig ben voordat ik daadwerkelijk op de fiets zit (kut, bril ligt nog boven, banden nog oppompen?, oh, geen bidon, mmmmm, toch kouder dan ik dacht, toch maar ff jasje aan, en ga zo maar door: een moeder die met 2 kinderen op pad moet is er niks bij....en ik kan het weten!)

....en ik had maar 2 uur om te fietsen, dus 1,5 uur opgefokt op de fiets om op tijd thuis te zijn....het leven van een fietsende vader gaat niet over rozen......

Maar uiteindelijk is het zooooooo lekker om je kop ff leeg te fietsen..........
[/quote]

A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten!
Niets is wat het lijkt..

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 10 dec 2007 22:02

[quote="maurice"]

A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten![/quote]

Jij bent een van de vier? ;-)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rene1
Forum-lid

rene1 10 dec 2007 22:27

[quote="HenkV"]Ik irriteer me aan de tacx-fortius. Zo snel ik bergop ga in 'n real video is het alsof ik in 'n hakmolen zit. Rondtrappen is er niet meer bij. Ik woon aan een weg die over 12km 4% loopt dus niemand hoeft mij te vertellen hoe het zou moeten voelen maar dit is gewoon k*t. Met of zonder calibratie, ik word er gek van. Maar ja, dat mag niet van gastheerg dus ga ik maar weer rondjes in het velodrome rijden. Mocht iemand 'n optie hebben dan irriteer ik mij daar zeker niet aan![/quote]

Valt een beetje buiten het algemene iritatie topic maar heb je wel ge-update naar versie 2.01 software en de laatste motor firmware upgrade? Mijn "gehoekt" trappen begint nu bij 13-14% en niet zoals eerst bij 8% helling.
En weet je zeker dat het geen slippende band is. (De knop 3 volle slagen aandraaien zodra je wiel de rol raakt) Evt. blauwe Tacx band maar dat maakte bij mij niet zo veel uit. Al gespeeld met bandendruk?? de ene zweert bij 4 bar, de ander bij 8 bar. Hopelijk heb ik al je iritatie weggenomen.

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 10 dec 2007 22:58

[quote="Il Grasso"][quote="maurice"]

A joh, het kan altijd erger. Een moeder met 4 kinderen bijvoorbeeld. En ik kan het weten![/quote]

Jij bent een van de vier? ;-)[/quote]

:D:D:D:D:D
Groet,
Mike

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 11 dec 2007 00:29

Een fietspad waarop het zicht door een dichte mistbank flink wordt vertroebeld. Een schim aan de rechterkant! Uitwijken! Een kleine schim aan de linkerkant! Draadje ertussen! Vol in de rem! En dan....... Hee kun je niet uitkijken!!
Best wel handig zo'n uitrolbare hondenriem. Inderdaad, ik zal voortaan beter uitkijken, want het is nou al de derde keer dit jaar dat me dit overkomt.

moustache
Forum-lid

moustache 11 dec 2007 14:10

[quote="Scepticus"][quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]

Iets irriteert je.

[/quote]

Hmmmmm.... mijn nederige excuses. Je hebt helemaal gelijk.

Nu ik het terug lees dan staat er gewoon hetzelfde. Alleen staat bij de eerste optie het woord "aan" niet. (stiekem bedoelde ik dus wat jij zegt)

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 11 dec 2007 20:09

Haha...mijn vraag levert een bonte verzameling aan reacties op. Da's interessant! Wat is je grootste irritatie? Nou...geen irritatie maar wel een grote wens. De nieuwe Pinarello Prince......... De kleurstelling mag van mij nog in het groen...dan wordt ie nog gaver....
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

trudie
Forum-lid

trudie 11 dec 2007 20:13

[quote="Moustache"][quote="Scepticus"][quote="Moustache"]
Je irriteert je.
[/quote]

Iets irriteert je.

[/quote]

Hmmmmm.... mijn nederige excuses. Je hebt helemaal gelijk.

Nu ik het terug lees dan staat er gewoon hetzelfde. Alleen staat bij de eerste optie het woord "aan" niet. (stiekem bedoelde ik dus wat jij zegt)

[/quote]

En ook dat is dus fout!! je irriteert je niet "aan" iets.
Dus zoals Mousrache schrijft: Iets irriteert je, of je ergert je AAN iets.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 11 dec 2007 20:20

[quote="mike biker"][quote="Il Grasso"][quote="maurice"]

Jij bent een van de vier? ;-)[/quote]

:D:D:D:D:D[/quote]

Dan ben je dus of een van de Daltons of Lucky Luke :p!
What makes the boat go faster?

Plaats reactie