Haha, ik vond het al meevallen...
Naven zijn ook binnen trouwens, we gaan dit weekend eens bouwen...
Als ik dit zo zie gaan we die wielen maar eens extra "flexen" !
wielenkeuze Parijs-Roubaix
andromeda schreef:Ik pas nog even, ben de hele week al ziek,zwak en misselijk (ik zou toch niet zwanger zijn?)
Zolang je nog niet aan de augurken zit......
(ik krijg trouwens enorm zin om voor de tweede keer op de fiets te springen vandaag bij het zien van de foto van die strook)
-
- Forum-lid
Nou, lekker is dat. Na het zien van die foto begon ik al een beetje enthousiast te worden. Die strook lijkt te doen. Beetje Vlaanderen-achtig. Niet comfortabel maar wel te overzien. Maar gelukkig lees ik meteen daarna dat er veel slechtere zijn...
Kom je aan die 800 hoogtemeters doordat je op en neer stuitert of zitten er echt nog wat kleine heuveltjes in?
Kom je aan die 800 hoogtemeters doordat je op en neer stuitert of zitten er echt nog wat kleine heuveltjes in?
Er zitten ook nog wat kleine heuveltjes in, kijk anders op onderstaande site, daar kan je alles vinden....als je dat nog wil....
http://asso.nordnet.fr/vcrcyclotourisme ... nglais.htm
http://asso.nordnet.fr/vcrcyclotourisme ... nglais.htm
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Ik zal wel moeten als ik m'n klassiekerbrevet compleet wil krijgen....
-
- Forum-lid
Ik hou nog even een slag om de arm maar ik sluit niet uit dat ik met jullie ga meerijden. In ieder geval tot de eerste kasseienstrook.
Als ik dit jaar niet ga moet ik weer twee jaar wachten.
Als ik dit jaar niet ga moet ik weer twee jaar wachten.
- de zwarten
- Forum-lid HC
bij foto 1 het midden houden, bij 2 de linkse kant. Dan komt het állemaal wel goed
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®