Trainigsresultaten op je Tacx
Ik ben nog niet overtuigd. Het trainingsdoel is om goed buiten te kunnen fietsen. Dat is dan niet beter te bereiken door daadwerkelijk buiten te fietsen. Tacxen is uiteraard wel een dankbaar alternatief, maar het blijft het nabootsen van de werkelijkheid. Dat punt van die constante belasting vind ik wel aardig. Vergelijkbaar met bergop rijden, waar je de trappers ook niet even stil kunt houden.
Ik heb in ieder geval vandaag, net als gisteren, lekker 3u buiten gespeeld. T was heerlijk in de zon over de Lekdijk. Komende week weer een paar keer op de Tacx. Ook prima.
Ik heb in ieder geval vandaag, net als gisteren, lekker 3u buiten gespeeld. T was heerlijk in de zon over de Lekdijk. Komende week weer een paar keer op de Tacx. Ook prima.
Ik had er ook wel spijt van dat ik vandaag niet lekker buiten ben gaan rijden, is toch altijd leuker. Maar ik kon pas later beginnen en ik ben niet bepaald een fan van in het donker fietsen...
Overigens staat er wel wat interessante informatie over het verschil tussen Tacx-en en buiten trainen in de fietscoach die deze maand bij Fiets zat.
Overigens staat er wel wat interessante informatie over het verschil tussen Tacx-en en buiten trainen in de fietscoach die deze maand bij Fiets zat.